Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik zoek een browsergame, die ik al een tijdje niet meer gespeelt heb. Alleen deze kan ik maar niet vinden, heb al een uur er naar lopen zoeken, maar helaas, het gaat om een bussiness game (je moet je eigen bedrijf runnen) van de makers van Online Soccer Manager, iemand die weet over welke game ik het heb?

heette die niet plaza challenge, ik weet het niet zeker maar kwam me bekend voor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laat ik hier ook maar eens een verzoekje posten :)

Ik ben op zoek naar ongeveer hetzelfde waar Sammy_GTA hier naar op zoek was: een realistische simulator die met auto's (of andere wegvoertuigen zoals busjes, vrachtwagens etc) te maken heeft. Er is wel een belangrijk verschil: ik zoek geen racegame. Idealiter zou het een game zijn waar je gewoon kunt rondrijden in een realistische wereld (liefst gebaseerd op de werkelijkheid) en van die wereld kunt genieten. Een vergelijkbaar spel is bijvoorbeeld Euro Truck Simulator 2:

eurotrucksimulator2_3.jpg

Hierbij kun je in een verkleinde versie van noord-west Europa (met o.a. Nederland en België) rondrijden met je truck. Leuk, maar dat heb ik inmiddels ook wel gezien, maar een dergelijk concept spreekt mij erg aan. Iemand aanbevelingen?

Bij voorbaat vriendelijk dank!

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit een spel gespeelt

dat je op een scooter Pizza ofzo moet rond rijden

En dan moet je telkens terug naar je baas je moet ook op letten voor politie

En dan kom je op een moment bij een man en daar kan je een pakketje van mee nemen maar je baas zei niet doen !

en als je het pakte dan kwam de politie en alles.

Sorry voor geen punten en comma's

Ik heb echt even in mijn geheugen ziten wroeten voor dit spel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit een spel gespeelt

dat je op een scooter Pizza ofzo moet rond rijden

En dan moet je telkens terug naar je baas je moet ook op letten voor politie

En dan kom je op een moment bij een man en daar kan je een pakketje van mee nemen maar je baas zei niet doen !

en als je het pakte dan kwam de politie en alles.

Sorry voor geen punten en comma's

Ik heb echt even in mijn geheugen ziten wroeten voor dit spel

Deze toevallig?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zou graag een korte lekker wegspeelbare game willen spelen, zoals Max Payne 2, een leuke game waarna je er eigenlijk van baalt dat je hem al uitgespeeld hebt.

Het moet vooral iets avontuuriersachtigs hebben, naar Far Cry 3 heb ik al gekeken, maar dat lijkt me het niet helemaal.

Het hoeft niet per definitie een shooter of iets gerelateerds te zijn, maar het mag wel.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je de nieuwe Tomb Raider van harte aanbevelen. Het is meer actiegericht dan de vorige delen, dus in plaats van steeds puzzels oplossen, kun je je nu vooral richten op shootouts en acrobatiek. Als je een beetje doorspeelt ben je er in een goede twaalf uur doorheen, maar daarna wil je eigenlijk nog meer. Grafisch ook schitterend.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de eerste Fable ooit gespeeld? Zo nee: doen! Dat is wel even totaal iets anders dan Max Payne, maar dat cartoony stijltje en het sprookjesachtige gevoel dat je krijgt bij het spelen is echt heel tof. Ik speel 'm vaak eens in de twee jaar helemaal uit, gewoon for old times' sake. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo. Ik zoek een webspelletje waar je een aantal stoffen had zoals C4 en acid en die kon combineren waardoor er veel effecten ontstonden zoals exploderen bijvoorbeeld.

Ik herinner me nog dat het spel op een pagina zat die tussen de oranje en beige kleur inzat.

Wie o wie kan mij helpen? :)

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo. Ik zoek een webspelletje waar je een aantal stoffen had zoals C4 en acid en die kon combineren waardoor er veel effecten ontstonden zoals exploderen bijvoorbeeld.

Ik herinner me nog dat het spel op een pagina zat die tussen de oranje en beige kleur inzat.

Wie o wie kan mij helpen? smile3.gif

PowderGame?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo. Ik zoek een webspelletje waar je een aantal stoffen had zoals C4 en acid en die kon combineren waardoor er veel effecten ontstonden zoals exploderen bijvoorbeeld.

Ik herinner me nog dat het spel op een pagina zat die tussen de oranje en beige kleur inzat.

Wie o wie kan mij helpen? smile3.gif

PowderGame?

Dat is 'm! Hartelijk bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo. Ik zoek een webspelletje waar je een aantal stoffen had zoals C4 en acid en die kon combineren waardoor er veel effecten ontstonden zoals exploderen bijvoorbeeld.

Ik herinner me nog dat het spel op een pagina zat die tussen de oranje en beige kleur inzat.

Wie o wie kan mij helpen? :)

Je kunt ook eens de powder toy proberen; 10 keer uitgebreider en somewhat realistischer

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is dit misschien iets voor je?

Ik zou wel wat specifieker zijn als ik jou was; voor welk apparaat, welk genre (actie, puzzel etc.) want zo kan ik je wel van alles aanraden, maar als je geen ouderwetse Game Boy hebt valt er al een heleboel af.

Pfff, ND...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dan direct aan Wario Land, het beste spel dat ooit op de originele, grijze baksteen die Gameboy heette is verschenen. Het heeft alles. Gevarieerd leveldesign, originele vijanden, verborgen schatten, eindbazen, alles overgoten met een heerlijk mysterieus sausje. Ben 'm zelf helaas kwijt, maar het is een pareltje.

tumblr_mcxoiqgyUx1rg77wgo1_1280.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...