Jump to content

Formule 1 & Max (2017)


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    11

  • Thundercover

    8

  • JasonStatham

    8

  • Sir_Ballas

    6

En toch wist hij er een 7e tijd mee te rijden, al vermoed ik dat ze hem even op maximaal vermogen hebben geschroefd voor z'n thuisrace.

 

De titelstrijd gaat nu duidelijk tussen Hamilton en Vettel. Kom maar op, de eerste paar wedstrijden smaken naar meer! :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Slechts 8 van de 15 keer gefinisht, en toch op de 6e plek van het klassement. Met wat minder pech had ie gewoon meegedaan om het podium. Ik ben geen F1- of Verstappen-fan, maar ik vind het toch wel razend knap hoor. Vettel was de jongste kampioen ooit; 23 jaar en 134 dagen in 2010. Ik sta niet gek te kijken als Verstappen dat verbreekt, ergens de komende drie jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Thundercover zei:

Jammer. Dan blijft het bij Sir_Ballas en mijzelf.

Toch wekkertje gezet: om 6.55 voor de start, om 8.00 voor een update. Beetje meegekregen maar toch m'n nachtrust gekregen. Polderen met mezelf :Y 

 

Fantastische uitkomst weer :D 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger me wel een beetje aan sommige kanten van de Max-hype. Natuurlijk, hij doet het hartstikke goed, en we hopen als Nederlanders allemaal dat hij gaat meedoen om de wereldtitel, maar...

 

Afgelopen zondag bij de NOS hadden ze Jan Lammers (oud-coureur) uitgenodigd voor de analyse. Nou, die hoeft van mij niet terug te komen. Hij vond dat Alonso onsportief had gereden door "Hamilton wel voorbij te laten, maar de deur dicht te doen voor Verstappen." Wat een onzin. Hamilton haalde Alonso in de bocht in, Verstappen kwam daar simpelweg net wat te laat voor en ja, dan rijdt Alonso ook gewoon door. Ze hoeven echt niet allemaal hun auto aan de kant te zetten als Verstappen eraan komt... hoort ook bij racen hoor, achterblijvers inhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jan Lammers, Tom Coronel, Robert Doornbos, Olav Mol enzovoorts hebben allemaal een schitterend mooi oranje brilletje op. Net zoals de heren van Sky Sports een mooi Union Jack brilletje hebben. Hun mening moet je dus met een korreltje zout nemen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...