Jump to content

Show jouw models I


Bradley H.

Recommended Posts

@Twenty Eyes: ik vind je deur wel allemaal leuk maar zo als eerder gezegt is er altijd een 50cm ruimte tussen de deur en het plafon en je wc is ook goed aan het lukken

@Lionel: leuke vishengen en inderdaad met hout is ie veel mooier

@Wauzie: allemaal wel leuk maar toch vind ik je handvatten nog te groot maar doe er mee wat je wilt maar je moet wel iets in de kaften doen

Bewerkt: door Tectron
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~> GizmO <~

    261

  • Jorge_F

    221

  • Blastov

    202

  • kees1991

    147

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leuk om je weer te zien wauzie, ik vind je laatste render zeer gruwelijk. Ik zou de hoeken van de multimappen wat hoekiger maken en de handvaten wat dunner maken, maar dat werd al gezecht. Ik geef je een 8.7 :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt te lijp :D:

Een Brazil Toon render en een Normale Brazil door elkaar met behulp van Photoshop's functie overlay :).

toonnormal.jpg

(De pakjes geld passen niet precies in de toon versie ivm displace)

Edit:

Ik krijg die mappen niet netjes vierkanter, het is jammer dat ze bij het smoothen zo rond zijn geworden.

Bewerkt: door Wauzie
Link to comment
Delen op andere websites

Je rendert 2 keer, een keer normaal en een keer textuur je alles met Brazil Toon. Dan open je Photoshop en zet je de toon render voorop. Dan kies je bij blend mode 'overlay' (normaal staat er 'normal'). Dat is alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit Wauzie, maar ik heb nog een kleine aanmerking je zou eigenlijk ook nog wat papieren in die multomap moeten stoppen. Heb je ooit wel is gezien dat mensen alleen mappen in hun kluis stoppen :bonk: .

Volgens mij is dit de eerste keer dat ik hier post :puh:, ik kijk hier altijd wel even maar post hier nooit. Misschien komt dat ook wel omdat ik niet met al die model programma's werk.

Keep up the good work iedereen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er mooi uit Wauzie, maar ik heb nog een kleine aanmerking je zou eigenlijk ook nog wat papieren in die multomap moeten stoppen. Heb je ooit wel is gezien dat mensen alleen mappen in hun kluis stoppen :bonk: .

Eigenlijk wel ja :D

Brazil toon staat in de gewone lijst, waar ook brazil chroom en brazil glass staat. In de material editor op standard klikken en dan brazil toon.

Link to comment
Delen op andere websites

Giz is back! :D

Wauzie: Wow wauzie, echt super models man. Je gaat echt super snel vooruit.

Je renders zijn ook echt super. misschien kan je nog een soort cijfer code hokje erbij maken.

Weet even snel niet hoe ik dat moet uitleggen. :bonk:

Twenty Eyes: Ziet er leuk uit, erg mooie wip. renders.

Keep it up, ik kijk uit naar het eind resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

@ wauzi: ziet er echt heel realitisch echt uit, erg mooie textures, maar jammer genoeg heb ik geen ervaring in 3ds max dus kan ik je gen tips ofzo geven.

Ik ben begonnen met nieuwe project uit verveling

Het is een nissan 350z, tot nu toe heb ik er in totaal 3 uur aan gemodeld en heeft nu een count van 1128 faces

Front

fairldaykornt7pk.th.png

Front Wire, Flatshade

fairldayfrontwireflatshade4lu.th.png

Rear

fairldayrear8fp.th.png

Rear Wire, Flatshade

fairldayrearwireflatshade1va.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vanochtend begonnen aan het logo van de auto.

Dit moest natuurlijk ook een keer gebeuren.

En deze is nu af.

Ik heb er ongeveer een uur aan besteed en ik vind hem best geslaagd.

Grijs:

350-10.jpg

Metal:

350-11.jpg

Reflective metal:

350-12.jpg

De laatste vond ik het mooiste.

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...