Jump to content

Wat was jouw 1e game?

Recommended Posts

• Reacties 254
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MrKooKie

3

• DaddyPimp

3

• NilsHolgersson

3

• SWYV

2

Geplaatst:

nou kweet niet echt, het eerste spel wat ik ECHT leuk vond was vice city, daarvoor had ik van die kut games die je ouders zelfs leuk vind, zoals de sims, en rolercoster tycoon

Geplaatst:

De eerste game was geloof ik een soort Packman maar dan in allerlei andere levels met haaien wel beetje moderer, ik had ook een soort vliegtuigspelletje (2D), ook van Rollercoaster was ik helemaal gek. Mijn eerste race spelletje was Death Rally!

Nu speel ik graag Counterstrike1.6 en Source en GTA San Andreas natuurlijk!

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

mijn eertse game ooit was lemmings men dat zou ik nog wel eens willen spelen op een computer die nog geen eens windows dat mijn eerste windows game was indyracing

mijn eerste nes game was natuurlijk super mario allstars vooor op playstation was dat streak en op ps2 racthet en clanck 1

Geplaatst:

Supermario 1 + Duckhunt in één! :Y

Iig, wat ik kan herinneren, we hadden namelijk een oude nintendo overgekocht met volgens mij veel spellen, maar dit is de enigste die ik me herinner :)

Geplaatst: (bewerkt)

-->Freddi Fish 4 LiFE<-- op de PC

en de PS1 was...Marvel super Heroes vs. Street Fighter

FREDDI FISH RULES :Y:clown::clown::clown::clown:

Bewerkt: door jellevd
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Mijn eerste game op de de eerste Playstation was astrix en obelix,en mijn eerste game op de PS2 was een race game de naam weet ik niet meer :).

Geplaatst:

Mijn eerste games waren: :dans: A2 Racer II En Rollercoaster :dans:. Was helemaal verslaafd aan Rollercoaster, Ging ik een keer A2 racer II doen was ik daaraan verslaafd. Maar toen kwam Gta 2!!! (Ik had nog nooit gehoord van Londen of Gta 1 :bonk:)

SilverDust ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...