Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ja, dan moet je over de X-as buigen, zonder de DIRECTION aan te passen . Reageren
bigG Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Goede tut, ik heb hem net geprobeerd, maar het vreet poly's, een stukje die ik gewoon 90% dee + de rail had 450 poly's! Is er een manier om deze te verminderen nadat ik hem al gelegt heb? Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ja, je hoeft maar over 1 side meer polygons in te stellen, dus niet bij alledrie. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Wauzie, je bent mijn held! Die tutorial had ik net nodig, nu heb ik weer wat erbij geleerd met 3ds max 7. Ik begin er nog goed in te worden (al zeg ik het zelf ) . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Wauzie, wat handiger is (lijkt mij) is om een plane te verbuigen, en dan als laats extrude doen, als het goed is, heb je dan maar iets van 10 poly's, handig he :'D Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Dat kan natuurlijk ook. Was ik nog niet op gekomen . Reageren
redbull Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ff een vraagje ik heb 3ds max 7 geinstalleerd maar ik zie hem nerges? alleen de help files Reageren
burpicane Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 weer een zeer handige tutorial wauzie Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Heb je in het begin wel wat meer sigmenst ingesteld? Je moet voordat je een box maakt de middelste van de 3 op 10 zetten. Edit: ik reageerde op een bericht van jorge_f maar nu is dat bericht opeens verdwenen. Bewerkt: 17 augustus 2005 door marty Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Heb je in het begin wel wat meer sigmenst ingesteld? Je moet voordat je een box maakt de middelste van de 3 op 10 zetten.Edit: ik reageerde op een bericht van jorge_f maar nu is dat bericht opeens verdwenen. Ja sorry, ik had hem weer verwijderd (megaleden functie ) omdat ik al wist wat ik fout deed . Dus het ligt niet aan jou Marty. Ik was vergeten eerst "Convert To Editable Poly" te doen. Dit is mijn resultaat: Bewerkt: 17 augustus 2005 door Jorge_F Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik dacht dat de delete functie van mega leden was verwijderd omdat the outlaw daar misbruik van maakt Ik heb een vraag, hoe kan ik iets schuin laten aflopen? Ik wil namelijk een opritje maken voor mijn racebaan waarmee ik bezig ben. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Ik dacht dat de delete functie van mega leden was verwijderd omdat the outlaw daar misbruik van maakt Ik heb een vraag, hoe kan ik iets schuin laten aflopen? Ik wil namelijk een opritje maken voor mijn racebaan waarmee ik bezig ben. Je kan het doen door een lijn te selecteren. Editable Poly -> en dan Line Select (ik weet niet of het echt zo heet) in plaats van vlakken. En dan duw je een lijn omlaag en voila, een oprit. Zoals ik het op me screen had gedaan was gewoon een box gemaakt en met de rotate tool hem schuin gezet . Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Maar met welke tool moet ik hem dan naar beneden drukken? Ik heb het al met de scale tool geprobeerd. Reageren
bigG Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Het werkt niet, maar ik bedoel van welke andere tools, want je moet 2 tools aangeklikt hebben (dus het driehoekje en nog eentje) en de scale tool en een paar andere werkten ook niet . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.