Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet iemand nog wat interessante (indie)games met een prachtige art-style, het liefst voor de ps4. Het maakt niet veel uit wat voor een game het is, maar het moet vooral mooi zijn voor het oog.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand nog wat interessante (indie)games met een prachtige art-style, het liefst voor de ps4. Het maakt niet veel uit wat voor een game het is, maar het moet vooral mooi zijn voor het oog.

Nu al klaar met Gravity Rush?

Wat betreft een nieuwe game kan ik je Assassin's Creed Chronicles aanraden mits je fan bent van deze serie. ;)

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Lol, niet eens mee begonnen puh2.gif Maar ik heb altijd veel verschillende games die ik continu wil afwisselen en vaak zijn de indies met een prachtige levels en muziek korte games. Zo speel je een Journey in 1 sit uit en heb je voor een spel als Bastion of Transistor zo'n 5 keer spelen voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik zou 'm in de Store halen, kost die 13€ wat waarschijnlijk een paar euro meer zal zijn dan 2e hands op het internet of bij Game Mania. Plus dan heb je hem direct en kan die nooit kapot. Waarschijnlijk zal je wel 15€ moet storten in je portemonnee, mocht je willen iDealen. Nedgame biedt hem 2e-hands aan voor een tientje. Een fysieke versie die nieuw is tref ik alleen aan voor 20+, dus dan zou ik nog steeds voor die in de PS Store gaan. Veel plezier ermee, maar dat komt ongetwijfeld wel goed blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of ik het hier mag vragen, maar ik had vroeger een game maar weet niet meer hoe hij heet.

Het ging dus over de ninja turtles. Het begon in het riool en je moest vechten tegen robot honden. Enemy's die ik destijds ben tegen gekomen waren robot honden, street gangs en robots. Levels die ik tegen kwam waren het riool, de straat, metro station en de vuilnisbelt.

Iemand een idee hoe deze game heet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Een zeer goede strategy-serie vind ik de Crusader Kings- en Europa Universalis-serie. Vooral CK is een serie zoals er (imo/bij mijn weten) geen andere is, je moet er dus wel van houden. Crusader Kings gaat om het verzorgen van een dynastie in de middeleeuwen, het is een heel politiek spel en weinig grafisch maar daarentegen erg diepgaand. Bovendien ken ik slechts een andere game waar je kinderen in kan vermoorden, dat is ook een groot pluspunt.

Europa Universalis draait meer om het veroveren van grondgebied.

De launch-trailer biedt een goede kijk in de gameplay van CK2.

Paradox Interactive heeft ook een zevendelige reeks trailers gebaseerd op de ''zeven zonden'' uitgebracht, die bieden niet zo zeer een goede inkijk in de gameplay, maar zijn het bekijken wel waard.

Andere klassieke suggesties zijn natuurlijk de Command & Conquer-series, de Anno-serie, SimCity, Rollercoaster Tycoon, Worms, etc.

Als je nog meer suggesties wilt kun je misschien wat specifieker zijn in de aart van de game; wil je een diepgaande of casual game? Wil je een turnbased of realtime-game? Wat voor setting wil je, hedendaags, futuristisch, fantsay of historisch? Wil je een oorlogsstrategy of niet? Etc

Ook belangrijk; waarop wil je spelen? Een PC neem ik aan?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

...

Thx! thumbsup2.gif Heb CK, HOIIV en EU4 gehaald smile3.gif

Had voor nu geen eisen, wilde gewoon even een echt goed diepgaand strategy spel, maar als ik meer nodig heb zal ik t zeggen, want je hebt er wel verstand van :puh:

Weet niet of de laatste paar in de serie goed zijn maar ik heb altijd wel genoten van de Settlers. smile3.gif

Ah, nostalgie puh2.gif Zal er naar kijken :) Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...