TekaLoca Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Wie heeft gezegd dat je voor PS4 moet betalen om online te kunnen? PSN blijft gratis hoor... EDIT: Je hebt gelijk, maar de PS4 kost 15,- of 50,-, en bij Xbox is het nog steeds 30,-... Voor PS4: (volgens jou) €15 voor 3 maand. Dat is dan €60 voor een jaar. Voor Xbox (nu): €15 voor 3 maand. Dat is dan ook €60 voor een jaar. Echter kan je, zoals ik dat in mijn vorige post zei, goedkoper vinden als je goed zoekt. Ook zijn er vaak acties waarbij je voor 3 maand, 1 maand gratis bijkrijgt of als je voor een jaar koopt, 3 maanden bijkrijgt.. Qua PSN/Xbox LIVE, of beter gezegd: online gamen, betaal je dus praktisch hetzelfde.. Los daarvan krijg je op de PlayStation 3,4 en Vita bij Plus een hele boel gratis games en andere content dus het is als je het op die manier bekijkt voordeliger om een PlayStation te halen. Maar hoeveel van die gratis games of content wil je ook ECHT? Wij krijgen op Xbox LIVE de laatste maanden ook games, maar dat kunnen ze van mijn part achterwege houden als ze geen deftige games geven.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 november 2013 Rapport Geplaatst: 21 november 2013 Die content is wel degelijk interessant. Als je er voor zorgt dat je een grote HDD hebt in je PS3 / PS4 dan kan je er ook nog op vooruit gaan ook. Een vriend van mij verkoopt steeds zijn losse disk wanneer je een spel op PSPlus krijgt die die al in zijn bezit heeft. Los daarvan zie je toch enkele keren per jaar echt een titel die net uit is. Max Payne 3 bijvoorbeeld was al vrij snel gratis op PlayStation Plus en hetzelfde geld voor Hitman. Er zijn nog wel meer titels maar deze kan ik zo 1,2,3 niet opnoemen omdat ik eerlijk moet toegeven dat ik er niet zo op let. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Wie heeft gezegd dat je voor PS4 moet betalen om online te kunnen? PSN blijft gratis hoor... EDIT: Je hebt gelijk, maar de PS4 kost 15,- of 50,-, en bij Xbox is het nog steeds 30,-... Voor PS4: (volgens jou) ¤15 voor 3 maand. Dat is dan ¤60 voor een jaar. PSPlus is 15,- of 50,- 15,- is voor 3 maanden, en 50,- is voor 1 jaar, dus met 1 jaar (50,-) ben je dus goedkoper uit. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik ben niet iemand die gaat huilen omdat ik 10€ per jaar meer moet gaan betalen.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Denk dat mijn uiteindelijke keuze gewoon gaat beslist worden door de controller. De rest is imo allemaal gelijk. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 (bewerkt) Denk dat mijn uiteindelijke keuze gewoon gaat beslist worden door de controller. De rest is imo allemaal gelijk. Amen. Ik zou dus voor de One gaan, eventually. Bewerkt: 22 november 2013 door .Whoopdidoo. Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Zowel de PS4 als XBO hebben goeie en zwakke punten, is maar net welke je prefereert. Echter is het momenteel wel zo dat nu (dus @launch) de XBO in de meeste reviews iets beter scoort dan de PS4, al scheelt het heel weinig. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik kies sowieso voor de PS4 controller. En dat is puur en alleen omdat ik een PS3 heb en de xbox controller niet heel prettig vind. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Achja, in de unboxing video van Ali-A, legt die uit dat de PS4 controller iets groter is dan die van de PS3. Misschien is het nu wél goed. Binnenkort heeft een vriend van me de PS4 in huis en kan ik het dan wel gaan testen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 november 2013 Rapport Geplaatst: 22 november 2013 Ik ga voor de touch pad op de PS4 controller. En ook de R2 en L2 knoppen zijn verlaagt. D-Pad is ook al veranderd en de share knop is AWESOME. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Ik hoor ook dat de overgang van ik geloof de L trigger naar Lb erg lastig is. En dan heb ik het over de xBox One. Ik hoor van bijna iedereen dat de PS4 controller prettiger in je hand ligt en ook het spelen van een game met de PS4 controller prettiger is. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Vrijdag kan ik mijn PS4 ophalen bij intertoys met Killzone Shadowfall erbij in de bundel, ik denk dat ik Knack er ook bij koop. Ik kan niet wachten, gelukkig heb ik het op tijd gereserveerd. Intertoys zegt alle reserveringen op de launch te leveren in de voorwaarden die je per mail/telefoon krijgt. Mensen die de PS4 bij bol.com/mediamarkt/gama-mania hebben gereserveerd zijn de sjaak, die kunnen tot eind december wachten als ze hem niet voor de genoemde datum gereserveerd hebben. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 november 2013 Rapport Geplaatst: 23 november 2013 Mag ik hem eens lenen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Dit is waarschijnlijk al eerder gepost maar heb je op de PS4 wel een "party-chat", of groepschat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.