Jump to content

Het beruchte voertuigen topic

Robin2130

Recommended Posts

• Reacties 3.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

361

• Mazzeltje

322

• commando

196

• RTS

195

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weken later...

Als ik aan een terien wagen denk vind ik dit soort wagens gewoon zielig, ze zijn veel te luxe en kwetsbaar... Tereinwagens horen wagens te zijn waarmee je kan raggen en niet waar je op het leer moeten met modder en gek word als er een krasje zit op 50 duizend euro audi. Je kan beter een oude jeep nemen als je echt wil raggen, dat zijn pas bakkies! :engel:

Delen op andere websites

Ik heb nooit gezegt dat hij niet lekker was om in te rijden maar als je offroad op ieder krasje moeten letten, als een beetje modder op het interieur komt of dat soort dingen dan vind ik het niet echt een off roader maar meer iets voor zakenmannetjes. Ik bedoelde dat je met zo'n oude jeep echtl lekker of road kan, hem daarna in de was straat gooit en dat een klein krasje of modder in de auto gewoon niet boeit. Daar zijn jeeps voor gemaakt, maar tegenwoordig gaan suv's veel meer om luxe dan om het echte off roaden.

Delen op andere websites

Ik heb nooit gezegt dat hij niet lekker was om in te rijden maar als je offroad op ieder krasje moeten letten, als een beetje modder op het interieur komt of dat soort dingen dan vind ik het niet echt een off roader maar meer iets voor zakenmannetjes. Ik bedoelde dat je met zo'n oude jeep echtl lekker of road kan, hem daarna in de was straat gooit en dat een klein krasje of modder in de auto gewoon niet boeit. Daar zijn jeeps voor gemaakt, maar tegenwoordig gaan suv's veel meer om luxe dan om het echte off roaden.

Een Audi Suv is niet echt bedoeld voor off road denk ik. :puh:

Dan zou ik eerder een Jeep Wrangler of een Land Rover Defender nemen. loveit.gif

Jeep Wrangler

Wrangler_Features_BUX_ExtTour.jpg

Land Rover Defender

All_PV_L316_10MY_EXT_RHD_Countryside_Bridge_Front3qtr-850x425.jpg

Bewerkt: door woody268
Delen op andere websites

Niet iedereen is zuinig op zijn Q7/Touareg

Q7:

Touareg:

Die in die in het eerste filmpie gaat anders wel erg voorzichtig hoor, hij zorgt er iedere keer voor dat hij niks raakt door naar achter te rijden... En het zullen ook wel van die rijke lui zijn. :7

Delen op andere websites

Die in die in het eerste filmpie gaat anders wel erg voorzichtig hoor, hij zorgt er iedere keer voor dat hij niks raakt door naar achter te rijden... En het zullen ook wel van die rijke lui zijn. :7

Daarom staat ie op een gegeven moment te wankelen op twee wielen :puh:

Maarja, ze zullen vast wel geld hebben, mensen met geld kunnen dat soort dingen doen :clown:

Delen op andere websites

Die in die in het eerste filmpie gaat anders wel erg voorzichtig hoor, hij zorgt er iedere keer voor dat hij niks raakt door naar achter te rijden... En het zullen ook wel van die rijke lui zijn. emo.gif

Daarom staat ie op een gegeven moment te wankelen op twee wielen puh2.gif

Maarja, ze zullen vast wel geld hebben, mensen met geld kunnen dat soort dingen doen clown.gif

Kan je net zo goed een mountainbike of een trekker gebruiken, is stukken goedkoper dan een Q7 of een Touraeg.. :7 Daarom vind ik SUV's nutteloos op zulke gebieden.. Ik vind het leuker om met een Q7 een beetje sprintjes te trekken. :D

Delen op andere websites

Die in die in het eerste filmpie gaat anders wel erg voorzichtig hoor, hij zorgt er iedere keer voor dat hij niks raakt door naar achter te rijden... En het zullen ook wel van die rijke lui zijn. emo.gif

Daarom staat ie op een gegeven moment te wankelen op twee wielen puh2.gif

Maarja, ze zullen vast wel geld hebben, mensen met geld kunnen dat soort dingen doen clown.gif

Kan je net zo goed een mountainbike of een trekker gebruiken, is stukken goedkoper dan een Q7 of een Touraeg.. :7 Daarom vind ik SUV's nutteloos op zulke gebieden.. Ik vind het leuker om met een Q7 een beetje sprintjes te trekken. :D

Pak dan een race fiets of een wagen die voor snelheid is gebouwd :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...