commando Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2011 ja idd, da's echt een mooie kar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2011 Een van mijn buurmannen heeft er ook een hij is inderdaad mooi maar de Q5 ook wel alleen die is een stuk lager Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 5 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2011 ikzelf vind de Q7 er iets " volwassener " en sportiever uitzien dan de Q5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2011 Ik vind de Q7 een beetje zo'n blubberig ding, zo'n sumoworstelaar weet je wel.. Maar hij blijft wel mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2011 Als ik aan een terien wagen denk vind ik dit soort wagens gewoon zielig, ze zijn veel te luxe en kwetsbaar... Tereinwagens horen wagens te zijn waarmee je kan raggen en niet waar je op het leer moeten met modder en gek word als er een krasje zit op 50 duizend euro audi. Je kan beter een oude jeep nemen als je echt wil raggen, dat zijn pas bakkies! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woody268 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2011 (bewerkt) Een Audi Q5 is echt nog wel mooi en een plezier om in te rijden. Bewerkt: 15 augustus 2011 door woody268 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2011 Ik heb nooit gezegt dat hij niet lekker was om in te rijden maar als je offroad op ieder krasje moeten letten, als een beetje modder op het interieur komt of dat soort dingen dan vind ik het niet echt een off roader maar meer iets voor zakenmannetjes. Ik bedoelde dat je met zo'n oude jeep echtl lekker of road kan, hem daarna in de was straat gooit en dat een klein krasje of modder in de auto gewoon niet boeit. Daar zijn jeeps voor gemaakt, maar tegenwoordig gaan suv's veel meer om luxe dan om het echte off roaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2011 Ze zggen ook wel als je een luxe SUV rijd dat de mensen boven het normale volk kan uitkijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Woody268 Geplaatst: 15 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2011 (bewerkt) Ik heb nooit gezegt dat hij niet lekker was om in te rijden maar als je offroad op ieder krasje moeten letten, als een beetje modder op het interieur komt of dat soort dingen dan vind ik het niet echt een off roader maar meer iets voor zakenmannetjes. Ik bedoelde dat je met zo'n oude jeep echtl lekker of road kan, hem daarna in de was straat gooit en dat een klein krasje of modder in de auto gewoon niet boeit. Daar zijn jeeps voor gemaakt, maar tegenwoordig gaan suv's veel meer om luxe dan om het echte off roaden. Een Audi Suv is niet echt bedoeld voor off road denk ik. Dan zou ik eerder een Jeep Wrangler of een Land Rover Defender nemen. Jeep Wrangler Land Rover Defender Bewerkt: 15 augustus 2011 door woody268 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2011 Niet iedereen is zuinig op zijn Q7/Touareg Q7: Touareg: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2011 Niet iedereen is zuinig op zijn Q7/Touareg Q7: Touareg: Die in die in het eerste filmpie gaat anders wel erg voorzichtig hoor, hij zorgt er iedere keer voor dat hij niks raakt door naar achter te rijden... En het zullen ook wel van die rijke lui zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2011 Die in die in het eerste filmpie gaat anders wel erg voorzichtig hoor, hij zorgt er iedere keer voor dat hij niks raakt door naar achter te rijden... En het zullen ook wel van die rijke lui zijn. Daarom staat ie op een gegeven moment te wankelen op twee wielen Maarja, ze zullen vast wel geld hebben, mensen met geld kunnen dat soort dingen doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2011 Die in die in het eerste filmpie gaat anders wel erg voorzichtig hoor, hij zorgt er iedere keer voor dat hij niks raakt door naar achter te rijden... En het zullen ook wel van die rijke lui zijn. Daarom staat ie op een gegeven moment te wankelen op twee wielen Maarja, ze zullen vast wel geld hebben, mensen met geld kunnen dat soort dingen doen Kan je net zo goed een mountainbike of een trekker gebruiken, is stukken goedkoper dan een Q7 of een Touraeg.. Daarom vind ik SUV's nutteloos op zulke gebieden.. Ik vind het leuker om met een Q7 een beetje sprintjes te trekken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2011 Die in die in het eerste filmpie gaat anders wel erg voorzichtig hoor, hij zorgt er iedere keer voor dat hij niks raakt door naar achter te rijden... En het zullen ook wel van die rijke lui zijn. Daarom staat ie op een gegeven moment te wankelen op twee wielen Maarja, ze zullen vast wel geld hebben, mensen met geld kunnen dat soort dingen doen Kan je net zo goed een mountainbike of een trekker gebruiken, is stukken goedkoper dan een Q7 of een Touraeg.. Daarom vind ik SUV's nutteloos op zulke gebieden.. Ik vind het leuker om met een Q7 een beetje sprintjes te trekken. Pak dan een race fiets of een wagen die voor snelheid is gebouwd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 17 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2011 (bewerkt) wat een prutsers. Dát is gewoon op onverharde weg rijden... dít is offroaden http://www.youtube.com/watch?v=ap2csNm_TII Bewerkt: 17 augustus 2011 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.