JasonStatham Geplaatst: 12 mei 2017 Rapport Geplaatst: 12 mei 2017 "The engine feels good..." Wat een trieste situatie daar.. Reageren
Thundercover Geplaatst: 17 mei 2017 Rapport Geplaatst: 17 mei 2017 En toch wist hij er een 7e tijd mee te rijden, al vermoed ik dat ze hem even op maximaal vermogen hebben geschroefd voor z'n thuisrace. De titelstrijd gaat nu duidelijk tussen Hamilton en Vettel. Kom maar op, de eerste paar wedstrijden smaken naar meer! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2017 Vond t weer eens tijd worden om een race te kijken, nu ik wel een favorietje heb vind ik het stuk leuker En wat voor race! Plaats 1 and Plaats 3! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 1 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2017 Johoo, johee, daar is nummer 2! Ben toch wel blij dat ik om 8 uur uit mn nest ben gekomen, wat een dag! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2017 Slechts 8 van de 15 keer gefinisht, en toch op de 6e plek van het klassement. Met wat minder pech had ie gewoon meegedaan om het podium. Ik ben geen F1- of Verstappen-fan, maar ik vind het toch wel razend knap hoor. Vettel was de jongste kampioen ooit; 23 jaar en 134 dagen in 2010. Ik sta niet gek te kijken als Verstappen dat verbreekt, ergens de komende drie jaar. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2017 Mensen hier die morgen om 07.00h voor de buis zitten? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2017 23 minuten geleden, Thundercover zei: Jij? Nee ik denk dat ik m'n nachtrust teveel waardeer hiervoor Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2017 12 uur geleden, Dutchy3010 zei: Nee ik denk dat ik m'n nachtrust teveel waardeer hiervoor Jammer. Dan blijft het bij Sir_Ballas en mijzelf. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2017 Toch weer een tweede plek... de Red Bulls gaan goed de laatste races. Wel jammer dat de titelstrijd wel beslist lijkt nu Vettel uitviel en Hamilton 'gewoon' weer won. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2017 4 uur geleden, Thundercover zei: Jammer. Dan blijft het bij Sir_Ballas en mijzelf. Toch wekkertje gezet: om 6.55 voor de start, om 8.00 voor een update. Beetje meegekregen maar toch m'n nachtrust gekregen. Polderen met mezelf Fantastische uitkomst weer Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2017 Ik erger me wel een beetje aan sommige kanten van de Max-hype. Natuurlijk, hij doet het hartstikke goed, en we hopen als Nederlanders allemaal dat hij gaat meedoen om de wereldtitel, maar... Afgelopen zondag bij de NOS hadden ze Jan Lammers (oud-coureur) uitgenodigd voor de analyse. Nou, die hoeft van mij niet terug te komen. Hij vond dat Alonso onsportief had gereden door "Hamilton wel voorbij te laten, maar de deur dicht te doen voor Verstappen." Wat een onzin. Hamilton haalde Alonso in de bocht in, Verstappen kwam daar simpelweg net wat te laat voor en ja, dan rijdt Alonso ook gewoon door. Ze hoeven echt niet allemaal hun auto aan de kant te zetten als Verstappen eraan komt... hoort ook bij racen hoor, achterblijvers inhalen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 11 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2017 Jan Lammers, Tom Coronel, Robert Doornbos, Olav Mol enzovoorts hebben allemaal een schitterend mooi oranje brilletje op. Net zoals de heren van Sky Sports een mooi Union Jack brilletje hebben. Hun mening moet je dus met een korreltje zout nemen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2017 Vanavond weer een race. Hoop toch veel mooie inhaalacties van Max te zien nu hij 15 plaatsen naar achter moet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.