Jump to content

Het beruchte voertuigen topic


Robin2130

Recommended Posts

Ik hoop btw dat je wel ziet dat zowel die VW als die Audi compleet standaard zijn en die wagens verbouwd zijn met liftkits en gigantische banden :clown:

Daarnaast waren die vids puur om te laten zien dat niet alle mensen die een Q7/Touareg hebben, hem als mode icoon gebruiken.

Want ik kan nog wel wat extremere vids posten van offroaders, maar er altijd wel iemand die het extremer of erger aanpakken dusja :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Outlaw

    361

  • Mazzeltje

    322

  • commando

    196

  • RTS

    195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop btw dat je wel ziet dat zowel die VW als die Audi compleet standaard zijn en die wagens verbouwd zijn met liftkits en gigantische banden :clown:

Daarnaast waren die vids puur om te laten zien dat niet alle mensen die een Q7/Touareg hebben, hem als mode icoon gebruiken.

Want ik kan nog wel wat extremere vids posten van offroaders, maar er altijd wel iemand die het extremer of erger aanpakken dusja :clown:

Weet ik... Maar daarom zijn die VW en Audi rijders nog wel prutsers dat ze daarmee gaan proberen door kuilen te rijden. Lijkt me niet echt goed voor de onderkant van je wagen als je elke keer met zo`n bonk op je voorbumper neerkomt omdat je op je linksvoor en rechtse achterwiel probeert te balanceren...

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik... Maar daarom zijn die VW en Audi rijders nog wel prutsers dat ze daarmee gaan proberen door kuilen te rijden. Lijkt me niet echt goed voor de onderkant van je wagen als je elke keer met zo`n bonk op je voorbumper neerkomt omdat je op je linksvoor en rechtse achterwiel probeert te balanceren...

Durf te wedden dat ze hun deuren gewoon open kunnen doen, daarnaast is zo'n auto niet van speculaas gemaakt hoor :*D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

voorals jullie het nog niet wisten ben ik een ware autofreak en weet ik ook veel over de merken en ken ik veel eigenaren (oa de eigenaar van de enige Koeningsegg in NL!)

vandaag hadden we met ongeveer 10 man een meeting en zijn we met 6 auto's een stukje gaan toeren.

de 6 bolides die meereden waren: Ferrari F430, 360 Spyder, 400 GT4 2+2, Lamborghini Gallardo, Mazda RX-7 met 600pk+ en een Koeningsegg CC8S.

ik ben met de rit meegereden met de F430 echt een top ervaring!

ik was al 2 keer eerder met een Ferrari meereden, maar het blijft altijd weer spectaculair.

ik ben thuisgebracht met de Ferrari 400 GT4 2+2.

Link to comment
Delen op andere websites

voorals jullie het nog niet wisten ben ik een ware autofreak en weet ik ook veel over de merken en ken ik veel eigenaren (oa de eigenaar van de enige Koeningsegg in NL!)

vandaag hadden we met ongeveer 10 man een meeting en zijn we met 6 auto's een stukje gaan toeren.

de 6 bolides die meereden waren: Ferrari F430, 360 Spyder, 400 GT4 2+2, Lamborghini Gallardo, Mazda RX-7 met 600pk+ en een Koeningsegg CC8S.

ik ben met de rit meegereden met de F430 echt een top ervaring!

ik was al 2 keer eerder met een Ferrari meereden, maar het blijft altijd weer spectaculair.

ik ben thuisgebracht met de Ferrari 400 GT4 2+2.

Oke das leuk...

Overigens ken ik ook wel mensen met een dure auto (bentley aston Martin Audi R8, de 'mainstream' zooi zegmaar).

