Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

De Midnight Club Serie is een echte aanrader.

De burnout Serie. Die zijn allebij ook best gaaf hoor. :D

Ik was vergeten om in de hoofdpost te zetten dat het voor PC was :S

En Midnight club en burnout hebben beiden maar 1 spel voor pc toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Midnight Club Serie is een echte aanrader.

De burnout Serie. Die zijn allebij ook best gaaf hoor. :D

Ik was vergeten om in de hoofdpost te zetten dat het voor PC was :S

En Midnight club en burnout hebben beiden maar 1 spel voor pc toch?

Rockstar Games heeft wel meer Midnight Club's uitgebracht voor de PC, ik heb namelijk in mijn bezit:

- Midnight Club 2

- Midnight Club 3 ( Bestaat ook een DUB-Edition van, dan heb je meer auto's/motoren )

- Midnight Club: Los Angeles

EA Games heeft met de reeks games maar 1 Burnout spel op de PC uitgebracht, namelijk Paradise. Burnout Crash dat het laatste spel in de reeks van Burnout is ( tot nu toe ) is te downloaden voor de PS3/Xbox360, dus ik denk niet dat die ooit nog op de PC komt.

Link to comment
Delen op andere websites

De Midnight Club Serie is een echte aanrader.

De burnout Serie. Die zijn allebij ook best gaaf hoor. :D

Ik was vergeten om in de hoofdpost te zetten dat het voor PC was :S

En Midnight club en burnout hebben beiden maar 1 spel voor pc toch?

Rockstar Games heeft wel meer Midnight Club's uitgebracht voor de PC, ik heb namelijk in mijn bezit:

- Midnight Club 2

- Midnight Club 3 ( Bestaat ook een DUB-Edition van, dan heb je meer auto's/motoren )

- Midnight Club: Los Angeles

EA Games heeft met de reeks games maar 1 Burnout spel op de PC uitgebracht, namelijk Paradise. Burnout Crash dat het laatste spel in de reeks van Burnout is ( tot nu toe ) is te downloaden voor de PS3/Xbox360, dus ik denk niet dat die ooit nog op de PC komt.

Raar, ik kan Midnight club LA nergens vinden voor de PC, en op wikipedia staat ook dat ie alleen voor PS3, Xbox360 en PSP is.

Midnight club 3 dub edition trouwens ook niet, en Burnout paradise heb ik al wel eens gespeelt, vind ik alleen niet zo leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

De Midnight Club Serie is een echte aanrader.

De burnout Serie. Die zijn allebij ook best gaaf hoor. :D

Ik was vergeten om in de hoofdpost te zetten dat het voor PC was :S

En Midnight club en burnout hebben beiden maar 1 spel voor pc toch?

Rockstar Games heeft wel meer Midnight Club's uitgebracht voor de PC, ik heb namelijk 1 van deze spellen mijn bezit:

- Midnight Club 2

- Midnight Club 3 ( Bestaat ook een DUB-Edition van, dan heb je meer auto's/motoren )

- Midnight Club: Los Angeles

EA Games heeft met de reeks games maar 1 Burnout spel op de PC uitgebracht, namelijk Paradise. Burnout Crash dat het laatste spel in de reeks van Burnout is ( tot nu toe ) is te downloaden voor de PS3/Xbox360, dus ik denk niet dat die ooit nog op de PC komt.

Raar, ik kan Midnight club LA nergens vinden voor de PC, en op wikipedia staat ook dat ie alleen voor PS3, Xbox360 en PSP is.

Midnight club 3 dub edition trouwens ook niet, en Burnout paradise heb ik al wel eens gespeelt, vind ik alleen niet zo leuk.

Klopt, dacht altijd dat LA ook voor de PC was ( zag cheats enzo ), voortaan beter opletten van mij dus. Mijn excuses. :engel: Iig, TDU/World Racing/ETS heb je al uitgeprobeerd?

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

De Midnight Club Serie is een echte aanrader.

De burnout Serie. Die zijn allebij ook best gaaf hoor. :D

Ik was vergeten om in de hoofdpost te zetten dat het voor PC was :S

En Midnight club en burnout hebben beiden maar 1 spel voor pc toch?

Rockstar Games heeft wel meer Midnight Club's uitgebracht voor de PC, ik heb namelijk 1 van deze spellen mijn bezit:

- Midnight Club 2

- Midnight Club 3 ( Bestaat ook een DUB-Edition van, dan heb je meer auto's/motoren )

- Midnight Club: Los Angeles

EA Games heeft met de reeks games maar 1 Burnout spel op de PC uitgebracht, namelijk Paradise. Burnout Crash dat het laatste spel in de reeks van Burnout is ( tot nu toe ) is te downloaden voor de PS3/Xbox360, dus ik denk niet dat die ooit nog op de PC komt.

Raar, ik kan Midnight club LA nergens vinden voor de PC, en op wikipedia staat ook dat ie alleen voor PS3, Xbox360 en PSP is.

Midnight club 3 dub edition trouwens ook niet, en Burnout paradise heb ik al wel eens gespeelt, vind ik alleen niet zo leuk.

