Juice Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 volgens mij was dat nijntje... hahaahahha Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Hmm eerste spel he dat was voor de PS1 World Destrustion League Warjetz Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Super Mario Bros./Duck Hunt 2-in-1 pack. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Aha...eindelijk een onderwerp voor mij. Mijn eerste 'computer' was een Philips Pac 2000. Tennis spelen op de (zwart-wit) TV. Spelers waren allebei een verticaal streepje en het balletje een wit blokje wat een soort van spoor achterliet op de beeldbuis. Als je langer dan een uur had gespeeld kon je dat balletje nog 3 dagen op de TV zien, zo slecht was het. Daarna een Commodore 64 gekocht met bijbehorende drive. Dat was een cassettespeler met een bandje. Een willekeurig spel inladen kostte minstens een kwartier. De oudste game die ik me herinner is Rock 'n' Wrestle, een worstelspelletje van de WWF. Speelde ik met een vriendje in de brugklas, dus da's...even rekenen....24 jaar geleden. Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 MAx Payne....duidelijke shit Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Mijn eerste games waren voor de PS1: GTA2, Bugs Bunny , en Grand Turismo Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Aha...eindelijk een onderwerp voor mij. Mijn eerste 'computer' was een Philips Pac 2000. Tennis spelen op de (zwart-wit) TV. Spelers waren allebei een verticaal streepje en het balletje een wit blokje wat een soort van spoor achterliet op de beeldbuis. Bedoel je soms Pong, dat is pas retro! Reageren
Eli R Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Eerste game was Duckhunt/mario Bros 1 combinatie op de NES. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Eerste game was Duckhunt/mario Bros 1 combinatie op de NES. We delen dezelfde ervaring, maar het is 'Super Mario Bros.' geen 'mario Bros 1'. Nintendo Entertainment System RULES!!! Reageren
Eli R Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Eerste game was Duckhunt/mario Bros 1 combinatie op de NES. We delen dezelfde ervaring, maar het is 'Super Mario Bros.' geen 'mario Bros 1'. Nintendo Entertainment System RULES!!! Alles van nintendo 'rules' zo als jij het beschrijft. M'n beste game ooit was The legend of Zelda: Ocarina of Time. Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 n64 had ik toen nog daar was 1e game super mario 64 en voor pc ledwars een soort age of empires maar dan met schieten bazookas enz0 Reageren
-Roy- Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Mijn eerste spel was Age of Empires, je weet wel van de Windows CD. Ik vond het spel zo leuk dat ik daarna gelijk naar de winkel ben gerend om de volledige versie te kopen. Het spel draaide goed op mijn 266 MHZ computer. Reageren
X-TX Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 A2 Racers, kreeg ook gratis bij mijn PC. Reageren
bigG Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik had al een aantal spelletjes op de pc maar die tellen niet echt mee vind ik (behalve meesters van de macht, super spel) Mijn eerste ''officiele'' spel was crash banicoot, voor op de ps1, zat samen in 1 pack, echt een topie spel, ik doe altijd of het zwijnrijd of de fabrieksmissie's, daar ben ik dan ook heel goed in. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Mijn eerste game : toen ik mijn playstation 2 kocht , kocht ik er 3 games bij en dat waren gta 3,gta vice city en driv3r en dat waren mijn 3 eerste games ik had geen eertse game ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.