Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Formule 1 & Max (2017)

:dans::dans:Het nieuwe seizoen staat voor de deur en de eerste testdag in Barcelona is een feit: >klikkie<. :dans::dans:

Met weer een hoop nieuwe veranderingen aan de bolides en reglementen etc. is het nog even afwachten hoe de taart dit jaar zal worden verdeeld en wie de meeste kersen eraf mag plukken. :eten:

En met mij kijkt de halve wereld mee over de schouders van Max Vers-tappen. :bier:

Wat mij betreft wordt het nu tijd voor hem om z'n teamgenoot voorbij te streven!

In het voorjaar van 2015, na 2 races, heb ik geroepen dat 'onze' Max binnen 5 jaar wereldkampioen gaat worden. Hij heeft dus nog 3 jaar te gaan om mijn profetie te laten uitkomen. :engel:

Hoewel de eerste testdag niet helemaal vlekkeloos verliep voor de Red Bull (Ricciardo) is het dus nog even afwachten, morgen en donderdag mag Max wat rubber neerleggen. :tu:

Edited by _KoE_Mzungu

• Replies 66
  • Views 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Alleen jammer dat die Williams nog trager lijkt dan dat ie vorig jaar was :7 

Heb ook m’n wekkertje gezet vanochtend. Maar na afloop nog even tukkie gedaan :engel: 

Ik hoop toch wel dat de Ferrari's zich weten te herstellen in Bahrein, een driestrijd wat betreft teams zou echt voor een geweldig seizoen kunnen zorgen.

On 3/26/2019 at 12:36 AM, FrankyFourFingers said:

Ik hoop toch wel dat de Ferrari's zich weten te herstellen in Bahrein, een driestrijd wat betreft teams zou echt voor een geweldig seizoen kunnen zorgen.

Tjonge jonge, halve race op doping die paarden van Ferrari om vervolgens op ketamine nog maar net uit te rijden.

Ja echt bizar. En sneu voor Lecrerc