MOHTER Geplaatst: 20 april 2006 Rapport Geplaatst: 20 april 2006 @ d1rfter. ik volg de progress van je skyline de hele tijd en ik moet zeggen geweldig! wat je in zoon korte tijd voor elkaar hebt gekregen PICCOBELLO zoals de pizza bezorgers hier zeggen! Greetz to all
KOXINGA Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 danke voor de reacties http://www.webwarphole.com/CDG/bump_spec_colour.jpg een update
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 @ Crusader: WOW die models zien er ziek uit, echt hardstike mooi Me Nissan Skyline R34 is nu op 98% Ik hoef aleen nog een betere spoiler, uitlaat en spiegels te maken Er zitte niuewe rims onder maar die hebben een best zware polycount LOL Ik probeer de auto onder de 35.000 faced te houden dat gaat makelijk lukken zelfs met de nieuwe rims. Screens* WOOOOOOOOW, Die wagen is Gruwelijk mooi BOHJAA. Dat is alles ^^ Jorge_F Super Jong PWND
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) :klap: Heel mooi CheesePizza :klap: 10/10 !!!!! Bewerkt: 21 april 2006 door .Tales.
Jorge_F Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 OMG, dat is zo ongelofelijk pwnd pizza . Echt geweldig, en die details.... gelikt lol.
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Kijk kijk kijk, pizza is back. And beter than ever. Ziet er super uit man. Sexy details. Deze is toch voor GTI?
gangster28 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Tegen mij zei hij gisteren van niet.
Nickonly Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb ook eens wat gemaakt: Zien! Er zitten helaas nog geen textures op, die moet ik nog vinden ...
Crusader Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 ben nu bezig met revolver . alleen heel irritant want ik wil m gwn texture zoals hier http://turnbullrestoration.com/images/tr_p...ges/tr_left.jpg maar da gaat vet verot (of ik doe t verkeerd kan ook )
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 @Nickonly Ziet er goed uit. Word deze voor gta? Keep it up. @Crusader Ziet er goed uit. Alleen ik vind het handvat niet echt super. Die zou je beter los kunnen maken. (Met handvat bedoel ik dat witte ding) Maar verder echt top. Keep it up. Zelf ben ik begonnen aan een lego projectje. Ik ben bezig met een challenge op een andere forum. En daar is het onderwerp lego. Ik ben vanmiddag begonnen aan het maken van een lego steentje. Deze heb ik nu af en ik ben er zeer trots op. Hier 2 renders. Eerste is ongetextured. De tweede is final. 1st one! 2nd one! Ik houd jullie up-to-date
ikt Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Kan je ze ook in elkaar zetten? Zóó perfect Mooi! Net echt.
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Hehe ja dat kan hoor. Ziet hier een klein muurtje. Het gaat lang duren en er komen veel crashes. Maar ik ga proberen een kasteeltje te maken. Waarom veel crashes? Omdat 1 steentje al +10.000 polygons heeft.
Recommended Posts