Twenty Eyes Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Je hebt helemaal gelijk Jorge, hij is erg vooruit gegaan! @Tim: Waarom gebruik je de f9 toets niet voor screens? Dan zie je je object beter, als je je screens maakt zoals nu kan je de texture's enz. iets minder duidelijk zien. Succes verder met je wegen !
Blastov Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 BigG, Ziet ere leuk uit 7.3\10 alleen 146 poly's voor een paar boxes is wel erg veel
Grove St. Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Niet echt speciaal, maar eerst effe checken met textieurs erop ( textieurs ) 7/10
Tim Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ik heb hier een hele mooie screen van mijn wegen net, alleen is de stoeprand nog niet mooi, Ik weet niet of ik dat wel ga aanpassen want anders moet ik helemaal overnieuw beginnen, De stoeprant is wel niet zo professioneel, maarja.... Bewerkt: 19 december 2005 door Tim
Jorge_F Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 (bewerkt) Ziet er goed uit Tim . Na een lange pauze ben ik weer begonnen met wat moddelen. Dit keer nog even niet voor GTI maar voor mezelf . Wat vinden jullie ervan? Het is de bedoeling om zo in me eentje een simpel villa eilandje te maken, dit is gewoon het begin . En ik weet het, die tekst krijg je nooit in GTA. Dit is in eerste instantie ook niet voor GTA, ik ben van plan een 3d filmpje te maken, natuurlijk model ik wel low poly zodat ik het daarna alsnog in GTA kan zetten . Bewerkt: 19 december 2005 door Jorge_F
Blastov Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 wat is dat eigenlijk modden? Modden = Het aanpassen van een spel in dit geval GTA Alle screens die je in dit topic ziet zijn gemaakt in 3ds max, z modeller of sketchup deze mensen 'modden' dus Jorge_F Ziet er zeer goed uit 9.2\10
Extr3m3 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Big G is dat met 3ds max gemaakt? Ziet er goed uit hoor Hier komt mijn WIPje ik ben begonnen met automoddeleren Ik sta nog niet erg ver met mijn eerste auto maar ik wou het toch al laten zien iemand al een idee wat voor een auto het gaat worden??
gangster28 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Mooi gemaakt man ziet er goed uit. Maak hem vooral af. Het is een golf toch?
Extr3m3 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Bijna goed een Audi A3 . Hoop hem later in GTA te kunnen zetten. Nadeel : hij is niet erg low-poly
Blastov Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Valt nog niet zo veel te oordelen, maar een 8.3\10
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 @Jorge Hoe maak je zulke mooie renders met 3DS. Ben er verliefd op. Heb je daar misschien een tutorial over? @Extr3m3 ik ben ook net begonnen met een auto te modellen. Dat is moeilijk man. Post wel ff een screen. Het lijkt nog nergens op maarja. Dit is pas me eerste auto. Hoe krijg jij alles zo smooth? Zie bijlage voor screen. Het is een Mazda RX8. Werk er nu ong 2 uur aan.
Grove St. Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Mooi! maar tussen een golf en een audi zit wel een prijsverschil hahaha
Extr3m3 Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Jou model krijg je door Nurmbs subdivision(ofzo) aan te zetten. Ik werk wel niet verder met zo'n smooth model hoor , dat is alleen om een beetje een deftige render te verkrijgen
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) @Blaster, ja ik weet het, en tim wou graag erkers aan de voorkant en nu is het 484 poly's. Overigens heb ik overal 1x1 segments gebruikt en vergeet niet dat ik ook een piramide heb en een uitgeholde garage. Edit: ik heb geen zin in texturen dus ik maak eerst gewoon allemaal gebouwen, net gemaakt: 452 poly's. Bewerkt: 20 december 2005 door bigG
Recommended Posts