Link to comment
Delen op andere websites

voorals jullie het nog niet wisten ben ik een ware autofreak en weet ik ook veel over de merken en ken ik veel eigenaren (oa de eigenaar van de enige Koeningsegg in NL!)

vandaag hadden we met ongeveer 10 man een meeting en zijn we met 6 auto's een stukje gaan toeren.

de 6 bolides die meereden waren: Ferrari F430, 360 Spyder, 400 GT4 2+2, Lamborghini Gallardo, Mazda RX-7 met 600pk+ en een Koeningsegg CC8S.

ik ben met de rit meegereden met de F430 echt een top ervaring!

ik was al 2 keer eerder met een Ferrari meereden, maar het blijft altijd weer spectaculair.

ik ben thuisgebracht met de Ferrari 400 GT4 2+2.

Soort van hartvooautos meeting, of was t van autogespot. Ben je ook een spotter?

Link to comment
Delen op andere websites

voorals jullie het nog niet wisten ben ik een ware autofreak en weet ik ook veel over de merken en ken ik veel eigenaren (oa de eigenaar van de enige Koeningsegg in NL!)

vandaag hadden we met ongeveer 10 man een meeting en zijn we met 6 auto's een stukje gaan toeren.

de 6 bolides die meereden waren: Ferrari F430, 360 Spyder, 400 GT4 2+2, Lamborghini Gallardo, Mazda RX-7 met 600pk+ en een Koeningsegg CC8S.

ik ben met de rit meegereden met de F430 echt een top ervaring!

ik was al 2 keer eerder met een Ferrari meereden, maar het blijft altijd weer spectaculair.

ik ben thuisgebracht met de Ferrari 400 GT4 2+2.

Soort van hartvooautos meeting, of was t van autogespot. Ben je ook een spotter?

ik ben idd een spotter, ik heb accounts op AG en AJ.

het was geen hartvoorautos meeting.

het was kleiner en gezelliger.

ik was voor die dag fotograaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Mercedes+Benz+CLS+280+10.jpg

De CLS 280 zeker mooi uiterlijk, en dan nog die krachtige motor :sigaar:

@Mostwantedkid die Panamera is zeker mooi, bij ons in de buurt lijkt het steeds meer als Porsches onder gezins auto's vallen want steeds meer mensen hebben een Porsche.

@Bugatti ik ben jaloers :$

Link to comment
Delen op andere websites

* Foto *

De CLS 280 zeker mooi uiterlijk, en dan nog die krachtige motor :sigaar:

@Mostwantedkid die Panamera is zeker mooi, bij ons in de buurt lijkt het steeds meer als Porsches onder gezins auto's vallen want steeds meer mensen hebben een Porsche.

@Bugatti ik ben jaloers :$

Echt he, ik zie ze ook steeds vaker. Maar ik zie de Porsche's liever dan die Twingo's haha.

Link to comment
Delen op andere websites

voorals jullie het nog niet wisten ben ik een ware autofreak en weet ik ook veel over de merken en ken ik veel eigenaren (oa de eigenaar van de enige Koeningsegg in NL!)

vandaag hadden we met ongeveer 10 man een meeting en zijn we met 6 auto's een stukje gaan toeren.

de 6 bolides die meereden waren: Ferrari F430, 360 Spyder, 400 GT4 2+2, Lamborghini Gallardo, Mazda RX-7 met 600pk+ en een Koeningsegg CC8S.

ik ben met de rit meegereden met de F430 echt een top ervaring!

ik was al 2 keer eerder met een Ferrari meereden, maar het blijft altijd weer spectaculair.

ik ben thuisgebracht met de Ferrari 400 GT4 2+2.

Soort van hartvooautos meeting, of was t van autogespot. Ben je ook een spotter?

ik ben idd een spotter, ik heb accounts op AG en AJ.

het was geen hartvoorautos meeting.

het was kleiner en gezelliger.

ik was voor die dag fotograaf.

Kan het zo zijn dat die Gallardo oranje was.. Want dan heb ik wel eens met die gene gesproken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had graag gehoopt als ik een Porsche kon betalen nog even patserig kon doen ermee :$ mar nu meer mensen er een kopen heeft het niet meer zo'n zin :N

Koop dan een oudere bak en ga hem helemaal pimpen en weet ik veel. Mooie velgen eronder zetten, auto verlagen, boxjes erin. Dan kun je er ook patserig mee doen haha :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...