Flitskikker Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Als beloning bij de Paramedic Missions in GTA3 krijg je geen 150 health, maar oneindig sprinten. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Als beloning bij de Paramedic Missions in GTA3 krijg je geen 150 health, maar oneindig sprinten. Bedankt voor eht melden Flitskikker!! Ik heb het veranderd, onze grootste Vice City gek heeft het gemaakt, dus waarschijnlijk heeft hij het door elkaar gehaald. Ik heb het meteen veranderd. Nogmaals bedankt Flitskikker! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Oja, en nog iets. Bij de personages van GTA3 staan sommige er niet bij. Zoals bijvoorbeeld Asuka en Kenji. Terwijl die er wel zijn: Asuka Kenji Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Oja, en nog iets. Bij de personages van GTA3 staan sommige er niet bij. Zoals bijvoorbeeld Asuka en Kenji.Terwijl die er wel zijn: Asuka Kenji Je hebt helemaal gelijk. Ik kwam er net zelf ook al achter dat Ray Machowski ontbreekt. We zullen proberen om hier zo snel mogelijk verandering in te brengen... Bedankt voor het melden! Edit: Fixed! Reageren
ikt Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Kart_%28GTA_San_Andreas%29 Volgens mij kwam er ook een kart in GTA 1 voor... In zo'n missie. Maar dat was lang geledan, en ik ben het een beetje vergeten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 (bewerkt) Je bedoelt zeker de RC Car van GTA1. Die auto wordt vergeleken met de RC Bandits. Bewerkt: 18 april 2006 door flitskikker Reageren
Flitskikker Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) Ook heeft de vice city-gek de Vigilante Missies van GTA3 getypt. Er staat 150 Armor als beloning, maar het moet iets zijn doorloop-bribes ofzo. Dat weet ik niet meer zeker. EDIT: Ik zie opeens dat ik heb gedubbelpost, sorry hiervoor. Foutje kan gebeuren. Bewerkt: 20 april 2006 door flitskikker Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 (bewerkt) http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...sie_The_Getaway Hier staat: Voor vandaag hebben enkele bekenden van Joey Leoneeen bankoverval gepland. Wie is Joey Leoneeen? PS. Volgende keer als jullie screens gaan maken zet dan de trail functie uit (vaag beeld) Bewerkt: 20 april 2006 door schno009 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...sie_The_GetawayHier staat: Voor vandaag hebben enkele bekenden van Joey Leoneeen bankoverval gepland. Wie is Joey Leoneeen? PS. Volgende keer als jullie screens gaan maken zet dan de trail functie uit (vaag beeld) Ik heb het verander naar: Joey Leone een bank overval geplant. En over die screens: Als je tips hebt, of verbeteringen. Dan kun je de maker van de screens een PM sturen. Gunslinger moet je dan wat sturen. Dat stellen we erg op prijs. EDIT: Joriz heeft het al veranderd! Bewerkt: 21 april 2006 door Ruurd31 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 -klik- Zulke dingen kun je hier posten volgens mij! Reageren
kristof01 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 -klik- Zulke dingen kun je hier posten volgens mij! oww srr. :$ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Bedankt man, voor het melden. Ik weet zeker dat het een 100% Sabre is, en niet de Phoenix. De naam was dus perongelijk veranderd of verkeerd ingevoert. Ik heb het veranderd. Ik heb GTA-Sheep al even gevraagt of hij het wil samenvoegen. Bedankt Reageren
Schno009 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Bij de wapens van gta3 staat: Rocket Launcher De gevreeste raketwerper. Het wapen bij uitstek om een helikopter of vliegtuig uit de lucht te schieten. Maar ook zeer geschikt om vanaf grote afstand een voertuig op te blazen. Het is: De gevreesde raketwerper. link Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.