Jump to content

Show jouw models I


Bradley H.

Recommended Posts

OPROEP AAN IEDEREEN



Ik zou het heel erg fijn vinden als we met inhoud gingen posten.

Twenty Eyes heeft hier al iets van gezegd en ik ben het volledig met hem eens.

Wij willen geen nutteloze posts meer zien, maar graag posts met een serieuse rate en/of opmerkingen.

Nog even voor de duidelijkheid:
  1. Posts met alleen een rate mag, maar dan wel graag met een uitleg wat je er goed en mooi aan vind. Het liefst in meer dan 2 regels.
  2. Onnutige posts worden gezien als spam en daar kan 20% voor worden gegeven. Aangezien ik niet degene ben die dat niet wil geven zou ik het fijn vinden als iedereen dit ook verkomt. Dus geen posts met alleen "mooi gedaan".
  3. Offtopic reageren word niet getolereerd. Dat word gezien als ruzie zoeken en/of postboosten. Dus ook automatisch als spam en dat kan weer gestraft worden met 20% warn. Voorkom dit!

Dit waren even een van de belangrijkste punten, houd je hier aan!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@Big-Loser, deze posts is niet voor jou bedoeld omdat hij onder jouw post staat. Die van jou is netjes. Ik heb het over het algemeen :).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoi, ik heb ook wat geprobeerd met 3Ds Max. Het is een velg voor het geval je het niet kunt zien. :puh:

Het is m'n 1e keer, so don't be rude!

velg3xz.th.jpg

En de wire:

velgwire9fh.th.jpg

Hij heeft 2226 poly's.

Bewerkt: door royboyvdv
Link to comment
Delen op andere websites

Die ziet er al heel aardig uit, met texturen zal hij nog mooier worden :). Ik zat te denken aan hout textuur + metaal handvat :).

Dit moet een soort van klapper worden:

klapper.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wauzie rendeert met F9 :clown:

Ziet er chill uit Wauzie, alleen misschien zou je er een Displace aan toe kunne voegen, aan het geld dan ;) Daardoor krijg je er van die mooie riggeltjes in :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wauzie rendeert met F9 :clown:

Of met F10 :clown::puh: .

@Wauzie: ziet er inderdaat chill uit, aleen vind ik de hoek van die mappen wat te fel afgerond.

Mischien een cockaine pakketje? :engel:

Ook vette Clay render.

Kort samengevat, een 8.9/10. :bier:

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door dabeast
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...