Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Dat is lastig, omdat alle shooters op multiplayer zijn gericht en die Nick noemt zijn ook niet échte shoppers. Behalve TLOU.

Ik zou Killzone of TLOU nemen.

Nu mijn, eigen vraag:

Ik had ooit een tactical topdown police shooter op STeam gezien, maar kan m niet meer vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

't Probleem met Fallout en Far Cry is dat ze open-world zijn en er veel meer te doen valt dan alleen schieten, of in ieder geval, dat is hoe ik er tegenaan kijk.

Ik heb meer behoefte aan zo'n lineaire CoD achtige campaign.

Ik zal even kijken wat voor reviews de campaign van Killzone ontvangt.

TLoU heb ik al smile3.gif

Heb Wolfenstein aangeschaft.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Ik zoek een spel (PS4) die ik kan spelen als ik niet zoveel zin heb in een ingewikkeld spel. Iets als Rocket League? :) Het liefts ook met splitscreen MP

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Rayman Legends en Helldivers zijn allebei wel erg leuke simpele co-op games. Zelf heb ik niet zo vaak anderen om thuis mee te spelen, maar met Rayman is het altijd wel dikke fun. Zelf heb ik er nooit een gespeeld, moet ik binnenkort wel eens gaan doen, maar misschien een van de LEGO games? Niet ingewikkelde spellen ken ik er tientallen van met al die leuke indiegames, maar co-op ben ik niet echt een bekendde mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Hiernaast heb ik nog een request :puh: Lastug uit te leggen en zal ook wel niet bestaan, maar proberen kan toch altijd :clown:

Een game waarbij je bijvoorbeeld iemand van de CIA speelt en dan heel realistisch. Dus "intelligence gatheren" en dan met name terroristisch gerelateerd. Dus dat je bijvoorbeeld de informatie krijgt "Er wordt een aanslag voorbereid, dit en dit weten we, zoek het maar uit en voorkom het" :puh: Zal wel niet bestaan, maar lijkt me wel eens interessant om te spelen :)

Dus als CIA-medewerker (of een andere geheime dienst) dingen onderzoeken en dan ATs ergens op afsturen etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dus.... Ik zoek de laatste tijd naar een spelletje die ik vroeger vaak op de computer speelde rond 2002 ofzo. Het is een counter terrorist vs terrorist spel en het heeft veel weg van Counter Strike maar is waarschijnlijk geen Counter strike of Rainbow Six spel. Wel kon je net als in CS wapens kopen voordat de ronde begon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek geen specifiek spel, maar gewoon een spel waar ik zin in heb.

Een soort volwassen zelda. Dus een spel met veel dungeons, vette puzzels, items die je kan vinden en vette eindbazen, maar dan niet alleen voor de Nintendo consoles

Thanks :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dus.... Ik zoek de laatste tijd naar een spelletje die ik vroeger vaak op de computer speelde rond 2002 ofzo. Het is een counter terrorist vs terrorist spel en het heeft veel weg van Counter Strike maar is waarschijnlijk geen Counter strike of Rainbow Six spel. Wel kon je net als in CS wapens kopen voordat de ronde begon.

Delta Force?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik zoek een realistische autorace-game voor de PS4. Geen gedoe met tuning, meer naar de hoek van de Formule 1, met simpelweg snel en goed rijden. Het mag best een lastige game zijn. Suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...