Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Zodra iemand een juist plaatje heeft ge-upload, zullen we dit wel veranderen. :Y

Veranderd.. Duurde maar een halfuur voordat ik de plaatjes had terug gevonden. :)

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Foutjes gevonden:

Voorbeeld: Als je een Shotgun met 15 patronenwilt op 131,98,2, welke tenminste elke twee minuten regenereert, dan wordt het commando:

en:

GENERATOR shotgundak = ( 131.5 , 98.5 , 2.0 ) 0 COLLECT_06 3000 3600 15

LEVELSTART

SWITCH_GENERATOR ( shotgunroof , ON )

LEVELEND

Allebei hier

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een foutje gevonden bij deze missie:klik

Er staat:Wanneer de courier langs komt scheuren met goed geluk hem uit de auto schieten.

De courier is normaal een vrouw. :) dus in plaats van hem haar.

@ja de beloning staat ook niet ingevuld zie ik,de beloning van die missie is $5000. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of het een foutje is maar bij de gangs van gta3 staan de Triads en de Yakuza maar alleen met informatie van de andere gta,s waar die gangs in voorkomen misschien is het handig om het bij het gta3 gedeelte ze rood te laten die pagina,s.

Link to comment
Delen op andere websites

Om te beginnen moet je een aantal dingen scripten die je voor iedere Kill Frenzu opnieuw kunt gebruiken,

Gewijzigd.. Door Lantyz. :D

Ik weet niet zeker of het een foutje is maar bij de gangs van gta3 staan de Triads en de Yakuza maar alleen met informatie van de andere gta,s waar die gangs in voorkomen misschien is het handig om het bij het gta3 gedeelte ze rood te laten die pagina,s.

WikiGTA is altijd in verbouwing, die beschrijvingen komen vanzelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Foutje genoteerd. Ik ben toevallig zelf bezig om alle voertuigen in SA te voorzien van een mooi kaartje met de vindplaatsen erop en had al wat voertuigen ontdekt die misten, waarvan de lay-out nog niet klopte en waarvan, zoals nu, de screen niet klopt. Ik heb daar al een lijstje van en neem hem meteen mee. Dank voor het melden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat bij Timeline het volgende: Oorkaan Hermione teistert het Caribisch gebied. Uit voorzorg worden een aantal bruggen in Vice City tijdelijk afgesloten, maar de oorkaan bereikt Vice City niet.

Het moet zijn: Orkaan Hermione teistert het Caribisch gebied. Uit voorzorg worden een aantal bruggen in Vice City tijdelijk afgesloten, maar de orkaan bereikt Vice City niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...