The Golden Fighter Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 Lol, dat poste ik een uurtje geleden in een andere topic en het wordt meteen bij de EE-topic geplaatst. Ik heb de foto's niet genomen, maar hier is een beter plaatje zodat je ziet dat het een eiland is met water er omheen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Easter Egg 14 In de missie A Walk in the park van Salvatori Leoni moet je ene Mayor R.C. Hole doden. Verwijzing: Major Arse/Asshole ofwel een grote kl**tzak. Easter Egg 15 De missie The Portland Chainsaw Masquerade is een verwijzing naar de titel van een film, nl The Texas Chainsaw Massacre Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Easter Egg 16 In de Multiplayergame zit een vrouw die je kunt bespelen die heet Fay Slift, als je dat snel uitspreekt staat er Fayslift ofterwijl Facelift. Reageren
mattiejj Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 Easter Egg 17 op een paar muren in portland(kan ook op andere eilanden)zijn er tags te vinden van bully(nieuwe game van R*) Thanks to Quiz >>> Door Dizzee: Ik heb het plaatje van Quiz, in jou bericht gezet. Bespaart jou de moeite om die screen te nemen. Ook de post van Quiz heb ik verwijderd om het hier wat overzichtelijk te houden, dergelijke reacties op een EE liever via PB de volgende keer. <<< Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Easter Egg 18 The Third Leg Reageren
Quiz Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) ik heb je hier wat foto’s gemaakt van easter eggs Mad Dogg uit San Andreas CJ uit San Andreas COCK O POPS van San Andreas BINCO uit San Andreas DS uit San Andeas SONNY FORRELI uit Vice City LOVE FIST uit Vice City Subway/Tube Bewerkt: 12 december 2005 door Quiz Reageren
quinton Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 een paar grafstenen naast de kerk in staonten island(of zoiets) met leuke opschrift de eerste is van paulie sindacco, zie ook verwijzing naar las venturas de tweede is van Roger C. Hole (wie is dat ) en de laatste is van vincenzo cilli (is dat niet die gast die je in het begin van het spel moest doden op dat grote vrachtschip?) Reageren
quinton Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) nog 2 verwijzingen naar San andreas, zip is een klerenwinkel in SA Sprunk is een frisdrank uit SA sorry voor het dubbel posten hier nog 2 eggs kartonnen dozen van zip in de achterbak van een landstalker graffiti van rockstar logo let op de hologe lijkt dat nie op een face. en een leuke slogen Bewerkt: 19 december 2005 door quinton Reageren
quinton Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 (bewerkt) hier noch een aantal: de mainframe is een film in liberty city over mensen die geloven dat alles een computer is. hier zie je de acteurs, als je goed kijkt zie je dat het voorbijgangers uit san andreas zijn hier heb ik wat gevonden op het eilandje met de vuurtoren. hier nog een paar: verwijzing naar rockstar. http://img383.imageshack.us/img383/4964/screen16bi.png leuke slogen, vooral als je nagaat dat je in gta3 hier een autobom moest laten ontploffen. ik weet nie of het een ee is maar ik vond hem wel grappig. dit staat op alle kranten in LC, het gaat erover dat alle ferryworkers hun baan kwijtraken op het plaatje staat: save our jobs de volgende keer zal ik het weer op de easter egg topic zetten , maar ik dacht dat dit meer verwijzingen waren??? Bewerkt: 19 december 2005 door quinton Reageren
DaBeast Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 kweet niet of dit al bekend was>de leone's komt van the godfather>die heet vito corLEONE , denk die snor maar eens weg bij salvatore... Y2K>Year 2000,een moto, een film... Reageren
quinton Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 hier een filmpje van een missie die de "WONG SIDE OF THE TRACK" heet ik denk dat dit een verwijzing naar de missie in san andreas die "WRONG SIDE OF THE TRACK" heet >>>>sa verwijzing<<<< Reageren
LucasV Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Een paar missie namen zijn vernoemd naar films: The Portland Chainsaw Masquerade --> The Texas Chainsaw Massacre The Passion of the Heist --> The Passion of the Christ L.C. Confidential --> L.A. Confidential >>> Door Dizzee: Ik heb de regels een beetje aangepast, kijk in de eerste post van dit topic...<<< Bewerkt: 4 januari 2006 door Dizzee Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Als je lcs uitspeelt, moet je met salvatore ff langs ''uncle'' die oude vent, als je dan weg loopt zecht hij every dog has his day, en dat zinnetje komt natuurlijk uit scarface waarin dat ook gezecht wordt.. Reageren
quinton Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik geloof dat ik er weer 2 heb: mischien een verwijzing naar het bekende zinnetje uit teminator. dit heb ik gevonden vlak bij de safehouse in portland uit gta3. Reageren
quinton Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) weer een 2 EE's gevonden het is een verwijzing naar SA, los santos om precies te zijn. kijk maar naar de titel en de letters van vinewood op de achtergrond deze weet ik niet cker maar het lijkt op ''HOMIES'' (ganster vrienden) en het woord eas lijkt op easter egg dus... Edit: sorry voor de dubbelpost ik zie het nu pas Bewerkt: 28 januari 2006 door quinton Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.