Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb veel textures gebruikt nu en nu heb ik zeg maar geen 'bolletjes' meer over om me texture op te doen in de Texture Map:

screen1382cb.jpg

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik nog meer textures kan gebruiken dan de standaard hoeveelheid?

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hier is geen oplossing voor, je kan (ik meen) 24 bolletjes benuttigen. Je zal verder moeten werken in een nieuw object.

Geplaatst:

Oke mijn nieuwe vraag:

Hoe krijg ik een raam texture of een deur nou precies op 1 plek, enniet dat het hele gebouw er mee vol zit, en ook, als ik een raam texture plaats, zitten de bovenrand en 2 ramen goed, maar de 3e zit er half op, hor krijg ik het zo dat je die 3e niet zie?

Geplaatst:

Je moet DETACH gebruiken, hiermee kan je een vlak loskoppelen van het object. Je kan deze functie vinden in Editable Poly.

Geplaatst:
Oke mijn nieuwe vraag:

Hoe krijg ik een raam texture of een deur nou precies op 1 plek, enniet dat het hele gebouw er mee vol zit, en ook, als ik een raam texture plaats, zitten de bovenrand en 2 ramen goed, maar de 3e zit er half op, hor krijg ik het zo dat je die 3e niet zie?

ik zal ff kort uit leggen (hoop dat je ut snap)

gebruik edit poly...

gebruik als select zo'n rood vierkantje

selecteer dan de plek waar je je raam wilt hebben

klik dan o detach... nu is het een appart object geworden

selecteer die druk op m en dan kies je je txd ;)

andere manier

bij dit huis

zie je dat de ramen naar binnen zitten....

kan je het beste deze tut gebruiken

tut

Geplaatst: (bewerkt)

Ik krijg dit als ik een landschap wil maken:

3dsmax77ri.jpg

Je ziet dus in de tutorials een groot groen vlak, en hier vierkante hokje met een streep er door heen. Weet iemand hoe dit kan?

Bewerkt: door Wiepie
Geplaatst:

klik links boven in mij persective met je rechtermuisknop en doe edge+solid staat trouwens ook in de tutorial van wauzie

Geplaatst:

Idd, om het nog beter te omvatten:

-Rechtermuisknop op je vieuw (perspective)

-Kies Smooth & Solution of iets dat er zo uit ziet.

-Kies Edges Faced

Geplaatst: (bewerkt)
Idd, om het nog beter te omvatten:

-Rechtermuisknop op je vieuw (perspective)

-Kies Smooth & Solution of iets dat er zo uit ziet.

-Kies Edges Faced

Ja het werkt bedankt voor de hulp!

Bewerkt: door Wiepie
Geplaatst:

Ik krijg steeds errors, dat hij scripts niet kan vinde, nadat ik de scripts voor het SA model te mappen, heb geinstaleerd, help mij :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik had wegen gemaakt in 3ds max 7. Dat is al aardig gelukt vind ik zelf :Y.

screen1480ka.jpg

Maar nou wil ik ook nog een kruising maken, maar dan moet je van die bochten in de wegen maken.

Ik weet alleen niet hoe je dat makkelijk doet :N.

Dus wie weet hoe ik het gemakkelijkst zo'n kruizing maakt?

Alvast bedankt :'D

Jorge F

-edit-

Laat maar, het is me al gelukt ;).

Bewerkt: door Jorge_F
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Gebruik nou dan ff Google, hij kost geld ja en aardig wat ik dagt iets van in de 700 euro

Je kan hem natuurlijk Cracken, maar aangezien, we niet over Warez praten raad ik je dat af

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...