Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik zoek weer een goldie oldie. Ik zoek een game in de stijl van Worms (dus omstebeurt met verschillende wapens op de ander schieten in 2-d style). Maar anders dan bij worms is het spel dat ik zoek in de ruimtesfeer. Je hebt een bepaald ruimteschip/raket, en wordt aan het begin van het level ergens op een planeet gedropt, met een aantal andere ruimteschepen. Omstebeurt moest elke speler op de ander schieten, met verschillende wapens. Als het goed is kon je ook lopen en springen op de planeten, weet ik niet helemaal zeker.

Het spelletje is zeker van een jaar of 6, 7, 8 geleden. En was in 2-d.

Ik heb even een vreselijk slecht plaatje gemaakt van hoe t er ongeveer uit zag. Let niet op de vrolijke kleuren, het was allemaal erg donker en spaced.

21cy2h2.jpg

Ronde dingen zijn de planeten, zagen er overigens ook echt als planeten uit. De vage figuurtjes op de planeten zijn dan de ruimteschepen, die alleen op de oppervlakte konden staan. Als je een ruimteschip raakte, vloog deze meestal naar een andere planeet toe. De planeten hadden zwaartekracht, dus je viel nooit buiten het scherm.

Hopelijk weet iemand wat ik bedoel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek een sandbox game voor de ps3.

Ik heb al Just Cause 2, GTA IV en Red Dead Redemption.

Alvast bedankt.

- Saints Row 2

- The Godfather the don's edition

- The Godfather 2

- Maffia 2

- GTA IV episodes of liberty city

En zo zijn er nog veel meer sandbox games voor de PS3, maar de laatste uit dit rijtje is als je het aan mij vraagt de leukste. Succes met je keuze(s)

The Godfather 1 en 2 + Maffia 2 zijn niet echt sandbox games in mijn ogen.

Het draait meer om het verhaal en na het verhaal valt er haast niks meer te doen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek nog een spel voor computer genre: liefst oorlog of actie

ben namelijk al 2 jaar bezig met gta 4 maar heb niet zoveel zin omdat te gaan spelen.

Hierboven warrock of wolfenstein

Ik zoek een actie adventure game maar heb al rdr gta 4, mw2 en bfbc2

Als het kan graag ook uitleg bij de game erbij

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek nog een spel voor computer genre: liefst oorlog of actie

ben namelijk al 2 jaar bezig met gta 4 maar heb niet zoveel zin omdat te gaan spelen.

Hierboven warrock of wolfenstein

Ik zoek een actie adventure game maar heb al rdr gta 4, mw2 en bfbc2

Als het kan graag ook uitleg bij de game erbij

Alvast bedankt

Uncharted?

Uncharted 2?

De bedoeling van dit spel om achter de schat achter te gaan door je vijanden te doden en een leuke extra door alle 60 of 100 schatten te zoeken en voor uncharted 2 heb ik een platina voor op de ps3.

Maar nu is de vraag heb je ps3 op pc?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek nog een spel voor computer genre: liefst oorlog of actie

ben namelijk al 2 jaar bezig met gta 4 maar heb niet zoveel zin omdat te gaan spelen.

Hierboven warrock of wolfenstein

Ik zoek een actie adventure game maar heb al rdr gta 4, mw2 en bfbc2

Als het kan graag ook uitleg bij de game erbij

Alvast bedankt

Voor als je een PS3 hebt raad ik je Killzone 3 aan, heb je die niet en heb je een Xbox 360. Dan raad ik je Gears of War 2 aan voor als je die nog niet hebt, heb je ook geen Xbox 360. Maar alleen een computer, dan raad ik je de game Dead Space 2 aan. Dit zijn alle 3 erg goede games als je het aan mij vraagt, en ik raad ze alle 3 zeker aan. Succes met je keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb een ps3 maar ik zoek niet zo'n game een actie adventure free roaming game lol lekker lastig.

Is assassins creed 2 een aanrader? Als dat zo is waarom?

