GTA-Sheep Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Lijkt me inderdaad niet helemaal juist AB....ga het meteen even weghalen. Dank je voor het melden Edit: done Reageren
W Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Ik weet niet of het een foutje is, maar als je in je URL balk intikt "wikigta.org" en op Enter drukt, kom je gewoon op de GTAGames site terecht. Als je "www.wikigta.org" doet krijg je wel gewoon WikiGTA. Dit alles zonder de aanhalingstekens, natuurlijk. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Is het zo'n probleem dan? Zal wel iets met verschillende servers te maken hebben. En je kan beter http://nl.wikigta.org/ intikken dan www.wikigta.org/. Reageren
W Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 ik vind het niet echt lastig ofzo, maar ik vond het wel raar... Reageren
Svenie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Een heeeeel klein foutje gezien:Link. Foutje:Er staat:Nooit meer een Wantedlevel. Het moet zijn:Nooit meer een wanted level.(zoals wanted level er onder staat). Dus af elkaar en zonder hoofdletter. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Een heeeeel klein foutje gezien:Link.Foutje:Er staat:Nooit meer een Wantedlevel. Het moet zijn:Nooit meer een wanted level.(zoals wanted level er onder staat). Dus af elkaar en zonder hoofdletter. Bedankt Svenie, ik heb het veranderd. Super, ik heb het veranderd. Bedankt voor het melden en verder.. Jij ook gefeliciterd met je behalen van je 1000 post, nu kun je mooi je eigen member titel doen. Thanks Svenie!! Reageren
Svenie Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 Bedankt Ruurd. Ik heb nog een foutje gevonden:Link. Fout:er staat:Rijd je klanten niet dood voordat ze kunnen instappen, want dan stopt de missie. Dit klopt niet,de missie stopt niet,je moet gewoon een andere fare nemen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Alleen bij Vice City en GTA3 geldt dit. Als je in San Andreas iemand dood rijd gaat de Taxi misie velroren, je moet dan overnieuw beginnen. @Svenie: Maakt niet joh, foutjes zijn mensenlijk Bewerkt: 12 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Svenie Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Alleen bij Vice City en GTA3 geldt dit. Als je in San Andreas iemand dood rijd gaat de Taxi misie velroren, je moet dan overnieuw beginnen. Oh,shit het spijt me ik zat waarschijnlijk met vice city in men hoofd. Reageren
Schno009 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 bij de wapens van san andreas staat bij de spray can dit: Spray Can Naast het sprayen van "Groove 4 Life" tags, kun je de spuitbus ook gebruiken om mensen tijdelijk buiten gevecht te stellen, door in hun gezicht te spuiten. dat moet "Grove" zijn Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 bij de wapens van san andreas staat bij de spray can dit:Spray Can Naast het sprayen van "Groove 4 Life" tags, kun je de spuitbus ook gebruiken om mensen tijdelijk buiten gevecht te stellen, door in hun gezicht te spuiten. dat moet "Grove" zijn Bedankt voor het melden Schno009, ik heb het veranderd naar: Grove -ST- 4 life op de echte spray die jij kunt sprayen staat dat. Ik heb dat stukje tekst nog gelink naar de gang "Orange Grove Street Families". Bij elke gang die een tag heeft, staat de gang-tag ook bij de informatie over de gangs vertelt. Zoals de Varrios Los Aztecas, Los Santos Vagos, Ballas en de kleinere Ballas Gangs. Schno009 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Bij de pagina over Joey Leone staat dit:Veel van de opdrachten die hij geeft hebben te maken met het ombrengen van een gangmember van een rivaliserend lid.Rivaliserend lid moet rivaliserende gang zijn.Edit:Ok doe ik. Bewerkt: 15 april 2006 door gta-liefhebber Reageren
MrKooKie Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Bij de pagina over Joey Leone staat dit:Veel van de opdrachten die hij geeft hebben te maken met het ombrengen van een gangmember van een rivaliserend lid.Rivaliserend lid moet rivaliserende gang zijn. Thanks voor het melden! Jij kan ook meehelpen door naast het melden van foutjes ook een link te geven, dan zal het misschien sneller verholpen worden en maak je het de bewerkers van http://n.wikigta.org/ het een stuk makkelijker. Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik weet niet of het al gemeld is maar ik heb een fout ontdekt: Seville Boulevard Families Maar jullie hebben er een verhaal over Da Nang Boys neergezet. Naam Da nang Boys Gangleider Geen Locatie Easter Basin, San Fierro Kleur Vietnamese steil Wapen - Mirco-SMG - 9MM Die pagina is nog wel een beetje in aanmaak zag ik, maar ik dacht meld het maar even. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Je hebt helemaal gelijk Typhoon. Bedankt voor het melden! Ik ben bezig met de Gangs, samen met Levi en nog een aantal leden (chek ook mijn WiKiGTA Profiel). Ik heb de template van Work in Producing er ook boven bezet, zodat de bezoeker konden zien dat er aan gewerkt wordt. Ik had namelijk alle templates gekopieerd en weer geplaatst, dat scheelde me veel werk. Maar nogmaals. Bedankt! Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.