Thundercover Geplaatst: 17 maart 2019 Rapport Geplaatst: 17 maart 2019 Ik! Zelfs wat vrienden die wilden langskomen op de vroege ochtend. Het had ook wel wat, zo vroeg samen de race bekijken. Gelukkig was het geen onaardige race gezien voorgaande races in Melbourne, dus we hebben ons prima vermaakt. Het seizoen is weer begonnen, heerlijk! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 17 maart 2019 Rapport Geplaatst: 17 maart 2019 Alleen jammer dat die Williams nog trager lijkt dan dat ie vorig jaar was Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 maart 2019 Rapport Geplaatst: 17 maart 2019 Heb ook m’n wekkertje gezet vanochtend. Maar na afloop nog even tukkie gedaan Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 maart 2019 Rapport Geplaatst: 22 maart 2019 Heel begrijpelijk! Het blijft toch zondag. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 maart 2019 Rapport Geplaatst: 25 maart 2019 Ik hoop toch wel dat de Ferrari's zich weten te herstellen in Bahrein, een driestrijd wat betreft teams zou echt voor een geweldig seizoen kunnen zorgen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 april 2019 Rapport Geplaatst: 2 april 2019 On 3/26/2019 at 12:36 AM, FrankyFourFingers said: Ik hoop toch wel dat de Ferrari's zich weten te herstellen in Bahrein, een driestrijd wat betreft teams zou echt voor een geweldig seizoen kunnen zorgen. Tjonge jonge, halve race op doping die paarden van Ferrari om vervolgens op ketamine nog maar net uit te rijden. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 april 2019 Rapport Geplaatst: 3 april 2019 Ja echt bizar. En sneu voor Lecrerc Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.