Beagle Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 1: Hoe bedoel je? 2: Met welk programma werk je? Je moet ergens een optie vinden met transparency/opacity of iets dergelijks, als je die hoger zet worden ze doorzichtig. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) 1: Hoe bedoel je? 2: Met welk programma werk je? Je moet ergens een optie vinden met transparency/opacity of iets dergelijks, als je die hoger zet worden ze doorzichtig. ik werk met 3ds max 2010 en ik bedoel dat ik een stuk selecteer voor een texture en dat ie niet over het geselecteerde verspreid is als ik ingame ga maar in hele kleine en veel plaatjes is verdeeld. Bewerkt: 30 mei 2010 door onbekendeIV Reageren
Beagle Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Kan je een voorbeeld geven (plaatje bijv.), want ik snap niet wat je bedoelt. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) Bewerkt: 30 mei 2010 door onbekendeIV Reageren
Beagle Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Dan moet je je texturen goed mappen. Dit kan bij de modifier list -> UVW Map, of, als je heel precies wil mappen kan je UVW Unwrap gebruiken. Dit is moeilijker, maar in sommige gevallen noodzakelijk. Jij hebt de UVW Map nodig. Selecteer de poly's met de texturen die je wil mappen, kies de UVW Map uit de modifier list en verander de waardes van de U/V/W coördinaten. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 een vraagje..... hoe kan je voorwerpen horizontaal of verticaal spiegelen in 3ds max 2010? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Geplaatst: 3 juni 2010 een vraagje..... hoe kan je voorwerpen horizontaal of verticaal spiegelen in 3ds max 2010? Met de optie "mirror" (een streepje met aan 2 kanten een gespeegeld 6 hoekig ding icoontje) bovenaan de werkbalk wat meer naar rechts. Reageren
-Omar- Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Geplaatst: 10 juni 2010 Hallo Ik heb 3ds Max 2011 alleen het loopt voor geen $@#!@#$ op mijn systeem, ik heb van Stefan bijv. wat models toegestuurd gekregen alleen als ik die open gaat alles zo enorm traag. Nu raadde iemand mij aan om 3ds max 9 te gebruiken. Nu wou ik aan jullie vragen of dit verstandig is? Gebruiken hier nog meer mensen 3ds max 9 of gebruikt iedereen hier 2011? Zijn er echt grote verschillen tussen de versies die merkbaar zijn voor een beginner? Hartelijk dank, Omar Reageren
Beagle Geplaatst: 11 juni 2010 Rapport Geplaatst: 11 juni 2010 Ik gebruik 3DS Max 9. Er zijn geen grote verschillen tussen de versies, altijd hetzelfde principe maar nieuwere versies hebben wat extra's en bugfixes. Je kan het dus prima doen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 juni 2010 Rapport Geplaatst: 12 juni 2010 Ik gebruik 3DS Max 9. Er zijn geen grote verschillen tussen de versies, altijd hetzelfde principe maar nieuwere versies hebben wat extra's en bugfixes. Je kan het dus prima doen. Mooi! Ik heb inmiddels 2009 geïnstalleerd want 9 werkte niet op Windows 7 maar het werkt top. Toch moet ik denk als ik het echt super leuk vind een betere pc gaan kopen. Anyway bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag Beagle! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Geplaatst: 14 juli 2010 (bewerkt) een vraagje, hoe kan je 2 verschillende type wielen in je model zetten? is voor SA deze vraag. kijk in bij de ambassador horen 2 verschillende soorten wielen alleen ik heb er nu maar een soort op zitten, hoe kan ik nou 2 types voor elkaar krijgen? heb namelijk ook nog een vraag, ik zie als ik door de ramen kijk gewoon dwars door de bus door hoe fix ik dat? Bewerkt: 14 juli 2010 door onbekendeIV Reageren
Beagle Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Als je ergens in San Andreas een voertuig met twee verschillende wielen ziet moet je het daar van af kijken, de Tug heeft aan de achterkant grotere wielen maar dat komt omdat dat ingesteld staat in de vehicles.ide. Dat je door de bus heen kijkt is omdat je aan de binnenkant geen polygonen hebt. Polygonen dekken standaard 1 vlak, ze zijn niet dubbelzijdig. Reageren
GTA3Betalover Geplaatst: 5 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2010 Hallo ik wil een Tear Gas Gernade maken in GTA VC De texture zijn gelukt maar het rookt niet maar ontploft wat moet ik doen Reageren
gio97 Geplaatst: 19 juli 2012 Rapport Geplaatst: 19 juli 2012 (bewerkt) Post verplaatst Bewerkt: 19 juli 2012 door gio97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.