~> GizmO <~ Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 De weg loopt neit mooi over. Daar zou ik nog wat aan doen.
bigG Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Ik weet dat de overgangen bagger zijn, dit wordt zeker ste weten nog aangepast. Eiland wordt waarschijnlijk vandaag nog getest door Blaster. - De weg is wel erg breed, een weg is ongeveer 1.5 auto- Vorm van eiland, moet wat ronder en wat lager aan de uiteindes - Gaten in de wegen nog opvullen 1. Dat hoort, 4 baans wegen. 2. Ik vind het vierkante juist mooi, maar ik zal ernaar kijken. 3. Gaten zitten alleen in de render, niet in het model (heb wat rare problemen met 3ds met renderen, bij een ander model krijg ik alleen maar zwart). Edit: model vern**kt ->boos-> overnieuw beginnen. Edit: Update nieuw eiland: -Eiland af en getextured -Wegdelen af -Bezig met het wegennet zelf Bewerkt: 13 december 2005 door bigG
Twenty Eyes Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) bigG, mag ik je mod joinen 20eyes, ziet er mooi uit, 7.8\10 ik zou hem graag met textuurs willen zien Screens: Bewerkt: 13 december 2005 door Twenty Eyes
bigG Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 (bewerkt) Update nieuwe eiland: -Eiland af en getextured -Wegdelen af -Bezig met het wegennet zelf -Buitenste ring wegennet half af -Buitenste rind wegennet helemaal af -Wegen zien er mooier uit dan eerst, ook de overlopingen zien er beter uit, ben bezig met de wegen naar het midden. -Binnenring af + wegen naar buitenring af, stop voor vandaag. Bewerkt: 13 december 2005 door bigG
Blastov Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 Ik heb een nieuwe methode om eilanden te maken. dit heb ik tot nu toe: Nog een model: Model gemaakt door: dabeast Getextuurd en ge-edit door: Blaster, ik dus
bigG Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) @Blaster, ik heb je toch verteld dat dat geen nieuwe manier is maar gewoon die Wauzie bedacht heeft?[/font] De inrichting van het nieuwe eiland wordt iets anders, dit IVM met het feit dat de T-splitsingen iets langer zijn dan eerst: Eiland is klaar!!!! (was het al maar ik moest het overnieuw gaan maken) Het wordt waarschijnlijk vandaag nog ingame getest! Bewerkt: 14 december 2005 door bigG
Flame^ Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 *Mijn eerste model ingame, grijs *
Twenty Eyes Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Mooi gedaan hoor. Screen is alleen wat onduidelijk.(door kleuren op de achtergrond die je zelf ook hebt gebruikt) Bewerkt: 14 december 2005 door Twenty Eyes
Blastov Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik zie dat CJ er normaal uitziet i.p.v zwart, is er al een COL3 exporter soms ?
Flame^ Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Ik zie dat CJ er normaal uitziet i.p.v zwart, is er al een COL3 exporter soms ? Mijn CJ is gewoon normaal, zo is hij altijd al geweest .
Tim Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 (bewerkt) Ik heb nog wat screens van mijn eiland, nu is de stoep anders, het is wel schuin, maar ik vind daar wel eenleuk effect in zitten Het is nog niet helemaal af, *de texture* PS: de texture op een screen zien er gebogen uit, maar dit komt alleen door 3ds max updates voor komende periode -de linker en de rechter weghelfden (op de weg) krijgen stippel strepen. om het wat mooier te maken -er word een kustlijn omheen gebouwt, deze is gewoon van steen, en word geen strand -kavels zullen andere texture als grond krijgen dan de stoep Bewerkt: 14 december 2005 door Tim
kees1991 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) hier mijn skate park dat ik heb gemaakt in 2 dagen (kan imant deze in gta VC seten het is een hunter en dan wat schreens laaten sien want mijn lukt het niet) http://rapidshare.de/files/9206173/hunter2.skp.html Bewerkt: 15 december 2005 door kees1991
gangster28 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 1 Ziet er erg goed uit voor sketsup. 2 In vc krijgen als het lukt (door niet te veel poly's of het in stuken er in te zetten)dan nog heb je heel veel bugs en ontziechtbare muren.
kees1991 Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) ja maar ik bedoel deze dat is heen hunter (leger heli) daar heb ik wat mee geprutst http://rapidshare.de/files/9219544/hunter22222.3ds.html Bewerkt: 15 december 2005 door kees1991
Grove St. Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 (bewerkt) Leuk. Ik heb dit in 2 uur gemaakt Een villa: en dit in 1,5 uur Een ferrari garage ( showroom ): Zie "Mijn gebouwen & huizen" Ik ben nog maar een beginner en toch al dit Greets Grove St. Bewerkt: 15 december 2005 door Grove St.
Recommended Posts