Melvin_123 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Een nieuwe dag , Nieuwe foto's (let vooral Niet op de kleine zonneklep , Hier rijd een wat kleinere chauffeur op vandaar de grote zonneklep.) Fleurs vd Eykel , Scania R580 V8 Topline 4x2 En als laatste nog een zeer strakke Scania 4 Serie Topline uit Frankrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 mag een heftruck ook?? ik heb laatst in een Nissan DX32 met dichte cabine gereden en dat was lache als ik het geld en ruimte overheb wil ik wel voor de lol een heftruck hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Ik persoonlijk hou niet zoveel van die al te dure sportwagens , Maar de Ford (Shelby) Mustang blijf ik toch erg mooi vinden. En vooral deze gestylde versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 Zo'n mayback zeppelin is mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 Mooi rijtje Scania R Serie's ! En een Scania R "Longline" Superdikk ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 ok das een truck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 ok das een truck Deze is mooi man ! Wel jammer dat ze veels te groot zijn om in Nederland normaal mee te kunnen rijden. Hier nog een paar hele mooie USA Trucks ! Wat een STYLE! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Deze hebben wij thuis: Seat Leon Chiptuned Jeep Wrangler (vandaag verkocht! We gaan een Leger Land Rover kopen!) Fiat 2300S Coupé Mijn droom auto's: Volkswagen Golf 2 Mooie LaRo (Land Rover) Lotus (Super) Seven (Als ik mijn rijbewijs heb, wil ik deze hebben Maar wel een met van die stoere side-pipes! ) Auto's waarvan ik spontaan van begin te kwijlen: Aston Martin DB9 1965 Ford Mustang Shelby Nissan Skyline BMW E30 Normale uitgave van de Lancia Stratos (rally versie is om te janken ) Maserati Gran Turismo Bewerkt: 25 april 2010 door Twister24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 BMW E30 heb ik dus thuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Vanwege die heiligschennis boven me, de Lancia Stratos rally versie . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Vanwege die heiligschennis boven me, de Lancia Stratos rally versie . geef mij dan maar de alitalia versie van de stratos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melvin_123 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 SCS Transport Finland "Pink Panther" en "Tomb Raider" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Echt een prachtige auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Deze vind ik wel vet: De Jeep Wrangler. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Deze blijft ook om te kwijlen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.