mekane Geplaatst: 27 juli 2013 Rapport Geplaatst: 27 juli 2013 Hey , wat ik me afvraag zijn er games in de catogerie van Age of Empires 2 maar dan in persion view ? Dus zoals gta dat je het poppetje ziet of dat je één poppetje bent of gewoon de gameplay van Age of Empires 2 maar dan in persion view inplaats van boven af kijken. >>> Door Bassieboy35: Topics samengevoegd.<<< Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 27 juli 2013 Rapport Geplaatst: 27 juli 2013 Oi oi.. Lastige vraag. Qua tijdsgeest, sfeer en setting is Assasin's Creed hetgeen wat het meeste in de buurt komt denk ik. Maar dan heb je niks te bouwen/verplanten, geen schaapjes en geen grote battles. Ik speel nu mobiel de game World at War, maar ook daarbij is er geen first/third person view. Het genre wat je zoekt (bouw bouw bouw en ontwikkel en versla je tegenstander) heeft nu eenmaal niets op met iets anders dan topdown views vrees ik. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 27 juli 2013 Rapport Geplaatst: 27 juli 2013 wat dacht je van Minecraft? je kan bouwen, boerderij beginnnen, dieren houden etc. minpunt is wel dat je bouwmaterialen moet Minen, en dat alles vierkant is. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 juli 2013 Rapport Geplaatst: 27 juli 2013 Misschien Mount & Blade, maar dat is meer Middeleeuws vechten dan ook het maken van een rijk. Of iets als Chivalry: Medieval Warfare... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Ik zoek een nieuw spel waarmee ik me kan vermaken. Onlangs heb ik Bully uitgespeeld en het liefst heb ik weer een open wereld game waarin je wat vrijheid hebt. Daarnaast vind ik het leuk om games 100% uit te spelen, dus het zou leuk zijn als er ook een percentage van je voortgang wordt bijgehouden. De GTA's heb ik allemaal al uitgespeeld dus die vallen af, even als beide Just Cause titels. Iemand ideeën? Hoeft niet per se een recente game te zijn overigens. Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Onlangs heb ik Bully uitgespeeld en het liefst heb ik weer een open wereld game waarin je wat vrijheid hebt Als je één maand wacht heb je GTA V, maar dat zou ook wel geen optie zijn. Games die dan in aanmerking komen zijn Saints Row of de Fallout serie, beide open werelden alhoewel je bij Fallout geen echte verhaallijn, je moet wel dingen doen maar je hebt het verhaal helemaal zelf in hand. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Als je één maand wacht heb je GTA V, maar dat zou ook wel geen optie zijn. Games die dan in aanmerking komen zijn Saints Row of de Fallout serie, beide open werelden alhoewel je bij Fallout geen echte verhaallijn, je moet wel dingen doen maar je hebt het verhaal helemaal zelf in hand. Saints Row 2 heb ik ook uitgespeeld. en die heb ik inmiddels ook op de PC, maar het spel is niet geoptimaliseerd voor de hardware van tegenwoordig. Alles gaat in een versnelling, waardoor het vrijwel onspeelbaar is. Er zijn wel manieren om dat enigszins te verhelpen, maar het blijft irritant. Saints Row 3 trekt me niet op één of andere manier. Fallout heb ik laatst gekocht bij de summersale, maar die game is eigenlijk weer van een compleet andere orde. Ik zat wel te denken aan Crackdown, echter is die helaas niet beschikbaar voor de PC. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Sleeping Dogs misschien? Reageren
Venzio Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Is Assassin's Creed dan niks? Is ook een open-wereld en het is een spel waar je veel uren insteekt als je alles 100% wilt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik ga binnenkort een ps3 kopen, en ik ga 3 games kopen: GTA IV, GTA V en dan wil ik nog een kopen. Wat zijn goede games voor de PS3? En ook rond de 30 euro? Ik heb al gekeken en zijn RDR en MW3 goede games? Reageren
Dotz Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Enkele toppertjes zijn imo: Heavy Rain; Playstation All-stars Battle Royale; Modnation Racers (of zijn spirituele opvolger Little Big Planet Karting); Portal 2; Batman: Arkham City; Far Cry 3; Borderlands; Uncharted serie; Max Payne 3; Tomb Raider; The Walking Dead (niet Survival Instinct maar de normale, ook voor mensen die niet van de ''The Walking Dead''-serie houden); God of War serie; Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Ok, thanx . Ik zal enige titels bekijken Reageren
SamShine Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik zoek iets leuks om te spelen op mijn tablet (Nexus 7), mag via emulator of een standaard Android game zijn. Met een emulator kunnen het dus eindeloos veel spelletjes zijn, van de NES tot aan de Playstation 1 (al draait dat wat minder, bijvoorbeeld de Nintendo 64 spelletjes zijn onspeelbaar, helaas). Alleen ben ik geen held met een touchscreen, moet nog een keer een controller erbij halen om wat meer mogelijkheden te kunnen hebben. Heb er bijvoorbeeld Vice City op staan, draait prima, maar schieten is absoluut geen doen en rijden is ook lastig. Echt voorkeur qua genre heb ik niet.. Hopelijk heeft een van jullie een leuk ideetje. Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 (bewerkt) Amazon? Bol? Steam? EDIT: excuses voor deze post, had de laatste pagina niet gezien. :S Bewerkt: 24 augustus 2013 door 3L1077 Reageren
GtaApd Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Geplaatst: 4 september 2013 Iemand die nog een goede singleplayer game weet, waarin je keuzes het verhaal beïnvloedt? Ben op zoek naar een game die niet zo duur is, aangezien Gta5 eraan komt. Zat zelf te denken aan Heavy Rain, meer suggesties en ervaringen zou mooi zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.