Klopt, dacht altijd dat LA ook voor de PC was ( zag cheats enzo ), voortaan beter opletten van mij dus. Mijn excuses. :engel: Iig, TDU/World Racing/ETS heb je al uitgeprobeerd?

Neh, ik zoek meer iets met pimpen van auto's, in de richting van Need for speed underground en Midnight club

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dan komen we automatisch bij de wat minder bekende spellen. Maar neem van mij aan, het zijn wel goede spellen.

1) Juiced ( heeft een hele reeks, kun je ook nog naar kijken. Neem als voorbeeld Juiced 2 )

2) Street Racing Syndicate

3) Street Legal Racing Redline

4) Live for Speed

Succes met het maken van een keuze. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dan komen we automatisch bij de wat minder bekende spellen. Maar neem van mij aan, het zijn wel goede spellen.

1) Juiced ( heeft een hele reeks, kun je ook nog naar kijken. Neem als voorbeeld Juiced 2 )

2) Street Racing Syndicate

3) Street Legal Racing Redline

4) Live for Speed

Succes met het maken van een keuze. :)

Ik heb nu Juiced, wel een leuk spel opzich :)

Hopelijk komen er in de toekomst nog leuke spellen met dit genre.

En ik kan nog altijd Midnight club LA op mn psp spelen

Bedankt voor de hulp in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hai,

ik zoek de wat moeilijker te vinden games zoals Persona 3 (FES) en Persona 4. Ook zo'nbeetje alle Shin Megami Tensei games. Ik heb eens gegoogled, gekeken op freerecordshop, bol.com etc, maar de meeste games zijn gewoon onvindbaar. Persona 4 is te koop via Freerecordshop (voor 20 euri, lekker goedkoop), maar de rest (FES, zo'nbeetje alle SMT games) zijn niet, of alleen 2e hands te krijgen, wat ik dus niet wil, vanwege eventuele krassen etc. Weet iemand waar de wat moeilijker te krijgen games toch te koop zijn?

Groet,

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met "Het grote 'Ik zoek een game' topic".<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al gekeken op eBay of Marktplaats? Vaak kun je daar wel dergelijke producten voor een degelijk prijsje aanschaffen. ;)

...of alleen 2e hands te krijgen, wat ik dus niet wil, vanwege eventuele krassen etc.

Lezen is zóóó moeilijk :7. Op Marktplaats ben je gefucked als ie niet werkt, want je krijgt je geld dan echt niet terug. eBay wel, maar ik vind die shipping meuk zo duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, op het moment halen zo'n beetje alle gameshops de PS2 games uit de verkoop. Je kunt kijken in jouw omgeving of je eventueel nog een winkel vindt die deze games verkoopt. Anders ben ik bang dat je het met tweedehands games moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hola,

Omdat ik me de laatste tijd heel erg verveel op het gebied van games, ben ik op zoek naar een nieuwe.

Ik zoek een game voor de PlayStation 3 waarbij je een beetje bewegingsvrijheid hebt, zoals bij Grand Theft Auto, Saints Row enz. Ook in mate zoals bij Mafia II en L.A. Noire is voor mij voldoende (dat je tussen de missies door, door de stad kunt rijden/lopen).

Uiteraard gaat het me niet alleen om de bewegingsvrijheid. Ook moet er namelijk actie in voorkomen. Anders wordt de game ook alweer na een tijdje saai. :puh:

Graag hoor ik jullie tips. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hola,

Omdat ik me de laatste tijd heel erg verveel op het gebied van games, ben ik op zoek naar een nieuwe.

Ik zoek een game voor de PlayStation 3 waarbij je een beetje bewegingsvrijheid hebt, zoals bij Grand Theft Auto, Saints Row enz. Ook in mate zoals bij Mafia II en L.A. Noire is voor mij voldoende (dat je tussen de missies door, door de stad kunt rijden/lopen).

Uiteraard gaat het me niet alleen om de bewegingsvrijheid. Ook moet er namelijk actie in voorkomen. Anders wordt de game ook alweer na een tijdje saai. :puh:

Graag hoor ik jullie tips. :)

Red Dead Redemption? Lekker goedkoop, van Rockstar Games, echte topgame in mijn ogen. OK, geen steden maar echt een topper.

Prijzen hier

Link to comment
Delen op andere websites

Red Dead Redemption heb ik al (zie lijst hieronder voor volledig gameoverzicht):

  • Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
  • Grand Theft Auto IV
  • inFamous
  • Just Cause 2
  • L.A. Noire (DLC: The Naked City, The Badge Pursuit Challenge)
  • LittleBigPlanet
  • Mafia II
  • Midnight Club: Los Angeles Complete Edition
  • MotorStorm
  • Need For Speed: Hot Pursuit
  • PlayStation Move: Starter Disc
  • Saints Row 2
  • Saints Row: The Third
  • Tom Clancy's: H.A.W.X
  • Racedriver GRID
  • Racket Sports
  • Red Dead Redemption (DLC: Undead Nightmare Collection)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...