Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hola,

Omdat ik me de laatste tijd heel erg verveel op het gebied van games, ben ik op zoek naar een nieuwe.

Ik zoek een game voor de PlayStation 3 waarbij je een beetje bewegingsvrijheid hebt, zoals bij Grand Theft Auto, Saints Row enz. Ook in mate zoals bij Mafia II en L.A. Noire is voor mij voldoende (dat je tussen de missies door, door de stad kunt rijden/lopen).

Uiteraard gaat het me niet alleen om de bewegingsvrijheid. Ook moet er namelijk actie in voorkomen. Anders wordt de game ook alweer na een tijdje saai. :puh:

Graag hoor ik jullie tips. :)

Prototype 2 verschijnt over 3 weken voor de Playstation 3 en Xbox 360, dus mocht Infamous 1 en 2 jou ding zijn. Dan kun je ook gaan voor Prototype 2, deze game schijnt erg goed te gaan worden. ''Hier''zijn een aantal filmpjes van de game, het belooft echt wat te gaan worden. Succes met je keuze!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hey,

Ben op zoek naar wat WO II games, alle soorten vind ik wel leuk zolang het maar een beetje over de 2e wereld oorlog gaat.

Ik heb al spellen als de MoH serie, de CoD serie, company of heroes, the blitzkrieg collection en the saboteur.

Ieman die nog wat leuke games weet? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ben op zoek naar wat WO II games, alle soorten vind ik wel leuk zolang het maar een beetje over de 2e wereld oorlog gaat.

Ik heb al spellen als de MoH serie, de CoD serie, company of heroes, the blitzkrieg collection en the saboteur.

Ieman die nog wat leuke games weet? :)

Battlefield 1942 of 1943..? Meer WO II kan je 't haast niet krijgen XD

Link to comment
Delen op andere websites

Als mede liefhebber van WO II games kan ik je alvast de Brothers in Arms serie aanraden. Deze bestaat uit:

  • BOI: Road to Hill 30
  • BOI: Earned in Blood
  • BOI: Hell's Highway

Zelf heb ik aan deze games enorm veel plezier beleeft. Ze hebben tevens een enorm goede verhaallijn, mocht je daar in geïnteresseerd zijn. Daarnaast vond ik Commandos: Strike Force ook vrij amusant.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, binnenkort komt er een game uit Sniper Elite V2. Je bent een sniper in WOII en moet allerlei missies volbrengen. Wanneer je een PS3 hebt (en misschien bij X-Box, dat weet ik niet) kan je een gratis demo van het spel downloaden waar er 1 missie te spelen is. Ik vind het persoonlijk wel een leuk spel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hey wet iemand een goede race game waar je zicht hebt op handen en stuur en vooral HEEL BELANGRIJK qualificaties kunt rijden???? DTM3 was het beste op PS2 maar vindt nergens zulke games op PS3? Grid valt me echt dik tegen, NFS Unleashed ook, GT 5 zeker. Mmmm Project Cars maar dara vindt ik niet veel info over?

thx

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is F1 2011 wel een leuke game voor jou, daar heb je zicht op handen en stuur tijdens het racen. Alleen skills zijn wel geeist in deze best wel moeilijke gameserie, als je goed bent in racegames kun je de game voor 30 euro kopen. Als je een beginnende race gamer ben zou ik er niet aan beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien is F1 2011 wel een leuke game voor jou, daar heb je zicht op handen en stuur tijdens het racen. Alleen skills zijn wel geeist in deze best wel moeilijke gameserie, als je goed bent in racegames kun je de game voor 30 euro kopen. Als je een beginnende race gamer ben zou ik er niet aan beginnen.

:*D hey thx ja had er moeten bijzetten (buiten Formule 1) ik hou van GT races en FIA GT1 is perfect maar dat is op pc, en op ps3 heb je het ook bij NFS Unleashed maar zonder qualifiyings. Ook haat ik dat je geen namen kunt veranderen bij de F1 games, zoals bv Schumacher en Alonso samen bij Williams zetten ofzo. Je moet verplicht elk jaar het ander seizoen kopen :-(

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

5 spelletjes heb ik nu al gekocht voor PS3 en minstens 3 ZEER SLECHT !!!

Begrijp er niets van, de spelletjes en console is zo duur en dan lijkt er niet veel verandering t.o.v. de PS2 !!!

Neem nu Ferrari Challenge, Gran Turismo 5, NFS Unleashed 2, Grid, geen qualificaties, moeilijke handelingen, te overdreven crashes, erg weinig deelnemers of circuits!

Voor mij is het beste spel nog steeds DTM Race Driver 3 waar je kon qualificeren, pitstops doen, heel goede autoafstelling, geen domme prijzengeld om andere wagens te kopen. Gewoon racen en goede concurerende wagens.

Nu heb ik nieuw dus Ferrari Challenge gekocht en lijkt op een spelletje in 1995 op de kermis !!! :ch: weet het niet meer hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

NFS en Ferrari challenge zijn idd slechte games, maar gran turismo 5?

Buiten dat het misschien in jouw geval geen kwalificaties heeft is er toch niks mis mee?

En trouwens prijzengeld om andere auto's te kopen is miss irritant in het begin, maar eens je verder zit verdien je snel veel geld en is auto's kopen geen probleem meer.

