3L1077 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 De 'n' bij 'derden' hoort er niet. Ofwel 'via derden', ofwel 'via een derde'. Reageren
Joriz Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Dank voor je toelichting 3L1077. Je hebt helemaal gelijk en het is gefixt. Binnen enkele uren moet het zichtbaar zijn. Reageren
mekane Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto:_Online <- daar staat dat gta op 27 jan nog zou uit komen voor de pc maar das ondertusse wel veranderd Reageren
Dastard Geplaatst: 21 januari 2015 Rapport Geplaatst: 21 januari 2015 http://nl.wikigta.or...ft_Auto:_Online <- daar staat dat gta op 27 jan nog zou uit komen voor de pc maar das ondertusse wel veranderd Zal ik aanpassen. Binnen een paar uurtjes zie je het resultaat. Bedankt, mekane! Reageren
KineticVermin79 Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 (bewerkt) http://nl.wikigta.org/wiki/BAWSAQ de uitleg om geld te verdienen met lester zijn assassination missies is duidelijk outdated. Kan best aangepast worden met de hulp van het filmpje van GTASeriesVideos dat hieronder staat. Bewerkt: 15 februari 2015 door KineticVermin79 Reageren
Joriz Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 Ontbreekt er iets essentieels aan informatie of is er iets fout op WikiGTA? Kan je iets specifieker zijn naast het verwijzen naar een twintig minuten lang filmpje waar ongeveer hetzelfde in is te horen als op WikiGTA staat? Reageren
KineticVermin79 Geplaatst: 17 februari 2015 Rapport Geplaatst: 17 februari 2015 fout: nee maar het moet meer uitgebreider denk ik want het filmpje verteld nog meer bedrijven die je moet kopen en verkopen na een missie + een random event waarmee je geld kan verdienen + een manier om geld te verdienen na je de storyline hebt uitgespeeld. Reageren
Dastard Geplaatst: 1 maart 2015 Rapport Geplaatst: 1 maart 2015 fout: nee maar het moet meer uitgebreider denk ik want het filmpje verteld nog meer bedrijven die je moet kopen en verkopen na een missie + een random event waarmee je geld kan verdienen + een manier om geld te verdienen na je de storyline hebt uitgespeeld. Die Random Event staat al bij de Random Events-pagina. Ik vrees ervoor dat dit wat nutteloos is. Reageren
boerstra Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 Bij de Carbonizarre staat dat de auto is gebaseerd op de Ferrari California. Maar als ik foto van de Aston Martin v12 Zagato op google op zoek dan vind ik hem daar meer op lijken. Daarom lijkt mij dat jullie dat beter in de Aston Martin V12 Zagato kunnen veranderen. Boerstra Ik heb 4 foto's toegevoegd om even te vergelijkingen. Daarvan zijn 2 van de V12 Zagato en 2 van de Carbonizzare Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 mei 2015 Rapport Geplaatst: 2 mei 2015 (bewerkt) Ik heb ze een beetje vergelijken en het lijkt erop dat het een mix is van beide auto's. (zoals vele auto's in de GTA franchise) De pagina is aangepast. Bedankt voor het melden. Bewerkt: 2 mei 2015 door Tommie59 Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Geplaatst: 31 mei 2015 Ik heb nog een tip die niet op wikigta staat en wel erg handig is voor de eerste missie van de ''boat school'' (Basic Seamanship) en dat is om de frame limiter uit te zetten, hierdoor word de missie namelijk veel simpeler. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Geplaatst: 31 mei 2015 Ik heb nog een tip die niet op wikigta staat en wel erg handig is voor de eerste missie van de ''boat school'' (Basic Seamanship) en dat is om de frame limiter uit te zetten, hierdoor word de missie namelijk veel simpeler. Kun je uitleggen waardoor hij simpeler word? Dan zet ik dat even er bij. Reageren
RUBENN Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Geplaatst: 31 mei 2015 In het geval van een PC zwem of vaar een stuk sneller. Vandaar dat de missie makkelijker wordt Reageren
herobriner007 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Geplaatst: 31 mei 2015 Oke ik heb het er bij gezet Reageren
NicolaB Geplaatst: 1 juni 2015 Rapport Geplaatst: 1 juni 2015 http://nl.wikigta.org/wiki/The_Paleto_Score "...waar een FIB agent, Sanchez, staat te wachten." De link linkt naar de motor Sanchez en niet naar FIB agent Sanchez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.