Jorge_F Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Ik heb veel textures gebruikt nu en nu heb ik zeg maar geen 'bolletjes' meer over om me texture op te doen in de Texture Map: Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik nog meer textures kan gebruiken dan de standaard hoeveelheid? Reageren
Wauzie Geplaatst: 22 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2005 Hier is geen oplossing voor, je kan (ik meen) 24 bolletjes benuttigen. Je zal verder moeten werken in een nieuw object. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Oke mijn nieuwe vraag: Hoe krijg ik een raam texture of een deur nou precies op 1 plek, enniet dat het hele gebouw er mee vol zit, en ook, als ik een raam texture plaats, zitten de bovenrand en 2 ramen goed, maar de 3e zit er half op, hor krijg ik het zo dat je die 3e niet zie? Reageren
Wauzie Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Je moet DETACH gebruiken, hiermee kan je een vlak loskoppelen van het object. Je kan deze functie vinden in Editable Poly. Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Oke mijn nieuwe vraag:Hoe krijg ik een raam texture of een deur nou precies op 1 plek, enniet dat het hele gebouw er mee vol zit, en ook, als ik een raam texture plaats, zitten de bovenrand en 2 ramen goed, maar de 3e zit er half op, hor krijg ik het zo dat je die 3e niet zie? ik zal ff kort uit leggen (hoop dat je ut snap) gebruik edit poly... gebruik als select zo'n rood vierkantje selecteer dan de plek waar je je raam wilt hebben klik dan o detach... nu is het een appart object geworden selecteer die druk op m en dan kies je je txd andere manier bij dit huis zie je dat de ramen naar binnen zitten.... kan je het beste deze tut gebruiken tut Reageren
Wiepie Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2005 (bewerkt) Ik krijg dit als ik een landschap wil maken: Je ziet dus in de tutorials een groot groen vlak, en hier vierkante hokje met een streep er door heen. Weet iemand hoe dit kan? Bewerkt: 25 augustus 2005 door Wiepie Reageren
burpicane Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 klik links boven in mij persective met je rechtermuisknop en doe edge+solid staat trouwens ook in de tutorial van wauzie Reageren
Wauzie Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 Idd, om het nog beter te omvatten: -Rechtermuisknop op je vieuw (perspective) -Kies Smooth & Solution of iets dat er zo uit ziet. -Kies Edges Faced Reageren
Wiepie Geplaatst: 26 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2005 (bewerkt) Idd, om het nog beter te omvatten: -Rechtermuisknop op je vieuw (perspective) -Kies Smooth & Solution of iets dat er zo uit ziet. -Kies Edges Faced Ja het werkt bedankt voor de hulp! Bewerkt: 26 augustus 2005 door Wiepie Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 Ik krijg steeds errors, dat hij scripts niet kan vinde, nadat ik de scripts voor het SA model te mappen, heb geinstaleerd, help mij Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 (bewerkt) Hallo, Ik had wegen gemaakt in 3ds max 7. Dat is al aardig gelukt vind ik zelf . Maar nou wil ik ook nog een kruising maken, maar dan moet je van die bochten in de wegen maken. Ik weet alleen niet hoe je dat makkelijk doet . Dus wie weet hoe ik het gemakkelijkst zo'n kruizing maakt? Alvast bedankt :'D Jorge F -edit- Laat maar, het is me al gelukt . Bewerkt: 28 augustus 2005 door Jorge_F Reageren
JelleVD Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 een vraag:Waar is de 3ds max te downloaden?en kost ie geld? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Gebruik nou dan ff Google, hij kost geld ja en aardig wat ik dagt iets van in de 700 euro Je kan hem natuurlijk Cracken, maar aangezien, we niet over Warez praten raad ik je dat af Reageren
JelleVD Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 bedankt ik heb m gevonden Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 IK heb een vraagje, hoe maak ik nou een mooie goed lopende QaurterPipe Hier een plaatje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.