RustyRustler89 Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2010 Als we het over boten gaan hebbem, kom ik er ook bij Dikke Zodiac 310 Rib met een Yamaha F6 die opgevoert is d.m.v ander spruitstuk, andere schroef, vorige was 8½x6½, en nu is ie 8½x8½ , en nog een schroefje aandraaien. En dankzij die dingen kan hij een snelheid halen van 40,7 km/p. Mening?:$ Leuke boot Mijn beurt met mijn bootje Zodiac Cadet 340S - Mariner 25 pk 2 takt Zit nu de standaard versleten schroef onder, daarmee toch al 54,3 km/u (GPS) gehaald Komend jaar komt er een RVS Speedschroef op, waarmee de 60 te halen moet zijn Dit absoluut geen beginners set meer! Overigens is bij mijn boot de spiegel ook verstevigd Ook leuk setje met wakeboarden, en met de band enzo Kan met 3 mensen in de boot, en een iemand op de band alsnog 40 km/u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 (bewerkt) Ik heb genoeg brommetjes staan thuis! Suzuki TSX 70cc (A) met een Sjangpangping Orion 200cc (ja dit is geen brommer) (V) Puchje met een zelf inelkaar geprutste chassis 60cc En mn Brommer voor mn 16 staat al klaar! Gilera GSM 50cc en nog de suzuki alleen; dan heb ik ook nog mn trekker Deutz DX85 2wd; Ariens YT12 zitmaaier; En ik heb ook nog een kunststof boot van 4.5m met een Mercury 7.5pk 2takt (is opgevoerd tot 9PK ). Dat was het Bewerkt: 12 januari 2011 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2011 Deze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2011 lekker voor met dit weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HaasBeun Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2011 Hahaha! Wat een Faalhaas, moet je maar een dodemanskoord omdoen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sharingan Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2011 Zie hier mijn droom auto's. Alleen is dit nooit te realiseren qua aankoop kosten en benzine prijzen 1969 Ford Mustang Shelby GT500 Eleanor uitvoering: En natuurlijk de uit het zelfde jaar als de Mustang. 1969 Dodge Charger R/T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2011 Deze En toch vind ik de Gallardo lang niet de mooiste auto... Doe me dan maar een Pagani Zonda F Roadster, zo goed gebouwd dat ie zonder dak niet verder aangepast hoeft te worden, hij is dan ook lichter dan de normale gesloten versie, waar in andere auto's een cabrio-versie zwaarder is dan de normale...Maar ik zou ook wel een Audi R8 Spyder willen.. Of nog een oude Oldsmobile :O Of gewoon een Ford Shelby Mustang uit 1968, en dan sportwagen-rood met twee witte strepen erop zoals je ze vaak ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2011 Deze En toch vind ik de Gallardo lang niet de mooiste auto... Doe me dan maar een Pagani Zonda F Roadster, zo goed gebouwd dat ie zonder dak niet verder aangepast hoeft te worden, hij is dan ook lichter dan de normale gesloten versie, waar in andere auto's een cabrio-versie zwaarder is dan de normale...Maar ik zou ook wel een Audi R8 Spyder willen.. Of nog een oude Oldsmobile :O Of gewoon een Ford Shelby Mustang uit 1968, en dan sportwagen-rood met twee witte strepen erop zoals je ze vaak ziet Laat me raden, jij hebt vrijdag Top gear gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2011 1969 Ford Mustang Shelby GT500 Eleanor uitvoering: damn die ziet er mooi uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 2 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2011 (bewerkt) @hierboven: Volgens mij was Eleanor toch echt een 1967 Shelby, en geen 1969 Ik weet dat ik normaal een '69 Charger en m`n eigen Mk2 Ibiza liefkoos... Maar zelfs een E-type is tegenwoordig mooier te krijgen... Dit is echt perfectie, en dan praat ik Clarkson niet eens na... EDIT: Broken link fixed Bewerkt: 9 juli 2011 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2011 Ik weet dat ik normaal een '69 Charger en m`n eigen Mk2 Ibiza liefkoos... Maar zelfs een E-type is tegenwoordig mooier te krijgen... Dit is echt perfectie, en dan praat ik Clarkson niet eens na... ik vind de E-type coupe eigenlijk mooier dan de Speedster, omdat ik simpelweg cabrio's niet vind staan bij Jag's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2011 (bewerkt) Ik weet dat ik normaal een '69 Charger en m`n eigen Mk2 Ibiza liefkoos... Maar zelfs een E-type is tegenwoordig mooier te krijgen... Dit is echt perfectie, en dan praat ik Clarkson niet eens na... ik vind de E-type coupe eigenlijk mooier dan de Speedster, omdat ik simpelweg cabrio's niet vind staan bij Jag's Blegh ik vind de oude E-type coupe echt lelijk van achteren... Die achterruit is echt vaag. Vond de oude E-type cabrio wel heel mooi maar de Speedster eigenlijk even mooi zo niet mooier... Overigens De Jaguar Growler (Speedster vind ik wel mooier, maar deze is ook wel erg nice...) Bewerkt: 5 juli 2011 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2011 Overigens De Jaguar Growler (Speedster vind ik wel mooier, maar deze is ook wel erg nice...) [...] aiaiai wat een beauty ik hoop dat ie ook in British Racing Green komt, want dat vind ik ook altijd zo mooi staan bij jags... het model heeft trouwens wel wat weg van een TVR Sagaris, alleen ziet dit er vele malen chiquer uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BV_1993 Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2011 (bewerkt) Overigens De Jaguar Growler (Speedster vind ik wel mooier, maar deze is ook wel erg nice...) [...] aiaiai wat een beauty ik hoop dat ie ook in British Racing Green komt, want dat vind ik ook altijd zo mooi staan bij jags... het model heeft trouwens wel wat weg van een TVR Sagaris, alleen ziet dit er vele malen chiquer uit Die auto zal waarschijnlijk nooit in productie gaan. Het is namelijk niet eens een Jaguar. De Growler is een conceptwagen van Vizualtech Design, wel gebaseerd op de Jaguar E-type. Bewerkt: 10 juli 2011 door Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2011 Overigens De Jaguar Growler (Speedster vind ik wel mooier, maar deze is ook wel erg nice...) [...] aiaiai wat een beauty ik hoop dat ie ook in British Racing Green komt, want dat vind ik ook altijd zo mooi staan bij jags... het model heeft trouwens wel wat weg van een TVR Sagaris, alleen ziet dit er vele malen chiquer uit Die auto zal waarschijnlijk nooit in productie gaan. Het is namelijk niet eens een Jaguar. De Growler is een conceptwagen van Vizualtech Design, wel gebaseerd op de Jaguar E-type. ja idd, helaas... lijkt me wel echt een gave auto dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.