Jump to content

Show jouw models I


Bradley H.

Recommended Posts

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb mijn straat texture aangepast, nu is het wat mooier, en vind ik de schuine stoep texture er beter bijstaan dan de vorige weg texture

Wat nog moet gebeuren

-wanneer nodig ander soort stoep texture

-kustlijn

-bruggen

post-3-1134667541_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon geen exacte mooie stoep texture vinden, anders zouden ze weer scheef gaan staan, daarom had ik gezocht naar een ander alternatief, en is er dit uitgekomen, ik hoop dat jullie hierbij de stoep mooi vinden :Y

updates voor komende peridoe

-kustlijn

-bruggen

post-3-1134682174_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Toen mijn eiland bijna klaar ontdekte ik een bug, en toen bleek dat die bug in iedere straat voorkwam, dus toen moest overnieuw beginnen :{:-(

maarja, ik ben dus overnieuw begonnen en daarom laat ik nu even een screen zien van hoe het er nu uitziet

In tegenstelling tot het vorige model van +-6000 polys, zal dit model ongeveer 8 keer zoveel polys hebben, omdat ik ronde vormen heb gebruik bij de kruispunten :bonk:

post-3-1134851584_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim
Link to comment
Delen op andere websites

De huizen zien er over het algemeen goed uit.

Vooral de 2e.

Wat voor jou een idee is om iets beter te worden: maak eerst je ontwerp op papier, kijk er kritisch naar, vraag aan je huisgenoten wat je eventueel kan verberen en begin dan pas in sketchup.

Als je gewoonweg zonder idee in sketchup begint is het heel moeilijk om er iets van te maken soms.

Succes

PS: eerste gebouw: 7

tweede gebouw: 7,8

Bewerkt: door Twenty Eyes
Link to comment
Delen op andere websites

De huizen zien er over het algemeen goed uit.

Vooral de 2e.

Wat voor jou een idee is om iets beter te worden: maak eerst je ontwerp op papier, kijk er kritisch naar, vraag aan je huisgenoten wat je eventueel kan verberen en begin dan pas in sketchup.

Als je gewoonweg zonder idee in sketchup begint is het heel moeilijk om er iets van te maken soms.

Succes

PS: eerste gebouw: 7

tweede gebouw: 7,8

Dankje voor de suggesties. Het klopt, meestal begin ik met sketchup en dan denk ik een huis ga ik maken en dan :? Voortaam ga ik het anders doen. ( als ik tijd heb ) :cya:

Greets Grove St.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn weinig reacties op Tim's wegen zie ik dus hier komt mijnes dan ;):

Tim ik vind jou wegen supermooi. Het zou het mooiste staan als je er van die oude flats ernaast zet net zoals in GTAIII.

Als ik jou was zou ik ook die vorige stoeptexture nemen, die is helemaal niet zo lelijk ;).

Ik moet zeggen je bent een stuk vooruit gegaan, ga zo door man!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...