Esther Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Das ook wel een gave auto, maar die zal wel erg duur zijn of niet? vooral als die uit amerika getransporteerd moet worden Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 wauw man nice car ga je opknappen ben jaloers op je, zeker nadat ik de tv serie Bullet heb gezien, daar was deze dodge charger ook te zien in de colgens mij 70/80 jaren als ik 18 ben ga ik naar amerika een shelby gt 500 ophalen, tegen die tijd zullen ze niet meer zo duur zijn Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 (bewerkt) Hier heb ik een Monster Truck en een Race boot. Bewerkt: 12 januari 2005 door mazzeltje Reageren
Savage Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 m'n oudjes hebben een huis in Los Angeles en 1 hier in Nederland. En kosten , ja valt mee, wordt verscheept per container. en het meeste kan ik zelf en je herkent 'm vast wel van de Dukes of Hazzard, daar hadden ze 'm in oranje. die turbo heeft me ook al zo'n 3500 gekost denk ik haha. Is hobby van me Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 hahaha, wauw man echt toffe hobby, tja mijn shelby en jouw dodge charger aardig koppel vind je niet B) :rolleyes: front3.jpe Reageren
RTS Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 m'n oudjes hebben een huis in Los Angeles en 1 hier in Nederland. En kosten , ja valt mee, wordt verscheept per container. en het meeste kan ik zelfen je herkent 'm vast wel van de Dukes of Hazzard, daar hadden ze 'm in oranje. die turbo heeft me ook al zo'n 3500 gekost denk ik haha. Is hobby van me Ahhh een huis in LA wat wil je nog meer. Maar wel vet dat je dat als hobby hebt. Reageren
Savage Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) dodge chargers zijn veel gebruikt voor dragracen, hebben een koppel niet te filmen Sinds vandaag heb ik er nog een auto bij trouwens :rolleyes: ook een opknappert en de dodge gaat in de laatste week van februari hiernaartoe. Dan helemaal strippen, leeghalen, roest wegslijpen, lassen, spuiten etc... nog een jaar ongeveer en die kan hopelijk de weg op edit: ga proberen deze week een PS2 in m'n auto te bouwen Bewerkt: 13 januari 2005 door Savage Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) dodge chargers zijn veel gebruikt voor dragracen, hebben een koppel niet te filmenSinds vandaag heb ik er nog een auto bij trouwens :rolleyes: ook een opknappert en de dodge gaat in de laatste week van februari hiernaartoe. Dan helemaal strippen, leeghalen, roest wegslijpen, lassen, spuiten etc... nog een jaar ongeveer en die kan hopelijk de weg op edit: ga proberen deze week een PS2 in m'n auto te bouwen wil je hem dan in deze kleuren spuiten: ziet er erg leuk uit moet ik zeggen Bewerkt: 13 januari 2005 door zerocooll Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 The Dukes Of Hazard Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik hoort het nog steeds, de overweldigende brul uit de motorblok, echt erg gaaf zo'n auto wil ik ook wel hebben Reageren
Savage Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 (bewerkt) In februari komt de carrosserie, motorblok en interieur hierheen. Oranje is leuk, voor even. Als je er elke dag naar moet kijken wordt het niet leuk meer. Bij een ander vind ik 't wel gaaf. Zwarte Chargers zie je vaak in oudere films bij "the bad guyes" er komt waarschijnlijk een gas installatie in, bij de 4.4 liter V8 B) nieuwe aanwinst is een Renault 5 Baccara (alles van leer enzo) iemand nog interesse in een zwarte Renault 5 GTL uit 1986? Bewerkt: 13 januari 2005 door Savage Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Deze twee auto's zien er ook wel erg goed uit Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 De eerste foto van jou is een Ford GT40. Maar er is ook een Ford GT90. Zie de foto. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Uh Oh zero Dat wordt kwijlen voor Romero :unsure: Een Shelby GT500 Hijs egt wel lekker man die auto Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ja dat weet ik daarom heb ik hem er ook tussen geplakt zal hij vast erg leuk vinden Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) ik heb hier allemaal Licolns. Bewerkt: 14 januari 2005 door mazzeltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.