Twenty Eyes Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Ik zie dat de wegen niet zo goed op elkaar aansluiten(de randen raken elkaar niet) Je kan dat goed krijgen door de top view functie te gebruiken. Bewerkt: 10 december 2005 door Twenty Eyes
Jorge_F Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik zie dat de wegen niet zo goed op elkaar aansluiten(de randen raken elkaar niet)Je kan dat goed krijgen door de top view functie te gebruiken. Of gewoon door de coordinaten gelijk te maken. Dus de poly's die tegen elkaar aan moeten dezelfde coords te geven.
Grove St. Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Stoep zat bij sketchup onder de naam ''concreet walk'' en de weg texture is gewoon van VC.Ik ben trouwens nu bezig met een kruispunt en ik heb het rechte stuk overnieuw gemaakt omdat de texture's niet goed aansloten, hij sluit trouwens nog niet perfect aan: En wat vinden jullie van mijn kruispunt, graag dingen die ik kan verbeteren: Even een tip, al kan ik zelf geen wegen maken. Maar dat kruispunt lijkt net alsof het boven elkaar ligt. Het lijkt wel op een stoep waar de wegen zijn. Ik kan het nietr goed uitleggen, maar het lijkt net op een stoep
Flame^ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Iets waarmee ik bezig ben, let niet op de textures, die zijn echt verschrikkelijk . En de onderkant wordt sowieso ook kleiner:
DaBeast Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 @ big smoke , leuk hoor! een 8/10 , may the force be with you ^^ rate nu ff mijn ^^ gemaakt in Gmax
Flame^ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Bedankt . Jouw object ziet er wel aardig uit, maar er moet nog veel gebeuren. Textures en bovenal een mooi interieur. Ik geef je nu nog een 6/10 maar dat komt omdat het nog in progress is volgens mij . Verbeterd, nog steeds verneukte textures..
DaBeast Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 ╚>beter als de vorige^^ rate mijn nog ff , ik kon mijn niet texturen omdat ik niet op men andere pc ben waar vice en textures instaan, ik was gestaft door men slechte punten
Wazuup Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Hey ik post ook ff wat, het is me eerste model (met ook wat kloterige textuur fouten) -Afbeelding offline- Rate? Tips? Greetz Wazuup Bewerkt: 16 februari 2006 door Wazuup
Grove St. Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 dat glas lijkt zo echt. Ik kan zien wat er binnen staat! Bij sketchup is dat niet zo. Hij heb je dat glas voor elkaar gekregen? 7/10
Wazuup Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Lang het internet afzoeken naar plaatjes met een weerspiegeling, dan het gedeelte wat je nodig hebt eruit halen. Texturen maar! Iemand anders nog tips en rate voor mijn model 2 berichten hierboven? Greetz Wazuup Bewerkt: 10 december 2005 door Wazuup
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 @Dabeast. Word dat gebouw voor GTA? Of is het zomaar. Want voor GTA is het denk ik te groot (qua poly's) Want die tekst heeft extreem veel poly's. @Wazuup Ziet er mooi uit alleen het dak ziet er een beetje raar uit qua texture. Voorde rest erg mooi voor je eerste model. Gizmo
Blastov Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Wazuup, dak texture ziet er een beetje gek uit Wel leuk huisje verder 7.3\10
bigG Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Weet iemand nog een leuke inrichting voor de wegen? Teken maar over het plaatje heen (wel met lijnen en met een bocht gewoon met pennetje, liefst dikke lijnen, even dik als de wegen zelf): Edit: nog wat vergeten, vanaf het midden vanaf die T-splitsingen moeten rechte wegen naar beneden gaan naar die buitenste ring en daar ook in een T-splitsing komen. Edit: zie voor plaatje, 2 post beneden. Bewerkt: 11 december 2005 door bigG
bigG Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 (bewerkt) Bedankt voor de medewerking maar ik bedoelde eigenlijk de wegen recht naar de buitenste ring, zo dus: BTW, wat vinden jullie van mijn eenhoorn? Als er veel animo voor is ga ik er een tut over maken, er zitten 2 uurtjes in en het is best moeilijk om te doen, het is eigenlijk hetzelfde als bij een auto moddeleren alleen dan wat makkelijker omdat het 2D is: Bewerkt: 11 december 2005 door bigG
Recommended Posts