Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Formule 1 & Max (2017)

:dans::dans:Het nieuwe seizoen staat voor de deur en de eerste testdag in Barcelona is een feit: >klikkie<. :dans::dans:

Met weer een hoop nieuwe veranderingen aan de bolides en reglementen etc. is het nog even afwachten hoe de taart dit jaar zal worden verdeeld en wie de meeste kersen eraf mag plukken. :eten:

En met mij kijkt de halve wereld mee over de schouders van Max Vers-tappen. :bier:

Wat mij betreft wordt het nu tijd voor hem om z'n teamgenoot voorbij te streven!

In het voorjaar van 2015, na 2 races, heb ik geroepen dat 'onze' Max binnen 5 jaar wereldkampioen gaat worden. Hij heeft dus nog 3 jaar te gaan om mijn profetie te laten uitkomen. :engel:

Hoewel de eerste testdag niet helemaal vlekkeloos verliep voor de Red Bull (Ricciardo) is het dus nog even afwachten, morgen en donderdag mag Max wat rubber neerleggen. :tu:

Edited by _KoE_Mzungu

• Replies 66
  • Views 63.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

En toch wist hij er een 7e tijd mee te rijden, al vermoed ik dat ze hem even op maximaal vermogen hebben geschroefd voor z'n thuisrace.

De titelstrijd gaat nu duidelijk tussen Hamilton en Vettel. Kom maar op, de eerste paar wedstrijden smaken naar meer! :koffie:

• 4 months later...

Vond t weer eens tijd worden om een race te kijken, nu ik wel een favorietje heb vind ik het stuk leuker :engel: En wat voor race! Plaats 1 and Plaats 3!

Johoo, johee, daar is nummer 2! Ben toch wel blij dat ik om 8 uur uit mn nest ben gekomen, wat een dag!

Slechts 8 van de 15 keer gefinisht, en toch op de 6e plek van het klassement. Met wat minder pech had ie gewoon meegedaan om het podium. Ik ben geen F1- of Verstappen-fan, maar ik vind het toch wel razend knap hoor. Vettel was de jongste kampioen ooit; 23 jaar en 134 dagen in 2010. Ik sta niet gek te kijken als Verstappen dat verbreekt, ergens de komende drie jaar.

Mensen hier die morgen om 07.00h voor de buis zitten? :puh:

Zeer zeker. 

23 minuten geleden, Thundercover zei:

Jij?

Nee ik denk dat ik m'n nachtrust teveel waardeer hiervoor :puh: 

Toch weer een tweede plek... de Red Bulls gaan goed de laatste races. Wel jammer dat de titelstrijd wel beslist lijkt nu Vettel uitviel en Hamilton 'gewoon' weer won.

4 uur geleden, Thundercover zei:

Jammer. Dan blijft het bij Sir_Ballas en mijzelf.

Toch wekkertje gezet: om 6.55 voor de start, om 8.00 voor een update. Beetje meegekregen maar toch m'n nachtrust gekregen. Polderen met mezelf :Y 

Fantastische uitkomst weer :D 

Ik erger me wel een beetje aan sommige kanten van de Max-hype. Natuurlijk, hij doet het hartstikke goed, en we hopen als Nederlanders allemaal dat hij gaat meedoen om de wereldtitel, maar...

Afgelopen zondag bij de NOS hadden ze Jan Lammers (oud-coureur) uitgenodigd voor de analyse. Nou, die hoeft van mij niet terug te komen. Hij vond dat Alonso onsportief had gereden door "Hamilton wel voorbij te laten, maar de deur dicht te doen voor Verstappen." Wat een onzin. Hamilton haalde Alonso in de bocht in, Verstappen kwam daar simpelweg net wat te laat voor en ja, dan rijdt Alonso ook gewoon door. Ze hoeven echt niet allemaal hun auto aan de kant te zetten als Verstappen eraan komt... hoort ook bij racen hoor, achterblijvers inhalen.

Jan Lammers, Tom Coronel, Robert Doornbos, Olav Mol enzovoorts hebben allemaal een schitterend mooi oranje brilletje op. Net zoals de heren van Sky Sports een mooi Union Jack brilletje hebben. Hun mening moet je dus met een korreltje zout nemen. :7

• 2 weeks later...

Vanavond weer een race. Hoop toch veel mooie inhaalacties van Max te zien nu hij 15 plaatsen naar achter moet. :Y 

20 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Vanavond weer een race. Hoop toch veel mooie inhaalacties van Max te zien nu hij 15 plaatsen naar achter moet. :Y 

Nou, je hebt gekregen waar je om vroeg hoor :7

Wat een race zeg. Erg jammer dat lul-de-behanger Gary Connely weer iets te zeuren had, partijdig volk als hij zouden niet mogen optreden als steward. Ook de incosistentie van de FIA is om te huilen.