ps34live Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) he jongens mijn nieuwe auto met andere velgen voor van de somer wat vinden jullie Bewerkt: 13 februari 2010 door ps34live Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojojorik Geplaatst: 22 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2010 he jongens mijn nieuwe auto met andere velgen voor van de somer -Plaatje- wat vinden jullie Whoei, Mooie velgjes hoor Mijn ultieme auto , ? Realistisch ; Mitsubishi galant , Uit 2000 Nooit haalbaar ; Dodge challenger , Uit '09/'10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSP Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2010 wel, mijn droomauto is een Bugatti Veyron. Mijn realistische(-ish) droomauto is een BMW M5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Mijn realistische voertuigen voor later: Kawasaki ZX9R Damn... en dat is nog maar de 900cc versie , er is ook een 1200cc En een: Range Rver Vogue SE En mijn NIET-Realistische voertuigen voor later: Bugatti veyron MV AGUSTA F4 312 R (Snelste Productie Motor) Bewerkt: 4 april 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Ik wil later een Ford Mustang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Ik wil later wel een mustang, alleen dan het model uit 2010. Greetz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Luzhin2.4 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 Uiteraard een Mitsubishi Lancer Evolution VIII of X: evo VIII: evo X: of een 1965 Pontiac GTO: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Voor de Duidelijkheid , Ik ben een VrachtwagenChauffeur en wil Later een Eigen Trekker Kopen/Opknappen. Ik Laat Gewoon Even Wat Voorbeeldjes zien , Want ook Vrachtwagens Kunnen Mooi Zijn ! Hier een Paar Foto's van Het Mooiste Transport Bedrijf van Nederland , Weeda Transport uit Klundert ! Pokerface , Scania R500 V8 Lowroof 6x2 Voorloper. Vikings , Volvo FH16 610 6x2 Voorloper. (Mooiste Truck van Nederland 2008) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Lamborghini Murcielago - Infernus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Lamborghini Murcielago - Infernus Vergeet wel niet dat de achterkant een Pagani Zonda S is . Melvin, leuk dat er hier is eens wat anders wordt epost dan enkel sportauto's of Muscle Cars . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Lamborghini Murcielago - Infernus Vergeet wel niet dat de achterkant een Pagani Zonda S is . Weet ik, de achterkant vind ik eigenlijk ook niet zo mooi. Bewerkt: 10 april 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Weet ik, de achterkant vind ik eigenlijk ook niet zo mooi. Heiligschennis verblomme . Daar zullen menig autofanaten het niet met je over eens zijn, net als ik . @Onder mij: kijk even in de hoofdpost van het TUGT om de oorsprong van Verbomme op te zoeken . Bewerkt: 10 april 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Weet ik, de achterkant vind ik eigenlijk ook niet zo mooi. Heiligschennis verblomme . Daar zullen menig autofanaten het niet met je over eens zijn, net als ik . Dat kan best, maar daar zullen ook andere autofanaten het wel met me eens over zijn Offtopic: Veblomme, is dat een nieuw woord? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Lamborghini Murcielago - Infernus Vergeet wel niet dat de achterkant een Pagani Zonda S is . Melvin, leuk dat er hier is eens wat anders wordt epost dan enkel sportauto's of Muscle Cars . Sportwagens en Muscle Cars Zijn ook Erg Mooi om te Zien (En Te Rijden) Maar ik Ben toch meer van de Wat Grotere Voertuigen , Zoals Vrachtwagens. Waarom ? Ik Denk Gewoon Simpelweg Door de Grote van de Voertuigen , En Dat Het Rijden Met Vrachtwagens Ook Gewoon wat Meer Uitdagender (Leuker voor Mij is). Ik Vind Scania Trouwens Het Mooiste Europese Vrachtwagen Merk , Gevold door DAF en Volvo. Hier Nog een Mooie. Hovotrans (Viking) , Scania R500 V8 Topline 6x2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.