Jump to content

Show jouw models I


Recommended Posts

Geplaatst:

Tja hoe moet ik het zeggen ben voor terunti's islands de auto stinger aan het verbouwen zover ben ik tot nu toe :puh: het dak is nog niet van de binnenkant zicht baar komt nog.

De Orginele stinger

stinger.jpg

EN DE MEINE TOT NU TOE WIPS

stingertu7.jpg

stinger1bs2.jpg

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ben bezig met mijn gta Sa eilandje

Ik weet dat het eiland een tube en cylinder is...

En dat de textures bagger zijn...

En dat ik een boundarie hack nodig heb...

Maarja ik vind het wel gelukt

islandpickrx6.png

Geplaatst: (bewerkt)

het koste mijn 28 minuten en 2 sekonden om het te rendere.

en ik heb er ongeveer een uur aan gewerkt.

maar het resultaat mag er weesen. ik ben er heel erg trots op (dus kraak het nie te veel af)

ik presenteer met trots:

pont de normandie

brugah3.png

en dit is het in het echt.

pontdenormandie2re2.th.jpg

toen ik in vrankrijk op vakantie was ben ik 2x ofer deze brug gekomen. het is best wel indrukwekent want hij is heel groot en hoog.

ik heb bij mijn model wel. een antal kabels weg gelaten maar anders wert het meer kabel dan brug en dat was niet erg mooi.

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

Hoi, ik ben nieuw op dit Forum en zag dat jullie mooie ontwerpen hebben gemaakt!

Nu wil ik ook wel eens wat anders doen dan alleen maar Mods van iemand anders in de Gta SA gooie..

Hoe zijn jullie aan 3d studio max gekomen?

En heeft dan iemand misschien tips hoe ik het beste kan beginnen?

Geplaatst:

De beste manier om aan 3ds Max te komen is om het te kopen, alleen moet je hiervoor rond de 3500 euro voor opkloppen. De manier waarop de meeste (eigenlijk alle) moddelers aan 3ds Max gekomen zijn is om het illegaal te downloaden. Dit valt onder warez, wat niet toegestaan is onder de forum regels, dus daar kan ik je niet verder mee helpen. Waar je het beste mee kan beginnen is wat simpele models ingame proberen te zetten. Maak bijvoorbeeld eens een piramide door middel van een plane en extrude, en bekijk deze videotutorial. Vragen kan je in dat topic posten. Kijk ook in de Master Tutorial List voor meer informatie over Gta modding.

Succes ermee ;)

Geplaatst:

kees mooie model man

ziet er goed uit :)

ik heb nog wat gemaakt :)

het is een zwaard in geloof ik 10 of 20 minuten gemaakt :engel:

alles wat je nodig heb is een box Tube en Ms Smooth. :schater:

hier is hij dan :sigaar:

zwaardye0.png

hier nog het handvat met een sierkrulletje :)

zwaardhandvatio7.png

rates and comment zijn welkom :puh:

negatiev kommentaar natuurlijk ook ;)

Geplaatst:

wow

das pas mooi.

mu nog iet van houwt textures er op en iets goud textues en dan is hier helemaal prachtig.

heb je dat met een tut gemaakt ??

zo nee wil er er dan een tut ofer maken??

en ga je hem in gta setten. das wel mooi.

dan kun je ridertje gaan spelen :clown:

Geplaatst:

lol kees ik heb hem uit me hoofd bedacht, en hij is te high poly voor

Gta :-(

maar ik heb pas ontdekt hoe je die render moet maken met schaduwen enzo erin

dat had ik met een tut gedaan van twenty eyes :Y

het is mischien wel een goed idee om een tut erover te maken kees :)

het was eigenlijk best simpel om hem te maken alleen die render met dat schaduw

effecten derin maakt het gewoon wat mooier :puh:

Geplaatst:

jup dat klopt. ik kan het ook nog maar pas :).

die brug van mij was het 2e model waar ik dat bij gebruikt heb :).

ik souw het echt wel leuk vinden als je die tut gaat maken.

want eigelijk kan ik nog niet zo veel met 3ds.

mijn brug was ook maar heel simpel. een box die dan wat gebogen is das dan de weg. en een box voor de pilar en de brug is al bijna klaar. en verder kan ik aleen nog maar wat hele simpele huisjes maken :s. dit voor al omdat er maar wijnig NL tuts zijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Me eerste huis dat ik gemaakt heb (In 3ds Max):

Klik 1

Klik 2

Deur naar dakterras is niet goed, en ik zoek nog een dakgoot textuur... Nog tips voor verbeteringen?

Bewerkt: door PJM
Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er nice uit man ik ben bezig voor terunti;s islands met een nieuwe bus :Y

In Z MODELLER. maar goed de renders is een beetje vaag in 3ds max genomen je denkt dat er zwarte delen zijn die er niet zijn maar die zijn er wel :Y vaage 3ds max :N

Maar goed hier bleuprint hoe hij word.

leftst4.png

En hier hoe ver ik ben ben vanochtend begonnen. Heb nu de zijkant af.

JE ZULT VAST DENKEN DE ZIJKANT IS NOG NIET AF WAT LELIJK MAAR DE 3DS MAX RENDER DEE VAAG IN Z MODELLER IS ALLES GOED ;)

IK BEGIN IN 3DS MAX WORD GEK VAN ZMODELLER BINNENKORT SCREENS

EDIT IK GA BEGIN OPNIEUW IN 3DS MAX IN ZMODELLER KRIJG IK ALLEMAAL RARE X COORDINAAT VERSCHILLEN DAT IK ZELF EEN BEETJE RAAR VIND.

Bewerkt: door masterkey
Geplaatst:

Ik heb weer eens een tutorial gevolgt, met dit als resultaat:

1ca8.jpg

En m'n eerste rim ooit gemaakt(ik ben nog bezig met textures :engel: ):

2mw0.jpg

Greets,

Mickey

Geplaatst:

Best goede rim voor eerste keer, maar die spaken zijn veel te smooth, ik zou die randen een paar keer chamferen en dan pas smooth doen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...