Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

Als we het over boten gaan hebbem, kom ik er ook bij :7

Dikke Zodiac 310 Rib met een Yamaha F6 die opgevoert is d.m.v ander spruitstuk, andere schroef, vorige was 8½x6½, en nu is ie 8½x8½ :tu:, en nog een schroefje aandraaien. En dankzij die dingen kan hij een snelheid halen van 40,7 km/p.

Mening?:$

Leuke boot ^_^

Mijn beurt met mijn bootje

Zodiac Cadet 340S - Mariner 25 pk 2 takt _O_

Zit nu de standaard versleten schroef onder, daarmee toch al 54,3 km/u (GPS) gehaald

Komend jaar komt er een RVS Speedschroef op, waarmee de 60 te halen moet zijn

Dit absoluut geen beginners set meer! ;)

Overigens is bij mijn boot de spiegel ook verstevigd

Ook leuk setje met wakeboarden, en met de band enzo

Kan met 3 mensen in de boot, en een iemand op de band alsnog 40 km/u :*D

DSC00726.jpg

1011674476_6_5yts.jpeg

1127658734_5_13rE_1.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb genoeg brommetjes staan thuis!

Suzuki TSX 70cc (A) met een Sjangpangping Orion 200cc (ja dit is geen brommer) (V)

1089085518_5_jwXI.jpeg

Puchje met een zelf inelkaar geprutste chassis 60cc

589737951_5_4jt4_1.jpeg

En mn Brommer voor mn 16 staat al klaar!

Gilera GSM 50cc

1165296647_5_E32n.jpeg

en nog de suzuki alleen;

1016414853_5_ZGvW.jpeg

dan heb ik ook nog mn trekker Deutz DX85 2wd;

Ariens YT12 zitmaaier;

En ik heb ook nog een kunststof boot van 4.5m met een Mercury 7.5pk 2takt (is opgevoerd tot 9PK :D).

Dat was het :sigaar:

Bewerkt: door onbekendeIV
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Zie hier mijn droom auto's. Alleen is dit nooit te realiseren qua aankoop kosten en benzine prijzen :(

1969 Ford Mustang Shelby GT500 Eleanor uitvoering:

1969-shelby-mustang-gt500-eleanor.jpg

En natuurlijk de uit het zelfde jaar als de Mustang. 1969 Dodge Charger R/T

hrdp_0301_01_z%2B1969_charger_rt%2Bfront_view.jpg

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze :D

En toch vind ik de Gallardo lang niet de mooiste auto... Doe me dan maar een Pagani Zonda F Roadster, zo goed gebouwd dat ie zonder dak niet verder aangepast hoeft te worden, hij is dan ook lichter dan de normale gesloten versie, waar in andere auto's een cabrio-versie zwaarder is dan de normale...

Maar ik zou ook wel een Audi R8 Spyder willen.. Of nog een oude Oldsmobile :O

oldsmobile-442-1a.jpg

Of gewoon een Ford Shelby Mustang uit 1968, en dan sportwagen-rood met twee witte strepen erop zoals je ze vaak ziet :D

1968+ford+mustang+shelby+cobra+gt+500+kr.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Deze :D

En toch vind ik de Gallardo lang niet de mooiste auto... Doe me dan maar een Pagani Zonda F Roadster, zo goed gebouwd dat ie zonder dak niet verder aangepast hoeft te worden, hij is dan ook lichter dan de normale gesloten versie, waar in andere auto's een cabrio-versie zwaarder is dan de normale...

Maar ik zou ook wel een Audi R8 Spyder willen.. Of nog een oude Oldsmobile :O

oldsmobile-442-1a.jpg

Of gewoon een Ford Shelby Mustang uit 1968, en dan sportwagen-rood met twee witte strepen erop zoals je ze vaak ziet :D

1968+ford+mustang+shelby+cobra+gt+500+kr.jpg

Laat me raden, jij hebt vrijdag Top gear gekeken? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

@hierboven: Volgens mij was Eleanor toch echt een 1967 Shelby, en geen 1969 ;)

Ik weet dat ik normaal een '69 Charger en m`n eigen Mk2 Ibiza liefkoos...

Maar zelfs een E-type is tegenwoordig mooier te krijgen... Dit is echt perfectie, en dan praat ik Clarkson niet eens na...

2011-jaguar-e-type-speedster-560x400.jpg

EDIT: Broken link fixed

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat ik normaal een '69 Charger en m`n eigen Mk2 Ibiza liefkoos...

Maar zelfs een E-type is tegenwoordig mooier te krijgen... Dit is echt perfectie, en dan praat ik Clarkson niet eens na...

ik vind de E-type coupe eigenlijk mooier dan de Speedster, omdat ik simpelweg cabrio's niet vind staan bij Jag's

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat ik normaal een '69 Charger en m`n eigen Mk2 Ibiza liefkoos...

Maar zelfs een E-type is tegenwoordig mooier te krijgen... Dit is echt perfectie, en dan praat ik Clarkson niet eens na...

ik vind de E-type coupe eigenlijk mooier dan de Speedster, omdat ik simpelweg cabrio's niet vind staan bij Jag's

Blegh ik vind de oude E-type coupe echt lelijk van achteren... Die achterruit is echt vaag. Vond de oude E-type cabrio wel heel mooi maar de Speedster eigenlijk even mooi zo niet mooier...

Overigens :D

De Jaguar Growler :D (Speedster vind ik wel mooier, maar deze is ook wel erg nice...)

Jaguar-Growler-E-1.jpg

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens :D

De Jaguar Growler :D (Speedster vind ik wel mooier, maar deze is ook wel erg nice...)

[...]

aiaiai wat een beauty :D

ik hoop dat ie ook in British Racing Green komt, want dat vind ik ook altijd zo mooi staan bij jags...

het model heeft trouwens wel wat weg van een TVR Sagaris, alleen ziet dit er vele malen chiquer uit ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens :D

De Jaguar Growler :D (Speedster vind ik wel mooier, maar deze is ook wel erg nice...)

[...]

aiaiai wat een beauty :D

ik hoop dat ie ook in British Racing Green komt, want dat vind ik ook altijd zo mooi staan bij jags...

het model heeft trouwens wel wat weg van een TVR Sagaris, alleen ziet dit er vele malen chiquer uit ^_^

Die auto zal waarschijnlijk nooit in productie gaan. Het is namelijk niet eens een Jaguar. De Growler is een conceptwagen van Vizualtech Design, wel gebaseerd op de Jaguar E-type.

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens :D

De Jaguar Growler :D (Speedster vind ik wel mooier, maar deze is ook wel erg nice...)

[...]

aiaiai wat een beauty :D

ik hoop dat ie ook in British Racing Green komt, want dat vind ik ook altijd zo mooi staan bij jags...

het model heeft trouwens wel wat weg van een TVR Sagaris, alleen ziet dit er vele malen chiquer uit ^_^

Die auto zal waarschijnlijk nooit in productie gaan. Het is namelijk niet eens een Jaguar. De Growler is een conceptwagen van Vizualtech Design, wel gebaseerd op de Jaguar E-type.

ja idd, helaas... lijkt me wel echt een gave auto dat :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...