Gangsta Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Da's lang geleden. Ik denk dat het Tomb Raider was. Welke weet ik niet precies. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 nou kweet niet echt, het eerste spel wat ik ECHT leuk vond was vice city, daarvoor had ik van die kut games die je ouders zelfs leuk vind, zoals de sims, en rolercoster tycoon Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 De eerste game was geloof ik een soort Packman maar dan in allerlei andere levels met haaien wel beetje moderer, ik had ook een soort vliegtuigspelletje (2D), ook van Rollercoaster was ik helemaal gek. Mijn eerste race spelletje was Death Rally! Nu speel ik graag Counterstrike1.6 en Source en GTA San Andreas natuurlijk! Ruurd31.. :'D Reageren
maarte41 Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Mijn eerste spel was Freddy fish 3 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Mijn eerste game was geloof ik Scream (een race spelletje voor PC) GizmO Reageren
iron eagle Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 jurrasic park was mijn eerste was op de playstation 1 Reageren
mym Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 mijn eertse game ooit was lemmings men dat zou ik nog wel eens willen spelen op een computer die nog geen eens windows dat mijn eerste windows game was indyracing mijn eerste nes game was natuurlijk super mario allstars vooor op playstation was dat streak en op ps2 racthet en clanck 1 Reageren
Koopa Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Dat weet ik nog wel, dat was Super Mario 64 voor op de N64! Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 De Kinderboerderij (we hadden toen nog niet eens geluidboxen) Reageren
Slimm Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Supermario 1 + Duckhunt in één! Iig, wat ik kan herinneren, we hadden namelijk een oude nintendo overgekocht met volgens mij veel spellen, maar dit is de enigste die ik me herinner Reageren
stoffel Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 hmmm..... Rayman ( denk ik, te lang geleden ) Reageren
Upstream Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Doom 1 geloof ik of in ieder geval een slechte shooter. Met van die 2d monsters die op je afkwamen . Reageren
JelleVD Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) -->Freddi Fish 4 LiFE<-- op de PC en de PS1 was...Marvel super Heroes vs. Street Fighter FREDDI FISH RULES Bewerkt: 15 november 2005 door jellevd Reageren
.Syfes Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Mijn eerste game op de de eerste Playstation was astrix en obelix,en mijn eerste game op de PS2 was een race game de naam weet ik niet meer . Reageren
SilverDust Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Mijn eerste games waren: A2 Racer II En Rollercoaster . Was helemaal verslaafd aan Rollercoaster, Ging ik een keer A2 racer II doen was ik daaraan verslaafd. Maar toen kwam Gta 2!!! (Ik had nog nooit gehoord van Londen of Gta 1 ) SilverDust Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.