Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daarbij is het geen echte pick-up maar een zogenaamde "Ute", een coupé utility voertuig zeg maar. Wel erg vette wagens, Ute's in het algemeen. Ooit nog een Ute gemaakt van een Chrysler 300C, voor San Andreas. Vette dingen hoor :D

Dit ook trouwens, M5 Ute:

M5%20Ute.jpg

Delen op andere websites

Daarbij is het geen echte pick-up maar een zogenaamde "Ute", een coupé utility voertuig zeg maar. Wel erg vette wagens, Ute's in het algemeen. Ooit nog een Ute gemaakt van een Chrysler 300C, voor San Andreas. Vette dingen hoor :D

Dit ook trouwens, M5 Ute:

*plaatje*

BMW heeft ook een officiële UTE:

m1gy26pbg3vl_800.jpg

En hij wordt geproduceerd :D als tegenstander voor de Maloo, welke alleen in RHD is te verkrijgen.

Dus een moeilijke tegenstander zal het niet worden vanwege die reden.

Delen op andere websites

SUV's hebben toch nog steeds mijn voorkeur dus bijvoorbeeld de Audi Q7, Hummer H2, Cadillac Escalade.

audi_q7.jpg

De Audi Q7 en dan vooral deze versie vind ik erg mooi.

Hummer_H2_.jpg

De Hummer H2 zoals we hem kennen. Ook vind ik dit een mooie auto desondanks het verbruik.

CAES0006.jpgLand-Rover-LRX-2012-Black.jpg

En wat vinden jullie nu eigenlijk van de Range Rover LRX. Ik vind hem persoonlijk niet echt een typische Range Rover meer.

De Caddilac Escalade en dan het 2004 model vind ik erg mooi. De nieuwere versie vind ik niet zo erg mooi.

Delen op andere websites

SUV's vind ik eerlijk gezegd aan de ene kant prut een aan de andere kant zou ik best zo`n H2 of Range Rover willen hebben(geen Escalade, kan amper offroad).

Voor mij hoort een SUV/4x4 zulke ophanging te hebben en ook daadwerkelijk offroad te kunnen:

4006750973_06057e0f98.jpg

classic33.jpg

1989_Range_Rover_SWB_Classic_Rock_Ware_4x4_Lifted__resize.jpg

247006_8_full.jpg

Delen op andere websites

Escalades zijn meer voor die rijke rappertjes die het zien als een lustobject. bloos.gif Wat vinden we trouwens van de nieuwe reeks BMW Suv's? BMW X5M, X6M.. Kan die meekomen met de AMG reeks van ML63 enzo?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...