Morpheus 83 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 hier een paar chevy's de nieuwe corvette wat american muscle een 1969 chevy camaro En voor melchior een lincoln :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik heb hier weer 6 mooie voertuigen. En Romero , is die AC Cobra niet iets voor jou.?? Ferrari F50 AC Cobra Bently Continental Porsche Carrera GT Dodge Viper Lotus Exige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ik begin me een er een beetje aan te ergeren over die Lincolns. We hebben ze ondertussen zeker al 100x gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) Aangezien jij je een beetje ergert aan die Lincolns heb ik hier wt Golf 5én om je op te vrolijken Bewerkt: 15 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Phoe dat lucht op :lol: even geen lincolns, laten we eens op de iteliaanse tour gaan: een maserati grand sport 422917524937_1.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter aegs zijn cool Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 nissan 350z is relax heel erg relax . maar wel snel hou ik wel van . :lol: :lol: :lol: en de hoe kan het ook anders mutshibutsi evo . allemaal snelle bakken maar met een grof uiterlijk val ik op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wcplee Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Cadilac escalade Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 De Italiaanse politie heeft een speciale auto om de Italiaanse autos bij te kunnen houden Ook word die gebruikt om organenen en bloed te vervoeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 De Lotec Sirius.. speciaal ontworpen voor de ''Autobahn'' in Duitsland Koenigsegg :wub: Yamaha R1 :wub: Een motorhispania Rx :wub: , De ideale brommer toch wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) nou voor rts die lincoln zat is: een jaguar xk8 convertible een tvr En als laatste een ford puma Bewerkt: 15 januari 2005 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik heb hier even geen foto's maar m'n pa is een autoverzamelaar. In LA heeft hij een E-type cabrio waar hij mee bezig is te restaureren. Verder heeft hij daar een '66 Maserati Sebring en een '64 Mustang (niet zoals die '68 serie) Voor dagelijks gebruik een GMC Yukon XL In NL heeft hij een oude Impala, moet nog opgeknapt worden zelf heb ik een Renault 5 GT Turbo, een Renault 5 GTL, Ik ben bezig met een oude Alfa Romeo Giulia :rolleyes: en binnenkort de dodge charger iemand nog een renault 5 gtl kopen?? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 En als laatste een ford puma LoL, die painting wordt ook vaak gebruikt op TVR's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) hier alweer wat auto's en 1 motor. Honda motor Renault Espace F1 Met een V10 motor erin. :lol: Hummer H2 Pontiac Firebird Noble Mercedes F400 Bewerkt: 15 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 die renault espace is cool, er zit een formule 1 motor in ongeveer 800 pk geloof ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Dat lijkt mij geen pontiac fire bird. ik denk meet een chevrolet camaro ss -395. Dit is een pontoac Firebird! Pontiac_20Firebird_20Trans_AM_20Nero.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.