Sander Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Nog maar een amerikaanse auto dan Saleen S7 Twin Turbo. Hij sprint in 2,8 seconden van 0 naar 100 en in 6 sec 0 naar 160 km/u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) Ja, idd je hebt gelijk. @ Romero Ik wist niet meer de naam van die auto, toen ik hem had opgeslagen. Maar het was dus een Chevrolet Camarro Hier wat Duitse Auto's :lol: Bewerkt: 16 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Nog maar een amerikaanse auto dan Saleen S7 Twin Turbo. Hij sprint in 2,8 seconden van 0 naar 100 en in 6 sec 0 naar 160 km/u Deze zou ik best willen hebben. Wat zou zo'n ding kosten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 hier wat japanse race kanonnen een honda nsx een toyota supra Een Nissan skyline En een mazda rx8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 juist! zo'n heerlijke zakelijke oude bmw 745I, die nieuwe daar zittem zulke nieuwe snufjes in, in de oude zat alleen een telefoon ingebouwd en standaard airco, met leren bekleding, nog steeds 1 van de mooiste :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Nissan Skyline: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Nog maar een amerikaanse auto dan Saleen S7 Twin Turbo. Hij sprint in 2,8 seconden van 0 naar 100 en in 6 sec 0 naar 160 km/u Deze zou ik best willen hebben. Wat zou zo'n ding kosten? 555.000 dollar in de VS dus ga maar nog effe sparen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Wat is die skyline toch prachtig, echt zo'n auto wil ik wel hebben, de PK's vliegen om je oren en de motor brult alle chicks naar je toe :lol: Dus kortom: een top bak :lol: Nissan Skyline Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sander Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Wat is die skyline toch prachtig, echt zo'n auto wil ik wel hebben, de PK's vliegen om je oren en de motor brult alle chicks naar je toe :lol: Dus kortom: een top bak :lol: Nissan Skyline Ik weet niet of ik deze link mag geven maar dit is een site van een of andere Nissan skyline gek. Staan veel filmpjes op de site en fotos en nog veel meer. exvitermini.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) Echt über-wreed gewoon ! B) Bewerkt: 16 januari 2005 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) Hier 6 nieuwe Voertuigen. Deze heeft een ongelukje gehad zoals je ziet. Bewerkt: 16 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Hier 6 nieuwe Voertuigen. ik vraag me af hoe hard die trucks wel niet kunnen, btw ziet er wel bruut uit :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) Die vrachtwagens rijden wel over de 200km/h. :lol: Dat weet ik wel zeker. Ergens las ik dat dit de snelste racetruck is :o Bewerkt: 16 januari 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Savage Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 (bewerkt) ik snap niet dat jullie die nissan skyline zo geweldig vinden? er zit toch geen Sfeer in zo'n auto?? Ik weet niet of er veel zijn die al zelf een auto of meerdere auto's hebben?? M'n neefje van 18 vind ook altijd, hoe sneller een auto, hoe mooier en gaver etc. TOT hij een keer met me mee reed in de jaguar e-type en in de impala. haha Ik vind die nissan bv spuug en spuuglelijk, daarnaast zijn die auto's die ik hier vaak zie totaal niet betaalbaar, $ 500.000 bijvoorbeeld. Ik weet dat ik en m'n pa een redelijke collectie hebben maar ja, de moderne zijn bedrijfswagens en de andere hebben we zelf opgeknapt. M'n Dodge Charger die volgende maand in NL komt heb ik gekocht voor $12500 en m'n pa voert 'm voor me naar NL via z'n werk dus dat kost niet veel. Ik heb even wat foto's opgespeurd van wat er bij ons thuis staat, in NL en LA Deze is van ons bij ons huis in LA: Dit is een duitse, maar zelfde model als we hier thuis in de garage hebben Deze moet weer worden opgeknapt, maar zo wordt ie weer deze hebben we in dezelfde kleur Deze in 't zilver is van ons Deze hebben we in het pikzwart De Renault 5 en de Renault 5 GT Turbo kennen jullie denk ik wel, dit is hoe m'n alfa er over een niet al te lange tijd uit ziet. Hij rijdt al wel maar moet nog langs de spuiter, ik denk dat ik 'm in dezelfde kleuren ga spuiten zoals deze, of hij wordt donkergroen en ja, m'n dodge charger, dat model kennen jullie al en die zal volgend jaar denk ik pas af zijn, tenzij ik deze zomermaanden heel veel tijd over heb. Bewerkt: 17 januari 2005 door Savage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ehh Wauw!!!!!!!!! :lol: echt gaaf man, ja daar zijn het echt dikke gezins auto's, toen ik nog in duitsland woonde kwamen we wel eens langs een leger basis, en weet je wat zo'n transport vliegtuig kwam brengen? Hummers, HUmmers, en nog eens hummers, nee niet die het leger gebruikt, maar gewone straat versies, zou dat voor de soldaten zijn? Btw. Ik heb vliegangst :lol: hummer_wall10_1024x768.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.