bigG Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Je kan toch bend gebruiken over de (uit mijn hoofd) Z as? Reageren
Wauzie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Idd, Bend gebruiken en dat wat poly's verschuiven. Je weet toch wel wat benden is, ik zag je het laatst nog doen . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Simpeler is, 1 box 1 cylinder, en dan boolean Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Txs, Bradley het is gelukt OK nu nog eits, hoe UWV map ik maar 1 texture op men object in plaats van allemaal : Reageren
Wiepie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) Hallo,Ik had wegen gemaakt in 3ds max 7. Dat is al aardig gelukt vind ik zelf . Maar nou wil ik ook nog een kruising maken, maar dan moet je van die bochten in de wegen maken. Ik weet alleen niet hoe je dat makkelijk doet . Dus wie weet hoe ik het gemakkelijkst zo'n kruizing maakt? Alvast bedankt :'D Jorge F -edit- Laat maar, het is me al gelukt . Hoe heb je dat dan gedaan? en waar heb je die mooie weg texture weg? want iedereen die iets met wegen post heeft die zowat en ik kan hem nergens vinden? Ik bedoel dat er van die randen naast de wegens lopen. Alvast bedankt, Wiepie. Bewerkt: 27 september 2005 door Wiepie Reageren
burpicane Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 dat is een aparte textuur ik denk sidewalk Reageren
Wiepie Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 dat is een aparte textuur ik denk sidewalk okey, thx, en weet iemand ook hoe ik een kruispunt maak? Reageren
Wauzie Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 Het makkelijkst is gewoon een vierkant met een textuur die zich regelmatig herhaald. Dus geen patroon of zo. Reageren
Tim Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 ja dit is mijn vraag: ik heb een eiland gemaakt, en ik heb een textuur, waar gras overloopt naar zand, maar nu is mijn vraag: Ik heb niet genoeg polys gedefineert, om deze texture toe te voegen, hoe kan ik dus handmatig polygonen toevoegen Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) hallo weet iemant hoe je polygonen (als t goet is die blauwe balletjes) kunt verschuifen?? k heb t geprobeert met edit polie maar dat lukte mij niet dus please help (ps hoe krijg ik textuures op mijn opjekt??) ok dank u wel :'D :'D Bewerkt: 29 september 2005 door kees1991 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Rechtermuisknop move, op zo'n bolletje klikken, dan kan je hem met de pijltjes vershuiven EDIT: Om textres op zijn plek te krijgen moet je Deze tutorial lezen. Reageren
Tim Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 (bewerkt) hallo weet iemant hoe je polygonen (als t goet is die blauwe balletjes) kunt verschuifen?? k heb t geprobeert met edit polie maar dat lukte mij niet dus please help (ps hoe krijg ik textuures op mijn opjekt??) met de move tool, eerst selecteer je een poly, en dan verplaats je deze met de movetool bovenaan het scherm, (p.s. lees de tutorial) maar weet iemand hoe je polygonen kan verschuiven, eclipse had tegen mij gezegt dat ik op CUT moest drukken onder editable poly, maar ik weet niet hoe het verder werkt Bewerkt: 29 september 2005 door Tim Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 september 2005 Rapport Geplaatst: 29 september 2005 Op msn vroeg ej aan mij hoe polygons te adden. Polygons vershuiven kan je iig bij editable poly, dan de polygons selecteren en ze vervolgens met de movetool verschuiven. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Hoe kan je zien hoeveel poly's je object heeft? Bewerkt: 28 januari 2006 door Twenty Eyes Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 hoe kan je zien hoeveel poly's je object heeft? Klik in 3ds max op datgene wat in mijn screen roodgemarkeerd is... Klik dan op de knop "more.." (rood gemarkeerd) Dan krijg je een nieuw venster, kies daaruit "Polygon Counter" en klik op "Ok" Dan krijg je nog een venster en daar staat hoeveel polygons je hebt gebruikt . Veel succes met modden ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.