pietjuh1 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 (bewerkt) ik heb ff snel een gebouwtje gemaakt met 3dsmax maar nu wil ik er een dff van maken. ik doen dan run script selecteer de script en klik op openen maar dan krijg ik een error hoe komt dit en wat kan ik er aan doen???? probleem opgelost maar ik weet nie hoe Bewerkt: 19 augustus 2005 door pietjuh1 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb een probleem, had net een super model gemaakt, met 3ds, maar nu wil ik hem openen en error, wat kan ik hier dan aan doen Reageren
burpicane Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 wat van error anders kunnen we nogal moeilijk zeggen of het te verhelpen is Reageren
bigG Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Das raar, op 1 of andere manier was ik niet meer geabonomeerd op dit onderwerp, waarschijnlijk omdat hij verzet is maar back ontopic: Ik heb een geode screen gevonden zoals mijn weg moet worden, hoe moet ik hem dan buigen?: Reageren
burpicane Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 je kan niks zien op die screen heb je geen duidelijker Reageren
bigG Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb hem wat verkleint zodat het duidelijker is waarover het gaat maar het is de mega stunt van Wauzie wat naast zijn car shop staat in GTI: Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Marty je moet eerst een box over de x benden, dus een halve bocht, of hoewel 180 graden, daarna moet jee deze denk over de z benden, dan heb je die bocht, nu alleen nog goed oprit van de bocht deze maak je zo: Eerst een box over de z benden, dan klik je op x, dan zie je dat het een boogje wordt, nu gewoon verder over de x benden, dan moet je door benden totdat je een soort halfpipe krijgt, nu ga je naar convert-> Editble Poly, dan moe je poly selecteren, en dan via "Backspace" verwijderen dan verwijder je je zo dat je een mooi oprit hebt, die "clone" je dan ff, en dan goed onder je bocht schuiven, en viola je hebt zon bocht PS: Ik weet niet of het zo kan, maar het lijk mij zo Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Hier heb ik nog 2 vragen: - Hoe krijg ik Vice City model in 3ds max 7, want ik heb een gebouw, maar bij sommige gebouwen zie je een soort van die aerco´s ofzo, zo kistje wat buiten hoog aan de muur hangt, waar een soort ventilator in zit, hoe krijg je die nou in 3ds max? - Hoe maak je nou een trap met booleaan? Bewerkt: 20 augustus 2005 door Big Bear Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 als je een object hebt gemaakt bv een box kan je dan naar dat je um hebt neer gezet nog het segs aanpassen??? zo ja hoe dan? Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ga naar de 'regenboog' en druk op Box.... Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 haha nog al dom van mij:P Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Zo erg is het niet, ik weet het ook nog niet zo lang . Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) ik heb een porbleem met mn dff...... ik ben bezig met een huis nu heb het dak gemaakt maar dat flipt nog al als ik een dff heb gemaakt wil ik een col bestand maken dus ik open mn dff bestand maar dan zie ik dat er een stuk van het dak mist de helft volgensmij... weet iemand hier een oplossing voor???? *edit* probleem opgelost... Bewerkt: 21 augustus 2005 door pietjuh1 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Hoe maak ik textures in 3ds scherper, 1tje ziet er nu heel wazig uit, en dat wil ik veranderen En ik wil ramen hoe krijg ik die op de jusite plaats, en tje Bewerkt: 21 augustus 2005 door Big Bear Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Een textuur kun je niet scherper maken in 3ds max. Wat je wel kunt doen is de textuur met UVW-map verkleinen zodat hij niet uitgerekt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.