The Outlaw Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 *psst maak Melchior even wakker* geef mij maar lekker een oude Lincoln town car heerlijk om mee te rijden op route 66, ook lekker trouwens met een mustang 68 4.2 :rolleyes: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 *psst maak Melchior even wakker*geef mij maar lekker een oude Lincoln town car heerlijk om mee te rijden op route 66, ook lekker trouwens met een mustang 68 4.2 :rolleyes: :lol: Ik zag dat Melchior om een paar Lincoln vroeg, en ik dacht laat ik er een paar posten. Hier heb ik er een paar voor jou dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 All you need is love :rolleyes: :wub: fantastisch mazzeltje B) zo zie ik het, alleen dit vind ik een schande voor mijn shelby, een nieuwe! lelijke komt eraan, en die mag de naam shelby dragen?! No way :angry: 31563.1.gen.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) All you need is love :rolleyes: :wub: fantastisch mazzeltje B) zo zie ik het, alleen dit vind ik een schande voor mijn shelby, een nieuwe! lelijke komt eraan, en die mag de naam shelby dragen?! No way :angry: Als ik eerlijk moet zijn over die nieuwe Shelby vindt ik hem er niet zo lelijk uit zien. Maar die oudere is veel mooier. Alleen beetje dikke achterlichten. :lol: Bewerkt: 14 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 ja dat maakte het echt, ook de prijs in die tijd was zeer onder de priis van nu, ach was ik maar in amerika geboren rond 1950, dan had ik lekker in een goedkope shelby kunnen rijden, waar blijft die tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Ik heb hier een paar leuke vliegtuigen. Deze fiets kwam ik gewoon tegen op het internet. (hij zag er wel geinig uit) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Ik vind vliegtuigen niks aan. Ik hou meer van Auto's :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Thnx Mazzeltje, me boy! *wordt ff wakker uit z'n dutje* Ik zag het!! Altijd weer prachtig om te zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 (bewerkt) Hier een Honda civic.. Bewerkt: 14 januari 2005 door tim13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Nee, nee Hier komt Magnum P.I :lol: Ferrari 308 7344864859491320x240x1x0.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 We krijgen een soort PIMP MY RIDE op de nederlandse TV Meer info: Degrotebeurt.nl Hier wat voorbeelden: VOOR AFTER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Ik heb hier weer een paar mooie voertuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 woow, ik wil wel die aston martin, stoer dat ie is zeg :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) Speciaal voor jou heb ik hier wat Aston Martin's. [img/17160.jpg[/img] Bewerkt: 15 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Mazzeltje je bent de man! ik ben gewoon sprakeloos van al die mooie wagens :blink: Ik voel me nu al James bond in z'n aston B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.