T@rget Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Mijn 1e was een spelletje van windows 95 moest je met een hovercraft flaggetjes verzamelen Reageren
braxe2005 Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ik weet ni precies wat me eerste games waren ik had vroeger een playstation met: Crash bandicoot,Rayman,vieuwpoint,tombraider 1 en 2, destruction derby. Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Mijn eerste game was volgens mij 'Max en de Geheime Formule'. Dan moest je allerlei onderdelen vinden in een huis voor een raket naar de maan. Ik speelde dat spelletje toen ik 4-5 jaar was. Reageren
Thabit Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 1. Staat dit niet in't verkeerde forum? 2. Volgens mij een spelletje van Bassie en Adriaan. Dan kon je memory doen, of moest je ballen vangen en dat soort wreed kansloze dingen.. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 1. Staat dit niet in't verkeerde forum?2. Volgens mij een spelletje van Bassie en Adriaan. Dan kon je memory doen, of moest je ballen vangen en dat soort wreed kansloze dingen.. die was ook mijn 1e game en daarna max gaat naar de stad toen was ik 5 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Mijn eerste spelletje was Harry Potter en de Steen Der Wijzen. We hadden namelijk pas heel laat een Windows computer. Daarvoor hadden we apple maar daar kon je geen spelletjes op doen . Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Volgens mij was mijn eerste game rayman 1 of retcat.. Reageren
Darth Vader Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Bij mijn eerste spel moest je dingen in elkaar zetten heel aar maar toch leuk. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 mijn eerste spel op de ps2 was de sims erop uit! op de computer weet ik het niet zo goed meer ik had vanalle spellekes bij men computer bijgekregen! greetz jon-asses Reageren
gangster28 Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 1ste op pc was amsterdoom en aller eeste op console was super mario 64 op de n64.(prehistorie) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Ik weet niet meer precies wat echt mijn eerste spelletje was. Maar toen ik mijn PS2 kreeg was mijn eerste spel: Rayman Revolution die kreeg ik er namelijk bij. PS: Verplaats naar Algemeen Game Forum. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 mijn eerste spel wat pingu 1 volgens mij :$ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Geplaatst: 2 september 2005 Mijn eerste spel was Euro 96. Geweldig spel was dat! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.