Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand waar ik nog World Racing 2 kan kopen op de PC, in Nederland zijn ze vrijwel uit de schrappen. Had al op Ebay gekeken maar vertrouwde t niet zo.

Denk niet dat je die zo snel meer vind. Natuurlijk kan je hem ook op bepaalde sites... jeweetwellen. :engel:

Ja maar dan heb je het nadeel dat je niet meer kan modden ( alleen auto's ).. Heb hem al gekochtload.. Nu zoek ik dus op ebay.de, weet iemand wat de regeling is? Betalen bij levering ofzo?

In Nederland plus Engeland kan je op eBay betalen met ideal, dit is heel makkelijk. Als je zaken doet met iemand vanuit Duitsland kan dat jammer genoeg niet, dus is paypal een van de overgebleven opties om mee te betalen. Om paypal te kunnen gebruiken moet je eerst op de site van paypal een acount aan maken, daarna zullen zij een bedrag van onder de 0'99 eurocent noemen in een bevestigingsemailtje die je voor controle aan hun moet over maken. Hierna kun je paypal gebruiken om je betalen via het buitenland te regelen, succes!

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal.

ik kan op google niet echt een duidelijk antwoord vinden daarom vraag ik het hier.

Zijn jullie misschien bekend met enige politie games, net zoals true crime bijvoorbeeld?

Het mag ook first person zijn natuurlijk :puh:

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat mij nu te binnen schiet is S.W.A.T. 4

Die is ook al wat verouderd he ;p , maar wel leuk.

de emergency reeks, maar dan control je ook andere nooddiensten.

Idd, alleen emergency 5 is een stuk minder dan EM 4. Aangezief het dezelfde graphics hebben, en alleen EM 5 andere missies heeft en geen mods. Met EM 4 kun je bijvoorbeeld de nederlandse hulp diensten spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand nog goeie splitscreen games (met een beetje redelijke grafics)?

of andere NIET LAN 2 player games?

edit;Genre: Alles is welkom! (maar het liefst actie / avontuur)

Console: Computer

Alvast bedankt!

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met 'Het grote ik zoek een game topic'.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Portal 2 heeft een goede co-op, als je van puzzelspellen houd. Daarnaast misschien LEGO Pirates of the Caribbean of een van die andere LEGO games met splitscreen co-op? Verder weet ik niet echt splitscreen co-op games, maar aan een duidelijke genre en welke spelcomputer kunnen ook handig zijn bij het voorstellen van een spel. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Tom Clancy-spellen (Rainbow Six e.d.) zijn volgens mij erg geschikt.

Daarnaast misschien LEGO Pirates of the Caribbean of een van die andere LEGO games met splitscreen co-op?

LEGO werkt niet met splitscreen, een tweede speler kan elk moment instappen om het tweede poppetje te besturen.

Link to comment
Delen op andere websites

LEGO werkt niet met splitscreen, een tweede speler kan elk moment instappen om het tweede poppetje te besturen.

Hangt er vanaf welke LEGO-game je pakt. Ik heb zelf Star Wars II: The Original Trilogy en Star Wars III: The Clone Wars in co-op modus gespeeld, waarbij de eerste van één screen gebruik maakt en de tweede van een (al dan niet dynamisch) splitscreen. Bij The Clone Wars was dat door de opbouw van de levels eigenlijk ook wel nodig.

Het klopt wel dat je op elk moment als tweede speler erbij kan komen en mee kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...