Bassieboy35 Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Er staat me iets van bij dat dit een van de snelste pick up trucks is namelijk de Vauxhall Maloo: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2011 Er staat me iets van bij dat dit een van de snelste pick up trucks is namelijk de Vauxhall Maloo: Echte naam is Holden Maloo, Vauxhall is de naam voor de Engelse variant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2011 Daarbij is het geen echte pick-up maar een zogenaamde "Ute", een coupé utility voertuig zeg maar. Wel erg vette wagens, Ute's in het algemeen. Ooit nog een Ute gemaakt van een Chrysler 300C, voor San Andreas. Vette dingen hoor Dit ook trouwens, M5 Ute: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2011 Daarbij is het geen echte pick-up maar een zogenaamde "Ute", een coupé utility voertuig zeg maar. Wel erg vette wagens, Ute's in het algemeen. Ooit nog een Ute gemaakt van een Chrysler 300C, voor San Andreas. Vette dingen hoor Dit ook trouwens, M5 Ute: *plaatje* BMW heeft ook een officiële UTE: En hij wordt geproduceerd als tegenstander voor de Maloo, welke alleen in RHD is te verkrijgen. Dus een moeilijke tegenstander zal het niet worden vanwege die reden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2011 SUV's hebben toch nog steeds mijn voorkeur dus bijvoorbeeld de Audi Q7, Hummer H2, Cadillac Escalade. De Audi Q7 en dan vooral deze versie vind ik erg mooi. De Hummer H2 zoals we hem kennen. Ook vind ik dit een mooie auto desondanks het verbruik. En wat vinden jullie nu eigenlijk van de Range Rover LRX. Ik vind hem persoonlijk niet echt een typische Range Rover meer. De Caddilac Escalade en dan het 2004 model vind ik erg mooi. De nieuwere versie vind ik niet zo erg mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2011 Ik vind die land rover niet mooi maar iets zegt me dat hij wel aantrekkelijk is maar toch blijft mijn lievelings auto de Land Rover Range Rover Sport.3 HSE super charged uit 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 inderdaad die LRX vind ik minder, maar... Aaah, wat een beauty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 SUV's vind ik eerlijk gezegd aan de ene kant prut een aan de andere kant zou ik best zo`n H2 of Range Rover willen hebben(geen Escalade, kan amper offroad). Voor mij hoort een SUV/4x4 zulke ophanging te hebben en ook daadwerkelijk offroad te kunnen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Escalades zijn meer voor die rijke rappertjes die het zien als een lustobject. Wat vinden we trouwens van de nieuwe reeks BMW Suv's? BMW X5M, X6M.. Kan die meekomen met de AMG reeks van ML63 enzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Hoezo we vergeten de meeste awesome offroad wagen :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Man, ik vind die Chevrolet Chevy Van G20 wel nice. Een vriend van me heeft hem ook. I love that car! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Nu we het toch over pickups hebben, een Nissan skyline is ook prachtig als pickup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2011 Hoezo we vergeten de meeste awesome offroad wagen :O whaha, ik moet eerlijk zeggen... hij ziet er nog niet zo slecht uit voor een hoog-geveerde golf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2011 De allernieuwste BMW X5'jes vind ik net hetzelfde als de Escalade. De X6M vind ik echt superlelijk.... Dit is pas Off Road gaan: Een echte Ford 650. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2011 *las iets over een Audi Q7* De stiefpa van een vriend van me heeft een Q7, wat een bak zeg.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.