Alvast bedankt

AC ll is sowieso een aanrader. Heb deze game zelf in m'n bezit, en onder andere het sterke verhaal en de grote omgevingen/steden dragen er tot bij dat dit een leuke game is. Na het uitspelen van het verhaal zal er niet zoveel meer te doen zijn, maar je bent er wel even mee zoet. Verder kost de game nu nog maar rond de €25.

En wat zou je verder nog willen van de game? In wat voor tijd moet het zich afspelen, wat wil je als freeroam-mogelijkheden en wil je een multiplayer?

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb GTA 4 nu zo'n beetje bijna uitgespeeld en het is mijn eerste Free Roam game. Wat mij betreft zeker niet de laatste, want ik ben helemaal weg van dit te gekke game principe. Ik ben me dus een beetje gaan verdiepen in Free Roam games en er zijn er echt veel. Ik vroeg me af wat jullie nou de beste free roam game vinden (met ook een beetje vermakelijke missies) behalve GTA. Ik zat zelf te denken aan Just Cause 2 of Saints Row 2. Ik heb er al goede recensies over gevonden. Maar misschien zie ik nog een aantal behoorlijk goeie free roam games over het hoofd

Brand los met jullie beste free roam games zou ik zeggen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Just Cause 2 is ook heel goed, soms zijn de missies iets wat moeilijk maar dat maakt het alleen ma leuker bij zo een game. Je kunt een missie starten wanneer je wil en je hebt veel free roam.

Link to comment
Delen op andere websites

Just Cause 2 is ook heel goed, soms zijn de missies iets wat moeilijk maar dat maakt het alleen ma leuker bij zo een game. Je kunt een missie starten wanneer je wil en je hebt veel free roam.

Een groot nadeel van JC2 is dat de missies soms heel erg herhalend kunnen zijn en dat maakt het saai. Hoewel de game wel erg veel vrijheid heeft en het ziet er ook nog eens hartstikke goed uit. Wel een aanrader dus.

P.S het is wel een heel erg onrealistische game qua gameplay.

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom probeer je Saint's Row 2 eens niet?

Niet zo héél realistisch, het autorijden is niet zoals IV enzo, maar ik heb met deze game er al zeker honderd uurtjes opzitten :)

Of blijf bij dezelfde uitgever: Red Dead Redemption is ook niet mis.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA 4 nu zo'n beetje bijna uitgespeeld en het is mijn eerste Free Roam game. Wat mij betreft zeker niet de laatste, want ik ben helemaal weg van dit te gekke game principe. Ik ben me dus een beetje gaan verdiepen in Free Roam games en er zijn er echt veel. Ik vroeg me af wat jullie nou de beste free roam game vinden (met ook een beetje vermakelijke missies) behalve GTA. Ik zat zelf te denken aan Just Cause 2 of Saints Row 2. Ik heb er al goede recensies over gevonden. Maar misschien zie ik nog een aantal behoorlijk goeie free roam games over het hoofd

Brand los met jullie beste free roam games zou ik zeggen :D

Heb je de episodes of Liberty City al geprobeert? Dat zijn 2 erg goede uitbreidingen van GTA IV, en die zijn zeker de moeite waard om te kopen. Dan heb je ook nog Maffia 2 en The Godfather 2, dat zijn ook 2 erg vermakelijke games. Alleen iets minder free roam dan GTA en Saints Row omdat de missies achter elkaar door gaan in de vrije wereld.

De pluspunten van Maffia 2 zijn toch wel de graphics en het goede verhaal wat er in zit, de minpunten zijn dat de game een beetje aan de korte kant is. Maar daar in tegen rijden de auto's in deel 2 een stukke beter dan in deel 1.

Dan hebben we nog The Godfather 2, de pluspunten daarvan zijn dat het een erg verslavende game is die je niet gauw weg zal leggen als je er mee bezig bent. Ook zijn de stemmen erg mooi aan de game gelevert, en ontmoet je onder andere personages uit de film zoals Michael en Fredo Corleone, maar ook Hyman Roth en Tom Hagen. De minpunten van deze game zijn de matige graphics en de korte speel duur.

Succes in ieder geval met je keuze(s)

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...