Bradley H. Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 Mijn eerste game was lemmings op windows 95 Dat is echt een wereld game Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 september 2005 Rapport Geplaatst: 6 september 2005 mijn 1e was freddy the fish Reageren
joostjeh Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 mijn eerste spel op de pc was A2 racer en voor mijn gameboy pokemon red Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 fifa 96 was mn eerste Reageren
The Mafia Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 (bewerkt) mijn 1e was freddy the fish Dat was ook mijn eerste game POWER Bewerkt: 9 september 2005 door power Reageren
Johan O. Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 de mijne was Need For Speed 2 SE kreeg ik bij me Pc PS1: die heb ik gekregen van een kennig samen met crash bandigood 1, NFS 3 en 1 spel weet ik niet meer. PS2: Harry Potter WK zwerkbal (saai ) Snes: kreeg ik heelllllll veel spellen bij me leukste was Super mario met alle mario spellen van toen in 1 zon groot geheugen ding Game Boy Advance: een of andere alien shooter Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 men eerste game was op de ps1 dat was namelijk Spyro The Dragon Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 M'n eerste game was Batman op die grijze Game-Boy Reageren
Timovich Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Mijn eerste game was denk ik iets van 10 jaar terug op de alle eerste Windows ofzo Reageren
Damos Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 freddi fish nu is dat voor mij genant Reageren
Velaro Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Bij mij ook Freddy Fish Nu vind ik dat zoooooooooo stom Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Mijn aller eerste spelletje was een of ander race spel op de gameboy ( zo'n grote grijze ) En op de pc rayman 2d ofzo. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Pfff mijn alle eerste spel, dat is lang geleden zeg. Volgens mij was dat Prince of Persia maar het kan ook wel Golf zijn. Ik weet het niet zeker. Het was nog op een met zwart wit scherm. . Dus heeeeel lang geleden. Reageren
Synchro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Mijn eerste was Tekken 3 op de PS1 Reageren
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) mijn eerste spel op ps2 was prince of percia,dan kwam beyond good and evil,dan kwam vice city,dan the sims,dan the getaway,dan ging m'n ps2 kapot,daarna was hij hersteld,dan was de sims ineens weg(nog altijd niet gevonden),dan heb ik the sims "erop uit" aangeschaft,dan heb ik VC en the getway verkocht,dan kwam Gta:San andreas,dan kocht ik Need For Speed Underground 2,heb ik ssx 3 aangekocht,een week nadat ik Need For Speed Underground 2 had,heb ik hem weer verkocht,Tijdens het verkopen heb ik The Getaway:Black Monday gekocht en hield ik €10 over voor Tekken 5,wat ondertussen al €45 is en tot hierbij blijft m'n game geschiedenis ---------------------------------------------------------------------------------------------- Op Computer was m'n eerste game "super mario" op diskette,dan kwam pyjama sam,en freddie fish,wat hier blijkbaar niet onbekend is ---------------------------------------------------------------------------------------------- Op ps1 was m'n eerste game "Ape Escape" en verder weet ik niet Bewerkt: 18 september 2005 door gtagangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.