Jump to content

Sony Playstation 4


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 322
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    47

  • TekaLoca

    31

  • 3L1077

    16

  • Votair

    15

Ik moest eigenlijk naar de orthodontist, maar omdat we eerder konden en dus eerder weg waren mocht ik nog even naar de media markt en heb daar lekker een uurtje Knack gespeeld! De game speelt fijner dan ik verwachte! En van mijn moeder mocht ik geen 4 kopen omdat ik net een 3 heb, maar na op de 4 gespeeld te hebben zei ze dat ze mijn keuze begreep! :) PS4 HERE I COME!!!!! :DOver 5 maanden :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Het begint bij mij toch wel weer lichtjes te kriebelen, heb 2 jaar terug mijn PlayStation 3 verkocht en een Xbox gekocht. De Xbox is inmiddels ook alweer weg, maar ik denk dat als er in 2014 wat meer interessantere exclusieve games zijn voor de PlayStation 4 dat ik er toch maar is eentje ga aanschaffen.

Wait whut? Heb jij je Xbox verkocht jah? :fp:

Ik wacht denk ik ook tot volgend jaar ergens, misschien dat ik dan ook wel een PS4 haal..

Kan er overigens nog eentje overnemen van een collega van me :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik had de PS4 meteen met de launch gekocht, het aanbod aan games is mischien nog niet heel groot. Maar het feit dat er gewoon uberhaupt games ( goede games ) te krijgen zijn bij de launch van een console is al voor het eerst in tijden. De controller is de beste controller ooit, de PS4 zelf heeft een prachtig design. Nu allleen nog wachten op die goede PS4 exclusieve games, want Killzone is een overgewaardeerde game.

Link to comment
Delen op andere websites

want Killzone is een overgewaardeerde game.

Ben ik het niet helemaal mee eens.

Het is wel dat er meer verwacht was qua gameplay, En dat het eigenlijk nog wel op de ps3 zou kunnen, Alhoewel het dan iets minder mooi eruit had gezien. Maar ikzelf vindt dat het wel laat zien wat de console een beetje kan, en met name dat het ook laat zien dat deze controller perfect is voor shooters.

En zeker als je kijkt naar de exclusives die er momenteel zijn, zijn er niet zo veel games om gewaardeerd te worden.

Zondag maar eens bestellen, ben te lui om naar Duitsland te rijden, of iets anders.

Denk je dat hij in Duitsland niet is uitverkocht? :puh:

Denk het zelf niet.

Duitsland heeft een iets grotere levering gekregen, waardoor ze daar de ps4 kort na de lancering gewoon konden verkopen aan niet pre-orders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...