Flitskikker Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Ook heeft de vice city-gek de Vigilante Missies van GTA3 getypt.Er staat 150 Armor als beloning, maar het moet iets zijn doorloop-bribes ofzo. Dat weet ik niet meer zeker. EDIT: Ik zie opeens dat ik heb gedubbelpost, sorry hiervoor. Foutje kan gebeuren. Dit is nog niet veranderd. Er staat ook op de pagina dit: Het is de bedoeling dat je zowel als in Portland als op Stauton Island en Shoreside Vale 20 criminelen vermoord, je kan hier elk wapen voor gebruiken. HEt simpelste is door gewoon een drive-by te doen tot de rivaliseerende auto ontploft. HEt moet Het zijn. Groetjes van Flitskikker Bewerkt: 25 april 2006 door flitskikker Reageren
nick11123 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 ik heb nog een paar kleine schrijf foutjes gevonden bij de radio station Wave 103. staat bij nummer 2 love missile F1-11 - Sigue Sugue terwijl het is Sigue Sigue Link en bij personages staat Dolores en volgens mij was het Delores Link Reageren
RogierS. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Hallo, ik heb ook drie (kleine) foutjes gevonden. -Bij de Flying school>Destroy Targets staat: "Je begint op het einde van de landingsbaan. Bij op de einde landingsbaan staan bij de hangar staan 3 vrachtwagens geparkeerd." Dit moet natuurlijk zijn: "Je begint op het einde van de landingsbaan. Op het andere eind van de landingsbaan staan bij de hangar 3 vrachtwagens geparkeerd." -Bij Flying School>Take Off staat "Je zult een carona tegenkomen in de lucht." Dit moet "Corona zijn. -Bij San Andreas Missies>BMX Challenge staat: "Mocht je perongelijk van de BMX vallen,..." moet zijn: "Mocht je per ongeluk van de BMX vallen,..." Kleine foutjes, maar ik meld ze toch even. Verder vind ik WikiGta trouwens een supersite! MVG RogierS. Bewerkt: 25 april 2006 door RogierS. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Dank je wel voor het melden RogierS. De eerlijkheid gebiedt me te vertellen dat ik alle 3 de pagina's zelf op spel- en taalfouten heb gechecked. Ik had zeker een slechte dag :$ Reageren
Svenie Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Bij de missie Beat Down on B-Dup heb ik heel klein foutje gevonden.Bekijk de laatste zin en je ziet dat er niet cutscene staat maar cut scene. Link Nog een foutje bij de missie:Los Desperados:Er staat:Carl gaat er wel accoord mee en op dat moment.Is het niet akoord. Link Bewerkt: 26 april 2006 door svenie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Het is akkoord hoor! Zelfs met dubbel K, ik ga ze beide even verbeteren. Bedankt Svenie! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 (bewerkt) Het is de bedoeling dat je zowel als in Portland als op Stauton Island en Shoreside Vale 20 criminelen vermoord, je kan hier elk wapen voor gebruiken. HEt simpelste is door gewoon een drive-by te doen tot de rivaliseerende auto ontploft.HEt moet Het zijn. Groetjes van Flitskikker In dit stukje tekst staat nog een klein foutje: Stauton moet natuurlijk Staunton zijn, met een n er tussen. Link: http://nl.wikigta.org/index.php/Vigilante_%28GTA_III%29 Edit: Nog een foutje gevonden. In de uitleg over de driveby ( link ) staat is, wat in moet zijn: Drive-by is GTA kan wordengebruikt vanaf GTAIII, het werkt heel simpel, je kijkt opzij en vuurt met een automatisch geweer kogels af todat je je doelwit voldoende of volledig hebt geraakt. Bewerkt: 26 april 2006 door Flying Dutchman Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Zojuist een flink aantal gemelde fouten gecorrigeerd. Bedankt allemaal. Dolores/Delores moet ik nog even nagaan, en een aantal hierboven genoemde pagina's hebben sowieso een revisie nodig. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Volgens mij krijg je er toch ook een aantal % bij je gameprogress bij, Lantyz. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 De beloning bij Demolition Man moet $1000,- zijn en geen $2000,-, foutje moet kunnen. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._Demolition_Man Reageren
VforV Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 De beloning bij Demolition Man moet $1000,- zijn en geen $2000,-, foutje moet kunnen. http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef..._Demolition_Man Foutje gefixed, bedankt voor het melden . Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Op deze pagina:Van de derde missie van Toshiko.Er staat nu zie je een kort filmpje waarin een sindacco voorbij rijdt.Sindacco moet een Forreli zijn.En;Na het filmpje willen de sindacco,s Toshiko pijn doen ofzo iets.Sindacco,s moeten Forrelis zijn.En bij beloning staat er 1% ik weet niet of dat er goed staat. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Bij de Sparrow in Vice City staat nog geen screen en geen vindplaats. Hetzelfde bij de Pizzaboy. Reageren
VforV Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Op deze pagina:Van de derde missie van Toshiko.Er staat nu zie je een kort filmpje waarin een sindacco voorbij rijdt.Sindacco moet een Forreli zijn.En;Na het filmpje willen de sindacco,s Toshiko pijn doen ofzo iets.Sindacco,s moeten Forrelis zijn.En bij beloning staat er 1% ik weet niet of dat er goed staat. Bedankt voor het melden want dat was wel een zeer grote fout (die ik dan nog gemaakt heb). En van die 1%, toen ik bij mijn stats keek was er een % bij. Ik weet niet of dat iedere keer zo is maar ik had het gedaan omdat Lantyz dat voorgesteld had. Bewerkt: 7 mei 2006 door VforV Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Het is geen grote fout maar het is een beetje onduidenlijk. Op Wikigta staat dat je je dingen in mag zenden in dit subforum: Ik ben (nog) geen medewerker op WikiGTA, maar ik wil wel graag iets bijdragen!Dat kan! Wanneer je zelf ideeën of zelfs complete informatie hebt die nog mist in WikiGTA, dan kun je dat in het WikiGTA Subforum (http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=138) posten. De medewerkers kijken dan of je informatie te gebruiken is in WikiGTA. Ook voor gevonden fouten, complimenten of andere opmerkingen kun je hier terecht. Maar in dit subforum staat weer van niet: InzendingenTot voor kort stimuleerden we het insturen van bijdragen voor de WikiGTA, maar om verschillende redenen stoppen we daarmee, en vragen we niet langer je eigen bijdragen in dit forum te posten. De reden voor deze maatregel is dat de inzendingen maar zelden daadwerkelijk worden gebruikt, en we willen de teleurstelling die daardoor wordt veroorzaakt voorkomen. De redenen dat bijdragen niet worden gebruikt zijn zeer uiteenlopend, vaak is de betreffende informatie al in aanbouw door een van de medewerkers, maar nog niet beschikbaar op de site. Een andere keer is de informatie niet bruikbaar omdat de opbouw van het verhaal niet past bij de manier waarop wij werken, of is de kwaliteit gewoon te laag. Iets anders wat problemen opleverde was het publiceren van screenshots in dit forum, deze screens zijn dan nog niet voorzien van het WikiGTA logo, en kunnen dus eenvoudig door andere sites worden overgenomen en wij streven naar exclusieve screenshots. Dit alles is dus de reden dat we vanaf nu geen inzendingen meer verwachten op dit forum. Natuurlijk zijn fouten, correcties en aanvullingen nog steeds van harte welkom. Misschien is het handig om dat even in de FAQ te veranderen . Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.