Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Al die reacties. Ik heb er zelf al eentje gevonden, maar ik zal, van de zomervakantie, wel wat tips van jullie proberen.

@Dotz lol, deel van die games ben ik allang beu

Hoezo?

Alle Quake-delen zijn trouwens ook zeer de moeite waard!

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heeft er misschien iemand ook nog enig idee welk spel ik nu bedoelde..? Ik ben na al die tijd nog steeds op zoek, zonder enig succes.. :(

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo, ik heb een vraagje ivm autorace games. Ik zoek namelijk een race waarin je vlak voor de race jezelf kan kwalificeren. Zoals in de F1 games eerst enkele ronden afleggen om te zien waar je op de grid komt te staan. Helaas zoals in Grid en de meeste racegames plaatsen ze je zomaar "ergens" op de startgrid. Games zoals GT-R maar die zijn dan weer enkel pc :(

Geplaatst:

Hmm, de eerste game die in me opkomt is DTM Race Driver 3, maar die heeft al een leeftijd (PS2-era). Je zou dan ook een kijkje kunnen nemen naar rFactor en dergelijke, maar die zijn vooral PC-gericht. Voor de consoles is de keuze nu éénmaal wat beperkter in dat genre.

Geplaatst:

De originele Half Life geeft je ook zo een 16 uur lang durende campaign, misschien ook leuk om uit te proberen. :puh: Daarnaast zijn er nog twee extra story lines (Opposing Force en Blue Shift) uit hetzelfde universum, die ook elk flink wat tijd kosten om uit te spelen.

Enig idee waar Half Life nog te halen is? De Game Mania bied me geen uitkomst :C.

PS2 of PC?

Geplaatst:

Hmm, de eerste game die in me opkomt is DTM Race Driver 3, maar die heeft al een leeftijd (PS2-era). Je zou dan ook een kijkje kunnen nemen naar rFactor en dergelijke, maar die zijn vooral PC-gericht. Voor de consoles is de keuze nu éénmaal wat beperkter in dat genre.

Ja die DTM Race Driver 3 speel ik vaak omdat het daarbij met kwalificaties zijn. En de meeste realiteit games zijn op pc. Weet nu niet of ik via pc met mijn usb controller kan, en of mijn pc dat aankan zulke spellen, is een nieuwe laptop maar ondanks zijn sterkte blijft hij vaak hangen als ik muziek maak met programmas dus denk dat pc spellen ook wel zullen hangen.
Geplaatst:

Ja die DTM Race Driver 3 speel ik vaak omdat het daarbij met kwalificaties zijn. En de meeste realiteit games zijn op pc. Weet nu niet of ik via pc met mijn usb controller kan, en of mijn pc dat aankan zulke spellen, is een nieuwe laptop maar ondanks zijn sterkte blijft hij vaak hangen als ik muziek maak met programmas dus denk dat pc spellen ook wel zullen hangen.

Je laptop kan het waarschijnlijk wel aan, die muziekprogramma's gebruiken gewoon veel ruimte. Ik kan ook gewoon GTAIV spelen op een wat oudere laptop dus DTM moet wel lukken. Zelfde geld voor die contoller, zou ook gewoon moeten kunnen.
Geplaatst:

Ja DTM heb ik op PS2. Maar helaas komen games als GT-R en FIA GT niet uit op PS3, enkel PC. En om je controller aan te sluiten op pc moet je weer een speciaal programma hebben. In de loop van het jaar zou Concept Cars moeten uitkomen, en natuurlijk de allergrote GTA V !!!! :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

ppfff the GRID gekocht en wat een KUTSPEL ! Ipv zich bezig te houden met de noodzakelijke dingen in het echte raceleven, is het vooral TE overdreven crashes en onsportief racegedrag wat getollereerd wordt in de race, en credits (geld) . Je kan je niet eens kwalificeren om je startpositie te bepalen, je kan de startgrid niet eens zien, enkel de 2 wagens voor of achter je, je hebt geen wedstrijdvlaggen, e alles is net als bij de remake van oude films die ze maken TE overdreven uitvergroot . :( zoek al jaren naar een deftige realistische racegame . Buiten DTM race driver 3 en F1 vindt ik geen enkele racegame MET kwalificaties.

Geplaatst:

Ik zou graag een spel/simulator hebben waar mijn Logitech G25 goed op werkt :D

Weet iemand z'n spel ?

Geplaatst:

Er bestaan spellen van de serie Simulator. Dan heb je spelletjes zoals Farm Simulator, Tank Simulator etc. Bedoel je dit ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...