Link to comment
Delen op andere websites

NFS en Ferrari challenge zijn idd slechte games, maar gran turismo 5?

Buiten dat het misschien in jouw geval geen kwalificaties heeft is er toch niks mis mee?

En trouwens prijzengeld om andere auto's te kopen is miss irritant in het begin, maar eens je verder zit verdien je snel veel geld en is auto's kopen geen probleem meer.

^_^ ja ik zou willen meteen in die grote race auto's willen zitten. Gran Turismo gaat wel, gewoon wat geduld hebben. Maar ik zoek me echt zot met games met qualificatie (buiten F1) . Ik haat het wanneer je gewoon op de grid wordt gedropt. Liever je eigen tijd neerzetten en zien waar je terecht komt. De games voorzien meer en meer tijd en energie aan de achtergrond en bijkomende opties, zodat ze de rest wat verwaarlozen. Eigenlijk is GTA de allerbeste game-series die er zijn. Nu F1 2011 eens kopen, zien wat het geeft. De andere spelletjes zal ik zien te verkopen op e-bay ofzo :?

:? er is percies niemand die een racing game op PS3 weet waar qualificaties inzijn? Buiten F1 !!! Dus FIA GT, Formule 3, Touring Car, maar waar je niet zomaar op de grid gedropt wordt! Blijkbaar is dat de mode, gewoon rammen en racen en onrealistisch doen :? in het echt moet je toch ook qualificeren alvorens de race???

DTM race driver 3 had het wel maar dat is PS2 :(

Begrijp het niet, men steekt zoveel tijd in achtergrond en bonusjes en domme extras en dan vergeet men zoiets belangrijk als zich qualificeren !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je zo graag kwalificatie's? Verder kijk eens hier... Daar staan meer games dan wij hier weten :)

1: Omdat je in het echt toch ook moet qualificeren. Als je iets van autoraces afweet dan weet je toch dat je niet zomaar zoals bij voetbal wordt geloot maar dat je eerst een snelle tijd moet rijden wat bepaald waar je op de grid kan vertrekken. Hoe sneller hoe meer kans op de pole !

2: Waarom stuur je mij ene link door naar Google ??? Ik ben niet achterlijk dat ik niet eens Google heb geprobeerd !!!! En die link stuurt mij door naar VOETBAL ?????? Fifa enzo.

Dit is echt een belachelijk antwoordt, dan kon je beter niets zetten, sorry he.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je zo graag kwalificatie's? Verder kijk eens hier... Daar staan meer games dan wij hier weten :)

1: Omdat je in het echt toch ook moet qualificeren. Als je iets van autoraces afweet dan weet je toch dat je niet zomaar zoals bij voetbal wordt geloot maar dat je eerst een snelle tijd moet rijden wat bepaald waar je op de grid kan vertrekken. Hoe sneller hoe meer kans op de pole !

Er is een verschil tussen een game en het echte leven , in een game kunnen makers doen wat ze willen. Kijk maar naar race game's zoals Dirt 3, hoef je je ook niet te kwalificeren. Én die game is toch echt gebaseerd op de werkelijkheid. Bij racen draait het vooral om geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom wil je zo graag kwalificatie's? Verder kijk eens hier... Daar staan meer games dan wij hier weten :)

1: Omdat je in het echt toch ook moet qualificeren. Als je iets van autoraces afweet dan weet je toch dat je niet zomaar zoals bij voetbal wordt geloot maar dat je eerst een snelle tijd moet rijden wat bepaald waar je op de grid kan vertrekken. Hoe sneller hoe meer kans op de pole !

Er is een verschil tussen een game en het echte leven , in een game kunnen makers doen wat ze willen. Kijk maar naar race game's zoals Dirt 3, hoef je je ook niet te kwalificeren. Én die game is toch echt gebaseerd op de werkelijkheid. Bij racen draait het vooral om geld.

Maar dat is niet mijn bedoeling !!!! Ik weet dat er race games bestaan die WEL qualificatie hebben , buiten F1. Neem nu DTM race driver 3 daar had je het wel !!

En wat je zegt bij racen draait het vooral om geld, dan ken je duidelijk niets van racen !!!! Dus voetbal, tennis, wielrennen, alles draait om GELD !! Wat volgens jou dan wil zeggen dat je bij geen enkele sport moet qualificeren of proeven doen of winnen want zeges tellen niet, enkel geld. Dat is dikke zever!

Zoals ik eerder zei: zeg dan liever niets !!!

En rally boeit me ook niets, enkel asfaltraces maar daarvoor moet je een liefhebber zijn. Fia GT, WTCC, Belcar, Ducth Challenge, zoiets als je dit kent.

Ik moet geen onrealisctische game waar je bv kan mensen en zombies doden of waar je van een 20meter hoog gebouw springt zonder iets te hebben en verder gaan. Zoiets kinderachtig moet ik niet, ik wil de game als echt realisctische simulaties!

Ik ben gene kindje van 15 die wil "spelen" maar ik wil trainen.

ps: reageer jij liever nietmeer als je toch zulke onzin uitkraamt!

Bewerkt: door Sanchezmoto
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...